Legene på Tårnplass

Christian Michelsensgt. 1-3 5012 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Legene på Tårnplass

Bedre enn de fleste, men ikke best

Det positive først:
Hun er hyggelig og lytter til deg som pasient.
Hun er systematisk i sin diagnostisering og unngår å diagnostisere basert på sin egen magefølelse.

Det negative:
Du kan bare glemme å få time på dagen, og må akseptere å bruke SMS/App i all kommunikasjon med lab-assistenten/sekretæren.
Du må selv purre på oppfølging. Det er ingen automatikk i at blodprøver/røntgen etc. blir sendt til deg, eller at du får beskjed om at svar er klart.
Du må slippes inn i bygget, men det er ingen resepsjonist eller noe, så du må ringe på, finne frem og så bare sette deg ned og vente på at legen er ferdig med forrige pasient.

Kort oppsummert: Hadde det ikke vært for at legen er systematisk flink og hyggelig (lytter og tar seg tid til å sette seg inn i dine symptomer og baserer seg på faktiske prøvesvar) så hadde jeg nok skiftet fastlege, for selve praksisen der er lite intuitiv, gammeldags og muligens litt overarbeidet mtp at man som pasient selv må purre en del. Samlet vurdering er altså gitt på bakgrunn av legen, tross hvordan de som Legekontor opererer.

Typisk norsk lege

Lege: Tone Lilleskare Sanyang Skrevet

Blind tillit til skolemedisinen og ikke åpen for alternative løsninger. Fikk ingen følelse av at hun brydde seg noe særlig. Har en sekretær som knapt forstår norsk og gjør kommunikasjon svært tungvint over telefon.

Fantastisk flink lege!

Lege: Eva Lindseth Skrevet

Svært behagelig å forholde seg til og virker alltid grundig og oppriktig interessert i å hjelpe. Byttet til henne for meg og min sønn på 2 år. Leger kan være skumle, men han snakker fortsatt om Eva som tegnet en mann under foten hans... :)

Anbefales på det sterkeste!

Glimrande lækjar!

Lege: Tone Lilleskare Sanyang Skrevet

Ho lyttar og gjev deg hjelp med det du treng. Ho er venleg og imøtekomande. Kan absolutt ikkje forstå korleis nokon kan oppleve henne slik som somme skriv her.
At dette lækjarkontoret er lite tilgjengeleg, er vel strengt teke ikkje hennar feil. Det var slik også med hennar forgjengar, som også var ein glimrande lækjar.

En skikkelig dyktig lege som tar seg tid til å høre!

Lege: Tone Lilleskare Sanyang Skrevet

Jeg er svært fornøyd med Tone. Hun tar seg tid til å høre og danner seg et bedre helthetsbilde ut i fra forklaringer fra pasient og egne undersøkelser. En helt annen opplevelse av annen lege jeg hadde for kort tid siden.