Gaia Gynekologi

Brattørkaia 11 7010 Trondheim

Siste vurderinger av Gaia Gynekologi

Godt tatt imot og beskjeder gitt

Lege: Anne Lise Windstad Skrevet

Trygg og erfaren gynekolog som utfører sin jobb godt både medisinsk og menneskelig. Hun forklarer og ivartetar en ung og uerfaren pasient på en god måte. Takk!

Veldig fornøyd

Lege: Anne Lise Windstad Skrevet

Var å tok min første celleprøve hos Anne Lise. Veldig god opplevelse. Hun var hyggelig, forklarte alt hun skulle gjøre og sørget for at jeg følte meg trygg under hele undersøkelsen.

Kjempe hyggelig og flink.

Lege: Anne Lise Windstad Skrevet

Har vært mange ganger hos Anne Lise Windstad,og er trygg og fornøyd hos hun. Er ofte lang ventetid for å komme inn,virker som hun ofte er forsinket. Kan gå litt fort av og til så man rekker ikke ta opp ting for virker som hun prøver å ta igjen tapt tid. Har fin kjemi med henne.

Travel og uinteressert

Lege: Anne Lise Windstad Skrevet

Jeg har gått til henne noen ganger før og var fornøyd tidligere. Dessverre har hun tapt seg veldig siden forrige gang. Ved siste besøk virket hun uinteressert og var brå og hardhent ved undersøkelsen. Hun la ikke opp til noen som helst samtale eller å gi noen informasjon om min tilstand, og jeg måtte forte meg å spytte ut de spørsmålene jeg hadde, hulter til bulter, samtidig som jeg følte at hun kastet meg ut av kontoret. Skal ikke tilbake dit.

Lege: Anne Lise Windstad Skrevet

Kjempefornøyd med behandlingen og forklaringer.Veldig trivelig personer som jobber på klinikken. Rent .