Muren Legekontor

Østre Murallmenning 4 5012 Bergen

Siste vurderinger av Muren Legekontor

Imøtekommende og pålitelig

Lege: Irene Øversveen Skrevet

Jeg har gått til Muren legekontor i flere år. OK, har ikke alltid kommet igjennom på telefon, men da har de alltid ringt tilbake. Det viktigste for meg er at jeg stoler på legen, som alltid har fulgt opp mine behov på en forsvarlig og kjempegod måte. Jeg er blitt henvist videre til riktig instans ved behov. Et bonus hos Muren legekontor er den veldig fine menneskelige og informative servicen de yter. Både legen, Irene, vikarer og resepsjonisten som viser seg å være en kunnskapsrik fysioterapeut, er å anbefale. Takk til dere!

Fantastisk

Lege: Irene Øversveen Skrevet

Irene er den beste legen jeg har hatt i mitt liv, Mario er også veldig flink og veldig vittig. Gode, fantastiske folk.

Lege: Irene Øversveen Skrevet

Jeg er dritt lei av å ringe så mange ganger og de vil ikke svare en gang. Hadde aldri så vanskelig å kontakte en fastlege. Nå må jeg bytte fastlege.
Muren legekontor anbefales ikke helle tatt :(

Effektiv, kunskapsrik

Lege: Irene Øversveen Skrevet

Time på kort varsel, hyggelig ung lege.
Resepsjonist som er meget kunskapsrik, og veldig effektiv i forklaringer som normale mennesker faktisk forstår.

Anbefales for arbeidsmennesker som vil ha en rask og politelig lege som ikke krever mye prat om urelevante ting...

Bra oppfølging

Lege: Irene Øversveen Skrevet

Har møtt Iren og vikaren (Indre), samt resepsjonisten. Er fornøyd med alle tre. Legene har nok kunnskap om diagnosen, mens resepsjonisten følger opp med erfaring ervervet gjennom sin lange karriere.
Det at venterommet er ikke er stort nok, blir overskygget av at mine helseproblemer blir forsøkt løst av legen før jeg er ferdig med timen.