Skaun Legekontor AS

Rådhusvegen 6 7353 Børsa

Siste vurderinger av behandlere ved Skaun Legekontor AS

Imøtekommende og flink lege

Lege: Smail Mandzuka Skrevet

Har vært til Mandzuka flere ganger. Opplever han som forståelsesfull og med god kommunikasjon. Har fått god hjelp. Jeg er veldig fornøyd.

Komfortabel Dyktighet

Lege: Helge Hatlevoll Skrevet

Har hatt han som fastlege siden jeg flyttet til Børsa, og har behold han på tross av to byttet kommunebosted etter, da han rett og slett er en god lege. Uheldigvis ble han nødt til å redusere sin arbeidsmengde, men ble avløst av en meget god lege ved navn Luong The Tran.
Nå er jeg desverre nødt til å bytte til en lokal fastlege der jeg bor, og vil derfor ønske både Hatlevoll, og hans meget dyktige avløser, Luong The Tran, samt alle deres, alt godt og vel fremover, tusen takk for korrekt og god hjelp.
Mvh [Navn fjernet av moderator]

Fantastisk person

Lege: Jens Eskild Musum Skrevet

Her har du en lege som jobber for pasientene sine. Han har sett og hørt meg på en måte ingen andre leger har gjort. Han lytter og kommer med gode råd. Hyggelig er han også.

Fantastisk lege

Lege: Jens Eskild Musum Skrevet

Jens så og skjønte mine utfordringer med en gang. Der 3 leger og 3 psykologer over en periode på 15 år tidligere ikke har klart å hjelpe meg eller se hva det handler om, så traff Jens kjernen i problematikken iløpet av kort tid. Hans behandling/medisinering, tentative/mistenkte diagnose, henvisning og videre oppfølging reddet mest sannsynlig livet mitt. Imøtekommende og ivaretakende, nysgjerrig, humoristisk og utvilsomt faglig sterk.

Tillitsvekkende, kunnskapsrik og empatisk.

Lege: Anne Marte Gisnås Skrevet

Den beste legen jeg har hatt. Jeg er en komplisert pasient med lang og omfattende sykdomshistorie med fysiske og psykiske plager, og Anne Marte er den eneste legen som virkelig har sett, hørt og forstått meg som menneske og pasient. Hun er ærlig om sine begrensninger og henviser videre, og er genuint interessert i å høre om mine teorier og erfaringer om mine sykdommer/plager, uten å svare nedlatende med en nedenfra og ned-holdning jeg har blitt møtt med tidligere. Hun vet at ingen kjenner pasientens kropp bedre enn pasienten selv og virker å legge mye vekt på det. Hun har humor, er lett å snakke med, og er også flink med barn.