Torget Legesenter Lillestrøm

Telefonnummer64 84 70 7064 84 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skedsmogt. 3C 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av Torget Legesenter Lillestrøm

Oppriktig interessert

Lege: Gunhild Nytrøen Skrevet

Gunhild gir seg ikke, før hun finner svar på en utfordring. Føler at hun er oppriktig interessert i meg som person og følger opp på en god måte. Svarer raskt på "e-poster"

Den største utfordringen er at hun har lite ledige timer slik at det kan ta litt tid før jeg kan få hjelp.

Kjempebra

Lege: Gunhild Nytrøen Skrevet

Jeg har hatt Gunhild som fastlege i over ti år, og er alltid fornøyd med oppfølgingen jeg får. Hun gjør alltid en ekstra innsats, og jeg anbefaler henne på det sterkeste.

Den beste om mest omsorgsfulle legen

Lege: Gunhild Nytrøen Skrevet

Hun tar seg alltid tid til å lytte. Empatisk.Blid. Stiller pasienten splrsmål. Blikk-kontakt, følelse av å bli tatt på alvor. Sender raskt henvisninger og informasjon videre. Anbefales!

Uten tvil, den beste fastlegen som finnes!

Lege: Ola Reinholt Knutsen Skrevet

Både jeg og resten av familien går til Ola, og vi kunne virkelig ikke vært mer fornøyd! Han ser deg som pasient, er godt forberedt og flink til å lytte. Dette er en fastlege som tar deg på alvor, og er det noe han er usikker på nøler han ikke med å sende henvisning til spesialist. Han er en blid og pratsom type og har en løs og fin tone, noe som er med på å berolige deg som pasient.

knall god lege

Lege: Bjørn Einar Schultzen Skrevet

tar seg tid til og lytte, og prøver å finne en løsning.... god humor.... eneste som trekker ned er at det tar for lang tid å få kontakt på telefonen.. og kontordamene er av og til litt kvasse