Torget Legesenter Lillestrøm

Tlf: 64 84 70 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Torget Legesenter Lillestrøm

Kjempebra

Lege: Gunhild Nytrøen Skrevet

Jeg har hatt Gunhild som fastlege i over ti år, og er alltid fornøyd med oppfølgingen jeg får. Hun gjør alltid en ekstra innsats, og jeg anbefaler henne på det sterkeste.

Den beste om mest omsorgsfulle legen

Lege: Gunhild Nytrøen Skrevet

Hun tar seg alltid tid til å lytte. Empatisk.Blid. Stiller pasienten splrsmål. Blikk-kontakt, følelse av å bli tatt på alvor. Sender raskt henvisninger og informasjon videre. Anbefales!

Uten tvil, den beste fastlegen som finnes!

Lege: Ola Reinholt Knutsen Skrevet

Både jeg og resten av familien går til Ola, og vi kunne virkelig ikke vært mer fornøyd! Han ser deg som pasient, er godt forberedt og flink til å lytte. Dette er en fastlege som tar deg på alvor, og er det noe han er usikker på nøler han ikke med å sende henvisning til spesialist. Han er en blid og pratsom type og har en løs og fin tone, noe som er med på å berolige deg som pasient.

knall god lege

Lege: Bjørn Einar Schultzen Skrevet

tar seg tid til og lytte, og prøver å finne en løsning.... god humor.... eneste som trekker ned er at det tar for lang tid å få kontakt på telefonen.. og kontordamene er av og til litt kvasse

Til tider lite forståelsesfull

Lege: Bjørn Einar Schultzen Skrevet

Han har en tendens til å latterliggjøre en bekymring om han mener det er en bagatell og sånn skal det ikke være. Man drar ikke til legen for moro skyld, men fordi man har et reel bekymring, og da er det legen sin jobb å berolige deg, ikke le av deg! Jeg blir ikke alltid tatt på alvor og føler meg ofte dum når jeg går ut derfra, og dette har gjort at jeg har blitt "redd" for å ta opp ting med han. Har hatt gode opplevelser med han også, men etter gjentatte episoder med det overnevnte de siste årene er jeg klar for å bytte etter 10 år med han som fastlege.

God til å lytte. Forståelsesfull. Effektiv.

Lege: Ola Reinholt Knutsen Skrevet

Siden jeg er bi-polar er han påpasselig på at jeg får tatt blodprøver. Er også flink til å fylle på resepten så jeg ikke går tom. Spør jeg om han kan skrive brev til diverse instanser gjør han det med en gang!

verdens beste lege!!

Lege: Gunhild Nytrøen Skrevet

Da jeg flyttet til Romerike måtte jeg bytte lege, jeg visste ingenting om henne, men bare valgte en lege på listen.
Hun er utrolig imøtekommende, alltid blid, og virkelig lytter til hva jeg sier. Hun går virkelig inn for å finne hva som er galt.. ikke bare skriver ut resept med smertestillende.

Hun har hjulpet meg så mange ganger, både med jobben og henvisninger. Hun til å med ringte meg på kveldstid for å gi meg en beskjed og spørre hvordan det gikk.. Noe bedre lege skal man lete lenge etter!! Hun tar seg den tiden hun trenger med pasientene, ikke bare snur i døra og tar inn neste.

Jeg kommer ALDRI til å bytte lege, selv om jeg flytter, skal jeg omså kjøre mange timer for å komme til akkurat henne:)

Hyggelig, imøtekomnende

Lege: Ola Reinholt Knutsen Skrevet

Han er en super fastlege for hele familien. Vi har også et barn med spesielle behov. Stiller også på møter i bhg/skole ved behov. Alltid imøtekommende og hyggelig.
Jeg opplever han som trygg og god å forholde seg til uansett hva det gjelder. Han tar seg også tid til å snakke . Føler ikke at han har dårlig tid. Flink!

Superbra lege

Lege: Bjørn Einar Schultzen Skrevet

Veldig bra lege, anbefales. Flink til å følge opp med tilbakemeldinger på prøvesvar osv. Lett å kommunisere med. Men det tar et par uker å få en time. Jeg er i full jobb men må følge opp en sykdom med blodprøver osv. Sekretærene har litt for mye å gjøre og siden man ikke kan bestille time for lab-prøver, men bare må ta seg fri og møte opp, kan man føle seg uvelkommen når de har litt for mye å gjøre og bryskt kommuniserer dette. Har gått derfra med tårer i øynene en gang fordi det var så ubehagelig, men stort sett går det greit.

Beste legen

Lege: Gunhild Nytrøen Skrevet

Varm og hyggelig og utrolig imøtekommende. Hadde satt seg inn i journal før både min sønn og jeg kom og var oppdatert. Veldig flink med barn og utrolig grundig. Føler meg ivaretatt og at hun lytter. Kjempe fornøyd 😊

Meget, meget god lege

Lege: Bjørn Einar Schultzen Skrevet

Bjørn E. er en bra lege, er ikke redd for å presisere at en spade for en spade. Har knallbra humor, snur seg lite mot PCen, nesten aldri forsinka. Han funker for meg.

Min fastlege siden 1993.

Lege: Ola Reinholt Knutsen Skrevet

Ola har vært min fastlege i mange år. Han er alltid lyttende og avslappet i møte med meg. Om han er usikker selv, så sender han meg videre til spesialist. Mange leger har mye å lære av han. Om det oppstår en krise får jeg raskt time. Jeg opplever meg godt i varetatt på Torget legesenter.

Otroligt sympatisk lege

Lege: Gunhild Nytrøen Skrevet

Omtenksom, spørr om hjelp på de områder hun ikke er like bra på.

Jeg føler meg trygg og ivaretatt

Lege: Gunhild Nytrøen Skrevet

Jeg ble i 2007 alvorlig hjertesyk. Jeg hadde vært hos 3 leger, før jeg møtte Dr.Nytrøen for første gang. Hun forstod at jeg var alvorlig syk, og sendte meg rett på sykehus. Kort sagt, reddet hun livet mitt.
I dag har jeg en "alvorlig" hjertesvikt, men jevnlige kontroller og en flott og sympatisk lege gjør at jeg føler meg trygg. det å vite når man skal til lege neste gang er viktig for kronisk syke pasienter. Er hun usikker på den minste ting, så tar hun kontakt med sykehus, hun følger alltid opp. Hun er også en flott lytter hvis jeg sliter psykisk, og prøver å oppmuntre og gi gode råd.
Nå har hun dessverre vikar som jeg ikke føler meg ivaretatt hos overhodet.

Men jeg håper det ikke er lenge før hun er tilbake igjen.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Gunhild Nytrøen Skrevet

Virker nøye, sjekker eventuelt med andre spesialister
Oppdatert når jeg kommer til time
Blid og omgjengelig
Virker interessert i mine plager
Eneste problem at det er svært vanskelig å komme igjennom på tlf. legesenteret

God opplevelse

Lege: Bjørn Einar Schultzen Skrevet

Kun 5 min forsinket, satt ikke med nesen i PC, lyttet, kommenterte og smilte.

Hyggelig lege som tar en på alvor

Lege: Ola Reinholt Knutsen Skrevet

Flink til å lytte/kommunisere, enkel å diskutere med.
Hyggelig, godt humør. Ikke synlig stresset. Pragmatisk i forhold til det meste.

Kunne vært noe "strengere" og ev. hjelpsom mht problemer pasienter bør ta mer tak i selv. f.eks. livsstilssykdommer.

Gunhild Nytrøen er en meget dyktig lege

Lege: Gunhild Nytrøen Skrevet

Jeg har benyttet min fastlege Gunhild Nytrøen tre ganger på 5 år. Mine erfaringer er rask responstid, meget nøye undersøkelser og gode samarbeidspartnere om det er behov for videre behandling. Gunhild Nytrøen har ved mine 3 besøk hatt et godt humør og er utrolig flink til å kommunisere både med voksne og barn. Anbefales for både små og store.

En Lege som også er et medmenneske

Lege: Ola Reinholt Knutsen Skrevet

Ola har vært familielege i over 30 år.
Tar seg tid til deg, har godt humør, alltid et smil når det trengs.
En fantastisk lege!

Svært dyktig lege

Lege: Ola Reinholt Knutsen Skrevet

Har brukt Ola i snart 20 år. Han tar seg alltid god tid. Lytter til det som sies og kommer med gode råd.Ola er virkelig tilstede for pasienten.
Er det noe han ikke kan nok om, henviser han til spesialist.
Har selv vært igjennom en stor livskrise. Fått en helt utrolig flott hjelp og oppfølging.
Et fantastisk humør har han også.