Eik Helsesenter DA

Eikveien 42 3122 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Eik Helsesenter DA

Dalende kvalitet

Lege: Bror Olav Håvardsrud Skrevet

For stor bruk av vikarer. Merker en solid nedgang i kvalitet når dette er tilfelle. Vikar bruker over 2 uker for å få en resept riktig. Da blir man lei. Heldigvis enkelt å bytte fastlege. Farvel

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Einar Magne Walaker Skrevet

Trygg og kunnskapsrik. Legen lytter godt og prøver å sette seg inn i hele situasjonen. Legen er diskret og rolig.

Følger ikke opp

Lege: Jatinder Pal Singh Skrevet

Lange forsinkelser selv ved dagens første time.
Purret opp 3 ganger for å sende henvisning uten at det ble gjort. Sist gang sa han at han hadde gjort det selv om den ikke var sendt. Jeg ringte resepsjonen og ba om at han ringte meg for å ta opp dette. Da han Ringte meg opp gjorde jeg ham oppmerksom på at de fremdeles ventet på henvisningen. Han beklaget det hele og senere fikk jeg en faktura for konsultasjon. Har skiftet lege. Synd for damene i resepsjonen er blide og gir god service.

Handlekraftig og løsningsorientert

Lege: Bror Olav Håvardsrud Skrevet

Både barna og jeg har Bror som fastlege, og jeg opplever han som en tydelig, kunnskapsrik, dyktig og løsningsorientert lege - med stor omsorg for barna. Vi liker han veldig godt, og han tar seg alltid god tid til oss.

Om jeg skal klage på noe, så må det dessverre være at han de siste årene har vært vanskelig å treffe, personlig har jeg opplevd å møte vikar alle gangene jeg har oppsøkt fastlege de siste 4 årene.

Frekk

Lege: Jatinder Pal Singh Skrevet

Mulig at legen er kunnskapsrik, men ga slettes ikke inntrykk av det i tillegg til å være nedlatende. Kalte meg rett ut overvektig som ikke var relevant for diagnosen heller. Vet ikke hva han baserte det på for han brukte ihvertfall ikke WHOs fastsatte grenseverdier for BMI (der jeg er normalvektig). Sa bestemt at han skulle sende en henvisning noe som aldri ble gjort.
Ventetiden på telefon til legekontoret kan også være ekstremt lang om de svarer i det hele tatt.