Torget Legesenter Lillestrøm

Skedsmogt. 3c 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av Torget Legesenter Lillestrøm

Kjempebra

Lege: Gunhild Nytrøen Skrevet

Jeg har hatt Gunhild som fastlege i over ti år, og er alltid fornøyd med oppfølgingen jeg får. Hun gjør alltid en ekstra innsats, og jeg anbefaler henne på det sterkeste.

Den beste om mest omsorgsfulle legen

Lege: Gunhild Nytrøen Skrevet

Hun tar seg alltid tid til å lytte. Empatisk.Blid. Stiller pasienten splrsmål. Blikk-kontakt, følelse av å bli tatt på alvor. Sender raskt henvisninger og informasjon videre. Anbefales!

Uten tvil, den beste fastlegen som finnes!

Lege: Ola Reinholt Knutsen Skrevet

Både jeg og resten av familien går til Ola, og vi kunne virkelig ikke vært mer fornøyd! Han ser deg som pasient, er godt forberedt og flink til å lytte. Dette er en fastlege som tar deg på alvor, og er det noe han er usikker på nøler han ikke med å sende henvisning til spesialist. Han er en blid og pratsom type og har en løs og fin tone, noe som er med på å berolige deg som pasient.

knall god lege

Lege: Bjørn Einar Schultzen Skrevet

tar seg tid til og lytte, og prøver å finne en løsning.... god humor.... eneste som trekker ned er at det tar for lang tid å få kontakt på telefonen.. og kontordamene er av og til litt kvasse

Til tider lite forståelsesfull

Lege: Bjørn Einar Schultzen Skrevet

Han har en tendens til å latterliggjøre en bekymring om han mener det er en bagatell og sånn skal det ikke være. Man drar ikke til legen for moro skyld, men fordi man har et reel bekymring, og da er det legen sin jobb å berolige deg, ikke le av deg! Jeg blir ikke alltid tatt på alvor og føler meg ofte dum når jeg går ut derfra, og dette har gjort at jeg har blitt "redd" for å ta opp ting med han. Har hatt gode opplevelser med han også, men etter gjentatte episoder med det overnevnte de siste årene er jeg klar for å bytte etter 10 år med han som fastlege.