Fortunen Legekontor

Fortunen 5 5013 Bergen

Siste vurderinger av Fortunen Legekontor

Håpløs

Lege: Erling Åserud Skrevet

Når legen uten å spørre pasienten flytter en time fordi det på forhånd er antatt at behovet er å snakke. Når pasienten gang på gang har uttrykt at det ikke er behovet. Jeg sier takk for meg. Privat er bedre uansett.

Et hjertevarmt og godt menneske og en dyktig lege.

Lege: Erling Åserud Skrevet

Jeg har aldri i hele mitt liv møtt en så imøtekommende og fantastisk lege. Jeg kom til ham for å få hjelp til røykeslutt og på grunn av hans kreativitet og store kunnskap klarte jeg å slutte etter 33 år som storrøyker. Det gikk som en lek. Evig takknemlig for det.

Medmenneske med empati og kunnskap

Lege: Erling Åserud Skrevet

Fantastisk mann med hjertet og hodet på rette plassen !

Utrolig god lege som virkelig hjelper deg !

Erling fortjener medalje av Kongen for den medmenneskeligheten han viser sine pasienter .
Han forstår og han står opp mot feil som andre leger har gjort .

Veldig dyktig 🤩

Verdens beste

Lege: Erling Åserud Skrevet

En bedre lege finnes ikke, han tar seg god tid til sine pasienter, lytter og forstår. Han et bare en fantastisk flott person, god og snill på alle måter

Sympatisk og nøysom men distré.

Lege: Erling Åserud Skrevet

Har ikke hatt en bedre lege. Han er et medmenneske, og strekker seg ekstra langt i sine undersøkelser før det blir trukket noen konklusjoner.

Dessverre så blir videre oppfølgning og henvisninger fort satt på vent, sikkert på grunn av stor arbeidsmengde, og resultatet av dette blir altfor ofte at det blir helt glemt. Så her må man nesten følge litt med selv, og det er en ubehagelig situasjon å være i når man må purre på henvisninger ol. gjentatte ganger. Man blir utsatt for å bli en masete person som ikke er særlig heldig.