Lierskogen legesenter

Gamle Drammensvei 98 3420 Lierskogen

Om vurderingene

Siste vurderinger av behandlere ved Lierskogen legesenter

Empatisk og støttende

Lege: Anne Schjerven Skrevet

Opplever dr. Schjerven som lyttende og støttende, tar pasientens symptomer på alvor og henviser til spesialister for videre utredning. Jeg har fått god hjelp og oppfølging fra henne i en vanskelig sykdomsperiode. Veldig leit at hun slutter som fastlege i Lier kommune.

Udugelig lege

Lege: Anne Schjerven Skrevet

Følger ikke opp ting , blir kastet ut etter kort tid selv ved dobbel time følger ikke opp resepter og henvisninger
Svarer ikke på e-konturasjon

Passer ikke på blod prøve svar ,
Må vite selv hva som feiler oss. Spør hva ting heter på resepter og annet . Tar ikke blodtrykk selv på hjerte syke pasienter ,kjenet ikke på deg . Sitter kun i stolen , kan ikke ta crp . En gang . Må bruke mange timer det for 1 enkel oppgave . Blir kastet ut når timen ikke er over .og hun selv er forsinket

Ansvarsløs lege!

Lege: Anne Schjerven Skrevet

Følger ikke opp det hun skal. Må purres på i stort sett alt.

Svarer telefoner på høyttaler med pasienter tilstede på kontoret noe som er respektløst både overfor pasienten som faktisk har time og den som ringer som ikke vet at de blir hørt av andre.

Tar ferie og fri uten at det blir opplyst om dette på nettsiden. (Noe som burde være enkelt å legge ut og da gjør at pasienter kan planlegge deretter!) Reseptfornyelser blir ikke gjennomført før hun drar på ferie med de følger og ekstra kostnader det medfører.

Å ringe dit er en prøvelse i seg selv. En opplysningsmelding lang som ett vondt år og totalt unødvendig bruk av tid når man ringer innenfor telefontiden.

Udugelig som lege

Lege: Anne Schjerven Skrevet

Har hatt henne som lege kort tid. Hun virket flink i begynnelsen men så fikk hun flere pasienter og har ikke tid til deg. Ufin og ber meg forlate kontoret for hun er forsinket. Leser ikke meldinger på Helse-Norge og resepter blir ikke fulgt opp. Leser ikke brev fra NAV dette må jeg purre på da NAV purrer på meg. Epikriser fra sykehuset blir ikke fulgt opp. En utrolig dårlig lege og ufin. Tar heller ikke tlf når jeg ringer. Hold dere langt unna denne legen er min anbefaling.

Kunnskap

Lege: Anne Schjerven Skrevet

Selvom at legen er ledig, var hun 20 min forsinka (fordi legen prater med ansatte)
Skriver ikke resept på det jeg trenger, og har litte kunnskap om enkle ting