Muren Legekontor

Telefonnummer55 23 07 0055 23 07 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Østre Murallmenning 4 5012 Bergen

Siste vurderinger av Muren Legekontor

Fantastisk

Lege: Irene Øversveen Skrevet

Irene er den beste legen jeg har hatt i mitt liv, Mario er også veldig flink og veldig vittig. Gode, fantastiske folk.

Lege: Irene Øversveen Skrevet

Jeg er dritt lei av å ringe så mange ganger og de vil ikke svare en gang. Hadde aldri så vanskelig å kontakte en fastlege. Nå må jeg bytte fastlege.
Muren legekontor anbefales ikke helle tatt :(

Effektiv, kunskapsrik

Lege: Irene Øversveen Skrevet

Time på kort varsel, hyggelig ung lege.
Resepsjonist som er meget kunskapsrik, og veldig effektiv i forklaringer som normale mennesker faktisk forstår.

Anbefales for arbeidsmennesker som vil ha en rask og politelig lege som ikke krever mye prat om urelevante ting...

Bra oppfølging

Lege: Irene Øversveen Skrevet

Har møtt Iren og vikaren (Indre), samt resepsjonisten. Er fornøyd med alle tre. Legene har nok kunnskap om diagnosen, mens resepsjonisten følger opp med erfaring ervervet gjennom sin lange karriere.
Det at venterommet er ikke er stort nok, blir overskygget av at mine helseproblemer blir forsøkt løst av legen før jeg er ferdig med timen.

Aldri møtt fastlegen, men veldig dårlig intrykk

Lege: Irene Øversveen Skrevet

Jeg har aldri møtt fastlegen, bare møtt en vikar. Vikaren er grei, men hun har også vært sykemeldt de to siste gangene jeg skulle dit.

Resepsjonisten er utrivelig og uprofesjonell. Kontoret og resepsjonen er rotete og skittet. Jeg har fått de to siste timene avlyst pga syk lege og sist gang kom jeg til avtalt time og døren var låst. Jeg måtte stå utenfor og vente. Da resepsjonisten slapp meg inn (5 minutter etter legetimen skulle ha begynt) måtte jeg sitte og vente i ytterligere 10 minutter før resepsjonisten kalte meg inn for å si at legen var syk. Han sa han hadde sendt meg en SMS og informert om avlyst time, men det hadde han sendt til feil nummer.

Det er virkelig helt kaos her. Jeg har nå byttet legekontor. Jeg anbefaler ikke å gå hit!