Torget Legesenter Lillestrøm

Stortorget 3C 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av behandlere ved Torget Legesenter Lillestrøm

Har alltid pasientens beste i fokus

Lege: Gunhild Nytrøen Skrevet

Empatisk, løsningsorientert og «kvikk» lege. Føles som hun alltid er på mitt lag. Hun lytter og jeg opplever at hun tar meg seriøst, og at hun har tillit til mine vurderinger av hva jeg trenger. Henviser ved behov og er aldri vanskelig der. Alltid godt humør. En lege det er verdt å vente på!

Kunnskapsrik og dyktig

Lege: Bjørn Einar Schultzen Skrevet

Veldig fornøyd, han svarer raskt på meldinger via nettsiden «besøklegen», og kommer med gode løsninger på problemer. Lytter godt, og er nøye med blodprøver og sender videre hvis det er nødvendig. Har hatt han som fastlege siden jeg var født og kan ikke tenke meg noen andre. 10/10 på alle punkter.

Flink , besluttsom og resultatorientert.

Lege: Gunhild Nytrøen Skrevet

Jeg har vært toppidretts utøvere med alle fasiliteter fra Olympiatoppens medisinske støtteapparat, så jeg har vært ufattelig bortskjemt , men etter at jeg sluttet med det og fortsatt levd et naturlig liv, så har jeg vært tilsluttet henne som min fastlege og selvom jeg også har flyttet fra kommunen. Er nå snart 50 år også;-) Like fornøyd!!!

Beste legen

Lege: Ola Reinholt Knutsen Skrevet

Ola er uten tvil den beste fastlegen, han tar seg tid er grundig, her er man i gode hender, men litt vanskelig med time

Veldig bra!

Lege: Bjørn Einar Schultzen Skrevet

Flink og veldig god til lytte. Lett å få time selv om det er mye folk. Har gode løsninger hvis man har utfordringer.