Odontia Tannlegene Tromsø Byporten

Skippergata 32 9008 Tromsø
Odontia Tannlegene Tromsø Byporten holder til i Tromsø

Siste vurderinger av Odontia Tannlegene Tromsø Byporten

Flink, tålmodig og skånsom tannlege

Tannlege: Synne Mikkelsen Skrevet

Mistet en fylling iben knekt fortann som Synne reparerte. Den nye fyllingen/oppbyggingen er mye bedre/estetisk korrekt enn den som ramlet ut. I prosessen tok Synne seg tid til å rense ut tannstein m.m, til tross for at oppdraget medførte overtid. Behandlingen var skånsomt og nøye utført. Strålende resultat.

Fornøyd

Tannlege: Mia Brinchmann Ulle Skrevet

Jeg er meget godt fornøyd med den behandlingen jeg har fått, både av denne og andre tannleger på Byporten Tannklinikk Tromsø.

Dyktig og effektiv

Tannlege: Seong Hwan Jeon Skrevet

Hadde jeg hatt flere visdomstenner igjen, så ville jeg kun ha gått til oralkirurg Jeon. Jeg var livredd etter forrige visdomstannoperasjon, men ble fort beroliget av ham. Han var flink til å sette lokalbedøvelse, jeg kjente ingen smerter under den kompliserte visdomstannoperasjonen. Han forklarte underveis hva han gjorde og var svært oppmerksom på meg som pasient. Jeg har ikke hatt noen problemer med operasjonssårene og trengte bare smertestillende i et par dager etterpå.

Den eneste konstruktive kritikken jeg kan komme på er at venterommet hos Odontia Byporten er for lite med tanke på smittevern.

Veldig positiv opplevelse

Tannlege: Seong Hwan Jeon Skrevet

Har gruet meg lenge til å fjerne visdomstenner. Var nesten på gråten så nervøs var jeg, men ble godt, kort og konkret informert om hva som skulle skje. Alt var gjort raskt og gjorde at tannfjetningen ble en generelt positiv opplevelse.