Bøleråsen legesenter

Tlf: 64 91 70 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Bøleråsen legesenter

En utrolig dyktig lege!

Lege: Christian Anders Björn Nelson Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd med Dr Nelson! Han tar seg god tid til å høre på hva jeg har å si, og han kommer med gode råd og løsninger som passer meg. Han er pålitelig og trygg, og selv pinlige problemer blir greie å snakke om.
Det er kort ventetid på å få time, og han gir tilbakemelding på prøver selv om alt er ok.
I tillegg er de som sitter i resepsjonen/tar prøver også veldig hyggelige og hjelpsomme!

Et utrolig bra legesenter, og en utrolig bra fastlege!

Seriøs, kunnskapsrik, omsorgsfull

Lege: Christian Anders Björn Nelson Skrevet

Jeg byttet til Nelson etter anbefalinger fra andre, da jeg opplevde å ha en fastlege av skrekkens eksempel på det tidspunktet.

Jeg opplever Christian som punktlig, seriøs, kunnskapsrik, engasjert og omsorgsfull. I tillegg er bøleråsen legesenter nytt, pent, med en bunke flotte og dyktige ansatte med lidenskap for jobben sin.

Har du mulighet til å få Christian som fastlege er det absolutt å anbefale.

Hyggelig og svært kompetent

Lege: Christian Anders Björn Nelson Skrevet

Christian lyttet nøye til meg og fant riktig diagnose til tross før at jeg søkt mange leger tidligere. Jeg blev raskt henvist vidare og har startet behandling. Han gir en meget kompetent inntrykk og har vært en stor støtte! Jeg er evig takknemlig!

fornøyd pasient

Lege: Christian Anders Björn Nelson Skrevet

Jeg vil virkelig anbefale denne unge legen. Han er svært kunnskapsrik og sympatisk, og jeg er veldig fornøyd med den hjelpen jeg har fått.

Uinteressert

Lege: Christian Anders Björn Nelson Skrevet

Virket totalt uinteressert i meg som pasient. Brukte ca 1 minutt inne på legekontoret hans, og fikk følelsen av at jeg var dum som møtte opp. Ville ikke valgt han som fastlege!

en uinteresert lege

Lege: Christian Anders Björn Nelson Skrevet

dårlig erfaring, virker ikke interessert i det pasienten sier. En gang hadde han tatt imot 5 pasienter på 25 min! Ser ut som en lege uten erfaring. Nå står jeg på venteliste hos en annen lege!

Dette er den aller beste i Ski kommune

Lege: Benthe Øseth Skrevet

DR. BENTHE ØSETH er en fantastisk lege som virkelig lytter og tar alt på alvor! Hun har nå vært min fastlege i 18 år. Jeg har primært besøkt henne med hht. Mine psykiske lidelser! Hun har med sitt fantastiske engasjement og genuint interessert i psykiske lidelser fått meg så óg si frisk, jeg har blitt dyttet på en masse psykofarmaka av ett dusin og mer til av "gale" Psykiatere som jeg bare ble enda dårligere av. Til slutt var det hennes og mine erfaringer som landet på riktige medisiner, hvilket er meget nøktern medisiner! Og vil i samme slengen også fortelle når det gjelder det somatiske, så har hun truffet blinkskudd på mine symptomer med sine erfaringer som lege i 20 år.. og de gangene hun ikke finner fullt ut med blodprøve og andre undersøkelser, så henviser hun til spesialist helsetjenesten! Kort fortalt: Hun har reddet mitt liv både mentalt og somatiske komplikasjoner ved iallfall ved 4 ganger. Min far reddet hun også livet med en kjapp reaksjon, vedr. En alvorlig kreftdiagnose! Legene på sykehuset var mektig imponert av hennes helt riktige diagnose som faktisk var en type som var i utgangspunktet diffust! Så det gikk fort og min far ble operert og er idag frisk som en fisk nå 15 år etter..Jeg har lang erfaring i helsetjenesten men den aller beste på alle mine år er tilslutt Benthe Øseth!' Blir oppriktig lei meg når jeg ser enkelte skriver dårlig om henne! Er man forberedt og konkret før konsultasjonen så sitter ikke hun å kokkelurer! Hun tar grepet og gjør det riktige valget basert på symptomer, der er hun en ener. Og jeg forundrer meg ikke at noen av dere som skriver dårlig om henne fikk avslag på B preparater??? Det var det jeg ville si!

Dyktig

Lege: Ted Johannes Korvann Skrevet

Har gått hos Korvann i noen år nå og er veldig fornøyd. Bruker stort sett legekontoret lite, men grunnet svangerskap ble det mange turer dit en periode. Fikk raskt time og god oppfølging. Han er sympatisk og forståelsesfull, samtidig som han er faglig dyktig og effektiv.

En meget kompetent lege!

Lege: Christian Anders Björn Nelson Skrevet

Svært behagelig lege som hører på det man har og si, interesserer seg og gjør det han kan for å hjelpe til. Føler meg i trygge hender!

Sikkert grei nok, men

Lege: Benthe Øseth Skrevet

Hadde denne legen som fastlege i mange år. På flere områder er ho ganske flink. Om du kommer inn med noe veldig konkret så blir du fort sendt videre til spesialist.
Men om du kommer med noe diffuse plager som hun ikke fort får hengt på en knagg, så virker det som om interessen hennes er fort nedadgående.
Synes hun viser lite forståelse og medfølelse. Fikk fort følelsen av å være til bry. Og hvis ho ikke fant noe så fikk man følelsen at man da ikke hadde rett til å føle seg dårlig.
Kom dit en gang med skikkelige plager, og man fikk skrevet ut smertestillende, og mer smertestillende. Og virket som det var forventet å gå over av seg selv. Etter flere mer enn en måned med vedvarende plager og påfyll med smertestillende så bestilte jeg meg på eget initiativ time hos en privat fysioterapaut. Plutselig fungerte man i hverdagen igjen.
Tidvis veldig dårlig komunikasjon her også. Flere tilfeller av å føle meg usynlig og oversett.

En veldig bra lege

Lege: Ted Johannes Korvann Skrevet

Har hatt ham som fastlege siden 2013 fram til nå når jeg flytter nordover. Blid, lyttende men likevel skeptiker. Skjønner raskt mine behov og synspunkter. God lytter. Jeg takker for følget og ønsker Dr. Ted lykke til videre...

Hun er den beste legen jeg har hatt.

Lege: Anne-Grethe Hafsrød Roos Skrevet

Blir alltid tatt på alvor og jeg føler at hun er oppriktig interessert i å hjelpe. Jeg har stor tillit til henne. Hun har alltid vært dyktig når det gjelder å stille diagnose.

For det meste følelsen av å være til bry

Lege: Benthe Øseth Skrevet

Opplever ikke å bli tatt seriøst eller lyttet til. Har ofte opplevd å måtte vente i halvtime og mer etter at min time skulle starta, og når det endelig er min tur stresser hun bare gjennom min tid pga hun henger etter slik at jeg ikke får tid til å snakke om noe.. Hva er det egentlig jeg betaler for? Var virkelig på tide å bytte nå ja..

Lytter, men få konkrete råd

Lege: Ted Johannes Korvann Skrevet

Jeg har gått til denne legen i sirka 6 år og har vært fornøyd så lenge det har vært gitt hva som har vært feil. Om man kommer med noe det umiddelbart ikke finnes noe fasit svar på, blir han vikende og lite intressert. "Jeg synes vi skal se det ann en 14 dagers tid".
Nei det skal vi ikke, da får jeg nok ikke beholde jobben min. Så nå finner jeg meg en annen :)

Virker som en hyggelig fyr, men nå trenger jeg altså mer hjelp og råd.

Dyktig, presis og imøtekommende.

Lege: Benthe Øseth Skrevet

Har hatt Benthe som fastlege siden fastlegeordningen kom. Jeg er så fornøyd med henne at jeg beholder henne selv om jeg har flyttet. Har byttet fastlege to ganger for å få en som er nærmere her jeg bor, men byttet raskt tilbake til Benthe. Jeg ser at noen skriver at hun har humørsvingninger, dette har jeg aldri opplevd. Hun er flink til å lytte, sjekker fakta om hun er i tvil, og tar deg seriøst. Får som oftest time veldig raskt om det er noe som haster. Følger raskt opp med prøvesvar på SMS.
Det øvrige personalet på legesenteret gjør også en fantastisk jobb. Flinke og hyggelige legesekretærer, og helt fantastiske sykeplere.
Bra parkeringsplass, gode lokaler og en lett og hyggelig stemning blandt de ansatte.

Passe

Lege: Ted Johannes Korvann Skrevet

Han har oversett flere ting hos sønnen min og tar oss som regel ikke seriøs. Han har dessverre ingen kompetanse eller interesse for kosthold, akupunktur eller alternativ medisin.
Men han lytter og det er grei tilgjengelighet.
Allikevel ønsker vi en lege som brenner for faget sitt og som informerer seg fortløpende om ny forskning og utviklingen i medisinen. Mer åpenhet for alternativ medisin og ernæring.

Helt perfekt fastlege

Lege: Anne-Grethe Hafsrød Roos Skrevet

Altid lydhør, tar seg god tid og lar deg komme med innspill og gir råd. I følge flere spesialister jeg har vært hos er hun av de aller flinkeste til å følge opp og tar absolutt ansvar. Kan anbefales på det varmeste. Får svar på prøver umiddelbart. Bøleråsen legekontor er ellers supert. Rolig og ingen stress. Svært hyggelige medarbeidere.

Grei lege

Lege: Ted Johannes Korvann Skrevet

God å snakke med, men opplever som oftest kun å få resepter, ikke behandling. Skjønner meg heller ikke på den vanvittige lange ventetiden, da jeg aldri føler jeg får nok tid inne hos legen.

Ikke den beste

Lege: Benthe Øseth Skrevet

Humørsvingninger til de grader! Har byttet fastlege pga henne, hadde henne i mange år. Visste aldri om hun var hyggelig eller om hun hadde en dårlig dag når jeg kom til henne. Visste tydeligvis lite om psykiatri. Begynte å kle på seg jakken når jeg hadde time hos henne for hun skulle på et møte etter min time!

Imøtekommende

Lege: Benthe Øseth Skrevet

Hyggelig, empatisk og imøtekommende. Er ikke altfor kjapp på ballen med å sette diagnose, men noe avventende og lyttende til hva du sier.

For meg har det vært til det bedre da ting har gått over av seg selv ved bruk av enklere medisiner.

Kort ventetid om det er noe som haster.

Generelt positivt inntrykk av henne og som jobber i resepsjon.