Bøleråsen legesenter

Bregnefaret 1 1405 Langhus

Siste vurderinger av Bøleråsen legesenter

Hyggelig og inviterende

Lege: Anne-Grethe Hafsrød Roos Skrevet

En behagelig lege som er opptatt av pasienten. Jeg føler meg alltid velkommen og ivaretatt, uansett hva det gjelder. Det er en fastlege jeg har blitt glad i, og et menneske jeg setter stor pris på. Kjenner humøret stiger når hun kommer ut og sier navnet ditt. Kommer ikke til å bytte fastlege så lenge hun er der. I tillegg er senteret med alle ansatte der til for deg. Enkelt å bestille time på nettet, og kommunikasjonen løper lett.

Fantastisk

Lege: Anne-Grethe Hafsrød Roos Skrevet

Utrolig dyktig, alltid lyttende og hjelpsom. Legekontoret har kort ventetid og svarer raskt på telefonen. De andre ansatte er også svært hjelpsomme og hyggelige.

Dyktig lege!!

Lege: Christian Anders Björn Nelson Skrevet

Bra lege som lytter og tar pasienten på alvor. Føler meg alltid velkommen og ivaretatt:) Veldig behagelig å snakke med, og flink til å kommunisere med små barn. Har alltid fått time på samme dag om det har vært noe som har hastet. Beste fastlegen uten tvil😃

An excellent doctor!

Lege: Christian Anders Björn Nelson Skrevet

Been a patient of Christians for over at year, only good things to say. No waiting time for appointment, fast, efficent and very easy to talk to. When Ive had a problem it has been solved straight away. Couldnt have had a better 'fastlege', would recommend to anyone! Speaks very good English.

En meget god lege

Lege: Christian Anders Björn Nelson Skrevet

Christian Nelson er en meget god lege som lytter til det du sier og gjør noe med det. Jeg er meget fornøyd med måten jeg blir tatt vare på og hvor fort ting skjer når jeg trenger hjelp. Damene i resepsjonen er så flinke og hjelpsomme.
Ikke mye å rette på dette legekontoret 😊