Rosendal Helsesenter

Telefonnummer53 48 32 0053 48 32 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rosendalsvegen 10 5470 Rosendal

Siste vurderinger av Rosendal Helsesenter

Flink, trygg og grundig

Lege: Trygve Braathen Torjusen Skrevet

Trygve er alt jeg ser etter i en god lege. Han gikk grundig til verks for å få gjort livet mitt med kronisk sykdom bedre, og det klarte han. Han kan være litt vanskelig å få tak i, men når man får tak i ham, ordner han opp, uansett hvor vanskelig sak det er. Han er også veldig flink med barn.

Svært dygtig lege

Lege: Torbjørn Solheim Skrevet

Faglig dyktig og veldig flink å gi tilbakemeldinger. Lett å kommunisere med og er flink til å lytte til pasienten.

Manglende oppfølging

Lege: Trygve Braathen Torjusen Skrevet

Er ikke fornøyd med denne legen. Har opplevd ved flere anledninger at henvisninger til spesialist ikke ble videresendt (avglemt), samt at tilbakemeldinger på prøver ikke ble formidlet tilbake før jeg selv ringte og purret. Opplevde at mine tanker og bekymringer ble avvist og ikke fulgt opp skikkelig/tatt seriøst på tross av at det er familiære tilfeller av sykdom som skulle tilsi en grundigere oppfølging. Byttet etterhvert til en annen fastlege som tok dette mye mer seriøst.

God fastlege

Lege: Birgit Zimmermann Skrevet

Opplever at hun tok meg på alvor fra første stund. Foretok en grundig undersøkelse for å bli kjent med meg, og har siden vært rask og tydelig i kommunikasjonen, både personlig, i telefon og via helsenorge.no. Kan anbefales!

Trygg og empatisk

Lege: Solfrid Hellesøy Siqveland Skrevet

Solfrid er ett menneske først og så lege. Alltid våken på hvordan jeg har det. Aldri redd for å være direkte i spørsmålsstilling,men jeg opplever sterkt at mine meninger og ideer er relevante i min behandling ,