Fortunen Legekontor

Telefonnummer55 23 46 0055 23 46 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fortunen 5 5013 Bergen

Siste vurderinger av Fortunen Legekontor

Medmenneske med empati og kunnskap

Lege: Erling Åserud Skrevet

Fantastisk mann med hjertet og hodet på rette plassen !

Utrolig god lege som virkelig hjelper deg !

Erling fortjener medalje av Kongen for den medmenneskeligheten han viser sine pasienter .
Han forstår og han står opp mot feil som andre leger har gjort .

Veldig dyktig 🤩

Verdens beste

Lege: Erling Åserud Skrevet

En bedre lege finnes ikke, han tar seg god tid til sine pasienter, lytter og forstår. Han et bare en fantastisk flott person, god og snill på alle måter

Sympatisk og nøysom men distré.

Lege: Erling Åserud Skrevet

Har ikke hatt en bedre lege. Han er et medmenneske, og strekker seg ekstra langt i sine undersøkelser før det blir trukket noen konklusjoner.

Dessverre så blir videre oppfølgning og henvisninger fort satt på vent, sikkert på grunn av stor arbeidsmengde, og resultatet av dette blir altfor ofte at det blir helt glemt. Så her må man nesten følge litt med selv, og det er en ubehagelig situasjon å være i når man må purre på henvisninger ol. gjentatte ganger. Man blir utsatt for å bli en masete person som ikke er særlig heldig.

Verdens beste lege

Lege: Erling Åserud Skrevet

Erling er en fantastisk flink lege.
Han er en god lytter, og er veldig flink til å se deg som pasient.
Det et lett og bestille time og er veldig lite ventetid når du skal inn til time. Sekretærene på dette legekontoret er også utrolig imøtekommende og hyggelige.
Tipp topp tommel opp!

Livredder!!

Lege: Erling Åserud Skrevet

Jeg har hatt Erling som min "livlege" i mange år. Tidligere har jeg vært langt nede psykisk og er overbevist om at jeg ikke hadde skrevet her i dag om det ikke hadde vært for Åserud. Han er for meg mer ett medmenneske og en sparringspartner enn en lege. I tillegg har en meget dyktig og kompetent sekretær som er veldig imøtekommende. Jeg er evig takknemlig for å ha Erling som min lege