Fjellsdalen-Legesenter

Fjellsdalen 1 5155 Bønes

Siste vurderinger av behandlere ved Fjellsdalen-Legesenter

Mistet piffen

Lege: Olav Gautestad Skrevet

Jeg har hatt Olav Gautestad som fastlege i over 20 år. Syntes nå at det virker som han har mistet piffen. Tar ikke tak i problemene og bagatelliserer det jeg kommer med.
Jeg har vært veldig fornøyd, helt til corona kom. Det virker på meg som at det har tatt piffen av han.

En lege som gir deg full tillit og faktisk lytter på deg.

Lege: Olav Gautestad Skrevet

Jeg har hatt flere fastleger de siste 5 årene. Olav er desidert den beste fastlegen jeg noengang har møtt. Han lytter på deg, man kan komme meg egne forslag og man får god informasjon om dette.

Han er også utrolig hyggelig og klarer å komme med flotte eksempler på forskjellige medisiner og problemer.

Å bytte fastlege til Olav er noe jeg ikke angrer et sekund på.

Dyktig lege

Lege: Jørgen Glatved Lavik Skrevet

Jørgen Lavik er en fantastisk flink lege. Han er interessert og dedikert i jobben sin, og det får meg som pasient til å føle meg trygg. Har aldri følt at Han ikke har tatt seg tid til meg når jeg er der, og er det noe han er usikker på så henviser han videre. Eneste jeg har å utsette på er at det er fryktelig vanskelig å komme til, må stortsett vente 1 måned før jeg får timen. I tillegg til at resepsjonisten er lite hyggelig og lite hjelpsom.

Veldig flink lege

Lege: Jørgen Glatved Lavik Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd. Han tar seg god tid, hører på meg og tar meg og mine plager på alvor. Hvis jeg har flere ting jeg trenger å ta opp så tar han seg tid til det, og jeg trenger ikke å bestille ny time slik det er hos mange leger.

Trygg & kunnskapsrik! Fantastisk!

Lege: Jørgen Glatved Lavik Skrevet

Dr.Lavik er en fantastisk lege! Det beste jeg har gjort er å bytte til han fra min tidligere fastlege.
Han er i en egen liga når det gjelder å lytte, men også kunnskap! Han har støttet meg i tunge og vanskelige tider.

Time får jeg raskt, så jeg anbefaler alle å få Dr.Lavik!
Alle som har han er heldig og priviligert☺️