Bøleråsen legesenter

Bregnefaret 1 1405 Langhus

Siste vurderinger av behandlere ved Bøleråsen legesenter

Tillitsfull, imøtekommende og dyktig

Lege: Ted Johannes Korvann Skrevet

Jeg har hatt Korvann som fastlege hele mitt liv, og jeg kan si at jeg stort sett har vært svært fornøyd med behandlingene jeg har fått.

Korvann er kunnskapsrik, god på å lytte og hurtig på henvendelser. Anbefales på det sterkeste for dem som skulle bo i Langhus/Ski-området.

Faglig dyktig og empatisk

Lege: Anne-Grethe Hafsrød Roos Skrevet

En meget faglig dyktig, hyggelig, og omsorgsfull lege, som setter av god tid til sine pasienter. En lege som inngir stor tillit!

Service verd to timers bussreise

Lege: Christian Anders Björn Nelson Skrevet

Etter dårlige erfaringer med legekontorer i Drøbak og ski valgte jeg å prøve bøleråsen og Nelson til tross for lang vei. Fantastisk å oppleve et legekontor som behandler meg som kunde og med respekt for min tid. Nelson er nesten alltid presis, en gang 10 min forsinket beklaget han. Fullstendig ny opplevelse for meg som var vant med store forsinkelser. Nelson er hyggelig, effektiv og tillitvekkende, beste legen jeg har hatt. Anbefales!

Enormt dyktig

Lege: Christian Anders Björn Nelson Skrevet

Christian er punktlig, tilgjengelig, kunnskapsrik og omsorgsfull. Han er moderne og innovativ, og bruker pasientsky aktivt. Det gjør han svært effektiv. Hele familien har gått over til Christian, og vi kunne ikke vært mer fornøyd. Han har alltid tid til deg og han tar deg på alvor uten å krisemaksimere. Kunne ikke rost mer.

50/50

Lege: Ted Johannes Korvann Skrevet

Jeg å dattera mi går til Ted, veldig flink med barn så det er et pluss. Men når jeg går dit alene opplever jeg at han ikke tar meg seriøst, det meste kan tydeligvis løses med smertestillende og egenmelding.