Fortunen Legekontor

Telefonnummer55 23 46 0055 23 46 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fortunen 5 5013 Bergen

Siste vurderinger av Fortunen Legekontor

Likegyldig lege

Lege: Per Vagn Fosse Skrevet

Denne legen er ok når du bare trenger en enkel resept, henvisning eller sykemelding.
Han spør aldri om hvorfor jeg trenger det jeg spør om. Føler han vil ha meg fortest mulig ut derfra. Lytter ikke på det jeg sier og er veldig fraværende. Ikke en legen jeg kunne tenkt meg om noe alvorlig dukker opp.

Verdens beste

Lege: Erling Åserud Skrevet

En bedre lege finnes ikke, han tar seg god tid til sine pasienter, lytter og forstår. Han et bare en fantastisk flott person, god og snill på alle måter

Sympatisk og nøysom men distré.

Lege: Erling Åserud Skrevet

Har ikke hatt en bedre lege. Han er et medmenneske, og strekker seg ekstra langt i sine undersøkelser før det blir trukket noen konklusjoner.

Dessverre så blir videre oppfølgning og henvisninger fort satt på vent, sikkert på grunn av stor arbeidsmengde, og resultatet av dette blir altfor ofte at det blir helt glemt. Så her må man nesten følge litt med selv, og det er en ubehagelig situasjon å være i når man må purre på henvisninger ol. gjentatte ganger. Man blir utsatt for å bli en masete person som ikke er særlig heldig.

Verdens beste lege

Lege: Erling Åserud Skrevet

Erling er en fantastisk flink lege.
Han er en god lytter, og er veldig flink til å se deg som pasient.
Det et lett og bestille time og er veldig lite ventetid når du skal inn til time. Sekretærene på dette legekontoret er også utrolig imøtekommende og hyggelige.
Tipp topp tommel opp!

Flink lege

Lege: Per Vagn Fosse Skrevet

Har gått til Per i snart 10 år nå og har alltid følt at jeg har blitt tatt alvor. Han viser forståelse og det gir trygghet i vanskelige situasjoner. Litt lang tid på venterommet, men får alltid den hjelpen jeg trenger.