Torget Legesenter Lillestrøm

Telefonnummer64 84 70 7064 84 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skedsmogt. 3C 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av Torget Legesenter Lillestrøm

Fantastisk menneske ,trygg og seriøs

Lege: Gunhild Nytrøen Skrevet

Verdens beste lege.Etter hatt 2 andre leger i Skedsmo som ikke tok meg på alvor og som med hele kroppsspråket fortalte meg att jeg var hypokonder så så jeg mørkt på alt helt til jeg kom til Gunhild.Ble tatt på alvor med engang og henvist hit og dit og har fått flere diagnoser som jeg har slitt med i åresvis uten vite hvorfor.Skulle vert flere av henne ❤️.Får altid time samme dag om jeg trenger det.Ho tar all den tid ho trenger for sjekke ut,noen leger har stoppe klokke men det har ikke ho👌Og damene i resepsjon og på laboratoriet er også fantastiske .❤️

Beste legen

Lege: Ola Reinholt Knutsen Skrevet

Svært kunnskapsrik og faglig dyktig lege. Veldig flink i møte med meg som pasient. Beste legen jeg har hatt noen gang.

Oppriktig interessert

Lege: Gunhild Nytrøen Skrevet

Gunhild gir seg ikke, før hun finner svar på en utfordring. Føler at hun er oppriktig interessert i meg som person og følger opp på en god måte. Svarer raskt på "e-poster"

Den største utfordringen er at hun har lite ledige timer slik at det kan ta litt tid før jeg kan få hjelp.

Kjempebra

Lege: Gunhild Nytrøen Skrevet

Jeg har hatt Gunhild som fastlege i over ti år, og er alltid fornøyd med oppfølgingen jeg får. Hun gjør alltid en ekstra innsats, og jeg anbefaler henne på det sterkeste.

Den beste om mest omsorgsfulle legen

Lege: Gunhild Nytrøen Skrevet

Hun tar seg alltid tid til å lytte. Empatisk.Blid. Stiller pasienten splrsmål. Blikk-kontakt, følelse av å bli tatt på alvor. Sender raskt henvisninger og informasjon videre. Anbefales!