Forus Legesenter AS

Heddeveien 120 4034 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Forus Legesenter AS

Meget flink

Lege: Farzana Islam Skrevet

Gikk over fra en på en annet legekontor i nærheten, det første jeg merket var at Farzana tok tak i ting den gamle ikke hadde brydd seg om. Har slitt med vond skulder i lang tid - gamle legen ba meg om å trene. Farzana sendte meg til MR - og der viste det avrevet muskel... Synes hun er blanding av lyttende og konstruktiv. Er veldig glad for at jeg fikk byttet - og glad for at hun er min nye fastlege.

Kjempebra!

Lege: Bård Terje Moe Skrevet

Jeg har hatt Dr Bård Terje Moe i hele mitt liv. Han har en utrolig god kompetanse på alle områder. Hele legekontoret består av en helt fantastisk imøtekommende gjeng. Kan absolutt anbefales!

Meget god lege men ofte lang ventetid for å få time på telefon

Lege: Bård Terje Moe Skrevet

Bård Mo er en lege som er meget lyttende og tillitvekkende og jeg har benyttet ham i mange år.

Personalet er meget dyktig og imøtekommende.

Dessverre er legesenteret kun tilgjengelig på telefon og ventetid på telefonen lang i mange tilfeller for å komme gjennom til senteret. Det kan gjøre at senteret mister kunder.

Hva skulle jeg gjort uten?

Lege: Bård Terje Moe Skrevet

Som lege er han uovertruffen! Tar alle prøver som må tas, og ringer hvis det er noe som ikke stemmer. Sender meg videre til undersøkelser på sykehus eller andre spesialister. Etter nærmere 20 år som pasient føler jeg at han er den beste!

Fornøyd Med Legen, ikke resepsjons damene!!!!

Lege: Bård Terje Moe Skrevet

Håper at neste gang noen kommer å spør om å få kopi av journalen,
at de da slipper å bli møtt med et tredje grads forhør og
mye motstand uprofesjonelle oppførsel
og spydige NEDLATENDE kommentarer
ifra de kvinnene som jobber i resepsjonen.

Min journal er Min eiendom.
Den angår ikke de som jobber i resepsjonen.
Jeg skyller heller ikke de i resepsjonen en forklaring på hva jeg skal gjøre med min egen journal¨
Trenger heller ikke å få høre at det som står i min journal er ikke viktigt. Eh jo det er det faktisk.

De nektet å sende denne til min nye lege som jeg har hatt i snart 10år nå. Vet ikke om de har låv til å nekte meg dette. Dette skjedde en gang jeg ringte dem.

Ved 3 anledninger per telefon inkludert i person ble jeg møtt med denne behandlingen. Mye motstand til å gi meg journalen min.¨
Jeg har såvidt vært hos legen i hele mitt liv, da min helse er super solid. Ingen grunn til å nekte meg innsyn.

Det var såvidt jeg i det hele tatt fikk låv til å få min egen journal.
Noe jeg reagerer Kraftig på.

Istedefor så synes jeg at de kunne bare ha gitt meg hele journalen.
Og ikke halve. Noe som også er meget merkelig.

Er ekstremt sjokkert over at det går ann å oppføre seg slik.