Rosendal Helsesenter

Rosendalsvegen 10 5470 Rosendal

Siste vurderinger av Rosendal Helsesenter

Den beste fastlegen eg har hatt.

Lege: Birgit Zimmermann Skrevet

Møter meg med forståelse, følelser og humor. Ho verkar genuint interessert i korleis eg har det. Opplever å bli tatt på alvor med alt eg kjem med av tema. Lyttende, interessert, empatisk, medmenneskelig og ekte.

Trygg og effektiv!

Lege: Solfrid Hellesøy Siqveland Skrevet

Solfrid er kunnskapsrik både når det kjem til fysiske plager og symptom, og i høve den psykiske helsa. Ho evner på ein god og empatisk måte å sjå heile mennesket. Solfrid er ein veldig god lyttar.

Kan anbefalast på det varmaste.

Ikke bra nok

Lege: Runar Braut Skrevet

Etter x antall timer hos Runar for å finne ut av ting, resulterte i 2 år lengre tid før alt ble funnet og ordnet. Må lære seg å lytte til hva pas. forteller og ta tak i det...

Stiller virkelig opp når det trengs!!

Lege: Birgit Zimmermann Skrevet

Ho har stilt opp med både kunnskap, omsorg og med vilje til å lytte, hjelpe og finne løysningar. Når eg har hatt det som værst så har ho vore fantastisk og ho har brydd seg.

Flink, trygg og grundig

Lege: Trygve Braathen Torjusen Skrevet

Trygve er alt jeg ser etter i en god lege. Han gikk grundig til verks for å få gjort livet mitt med kronisk sykdom bedre, og det klarte han. Han kan være litt vanskelig å få tak i, men når man får tak i ham, ordner han opp, uansett hvor vanskelig sak det er. Han er også veldig flink med barn.