Legene på Tårnplass

Christian Michelsensgt. 1-3 5012 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Legene på Tårnplass

Utrolig sympatisk og behagelig lege

Lege: Eva Lindseth Skrevet

Virker som et godt og redelig menneske som man straks får tillit til. En god opplevelse å snakke med henne og skuldrene falt på plass. Føler meg endelig lyttet til og forstått.

Den beste legen!

Lege: Eva Lindseth Skrevet

Fantastisk flink lege som tar deg alvorlig. Sender deg fort videre i systemet og purrer gjerne på for deg. Er veldig fornøyd,og hun kan virkelig anbefales. Hyggelig og vennlig kontorpersonal.

Bra somatisk, dårligere psykologisk

Lege: Tone Lilleskare Sanyang Skrevet

Tar seg tid til å undersøke de fysiske plagene du forteller om, og henviser dersom det behøves. Gir raskt svar på undersøkelser dersom hun har oppdaget at det er av stor viktighet for pasienten. Dessverre opplevde jeg en livskrise i høst som jeg mener at både hun og legekontoret håndterte dårlig, og der jeg føler at det på et mye tidligere tidspunkt burde blitt lagt merke til faresignaler ved angst og depresjon. Har av den grunn nå byttet fastlege.

Veldig forståelsesfull og grei

Lege: Tone Lilleskare Sanyang Skrevet

Jeg synes Tone er en av de beste legene jeg har hatt. Hun er akkurat passe personlig og har et snev av originalitet. Ting som er pinlig blir taklet veldig profesjonelt og hverdagslig. Ting som er vanskelig tar hun seg tid til, noe som kan være årsaken til ventetiden enkelte ganger. Men har det vært lang ventetid har det ikke noe problem å booke om timen.

Den "nye" betalingsautomaten er riktig nok noe spesiell

Sekretærene er alle greie og 100% forståelige, å si noe annet er tøvete.

God lege!

Lege: Tone Lilleskare Sanyang Skrevet

Jeg har hatt Tone som fastlege i 3 år nå, har bare trengt å bruke hun 2 ganger. Har fått time uken etter jeg har ringt og bestilt time, noe man må forvente! Er det kritisk drar man til legevakten eller volvat.

Jeg forstår ikke hvordan noen kan påstå at hun er kald og lite interessert i sine pasienter? Jeg syns hun virker super hyggelig, og er alltid veldig behjelpelig, min samboer har også endret fast lege til Tone. Super lege!

Trange og lite innbydende kontorer, joda, litt vente tid? Joda.. Men hva rolle spiller det?