Helsenaustet Legepraksis

Telefonnummer56 17 41 4156 17 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Havnevegen 3 5918 Frekhaug

Siste vurderinger av Helsenaustet Legepraksis

Fantastisk lege!

Lege: Erling Olav Rud Skrevet

Hos Rud blir du både sett og hørt. Selv om han er travel og populær lege så tar han seg tid til deg når det er din tur. Han er forberedt og husker deg og din historie. Dyktig og omsorgsfull lege. Anbefales!

Og legesekretærene der er utrolig hyggelig og skjønne! Aldri sur tone, ingen spørsmål er for dumme. Tar deg alltid seriøst.

Fleksibel, trivelig og faglig sterk

Lege: Grete Wold Skrevet

Dr. Wold er en dyktig lege, som tar seg tid til pasientene. Hun oppleves fleksibel, kommer med gode løsninger og ordner gjerne opp på sms/telefon dersom det lar seg gjøre. Anbefales varmt!

Super

Lege: Erling Olav Rud Skrevet

En fantastisk flott lege.Du føler deg godt ivaretatt av han. Han sender deg fort videre. Har mye erfaring og tilegner seg nykompetanse. Du føler deg trygg hos han.

Grundig og åpen

Lege: Grete Wold Skrevet

Veldig grundig, og flink til å fortelle hva hun tenker eller vurderer kan være problemet. Har alltid fått god hjelp, og jeg mener hun er en svært flink lege.

Må av og til vente litt etter tidspunktet for timen, men hun tar seg til gjengjeld god tid med meg. Føler ikke at jeg blir kastet ut når tiden er omme, men hun tar den tiden hun trenger.

Grete Wold er enestående

Lege: Grete Wold Skrevet

Hun tar seg alltid tid, er åpen og forståelsesfull, inkluderende og fantastisk på oppfølgning.
Hun er til og med villig til å riste opp i andre for at man skal få den hjelpen man trenger.
En fantastisk og seriøs lege med glimt i øyet og en utrolig god kontakt med sine pasienter.
All mulig respekt og glede over at hun er min fastlege.
(Jeg har beholdt henne som min fastlege på tross av flytting pga. at hun er så god.)
Hun er veldig rett på sak og rett frem, pakker ikke ting inn.