Eik Helsesenter DA

Eikveien 41 3122 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Eik Helsesenter DA

Den desidert beste legene jeg har hatt i mitt liv!

Lege: Einar Magne Walaker Skrevet

Jeg har hatt Walaker som fastlege i en årrekke og jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har hatt konsultasjoner hos Walaker. Jeg har alltid fått time samme dag, eller i løpet av et par dager. I 2020, reddet han livet mitt. Jeg er utrolig takknemlig for den legehjelpen jeg har fått fra Dr Walaker. Det er trist at Walaker slutter i jobben som fastlege. Jeg kommer til å savne å ha Einar Magne Walaker som fastlege.

Lite tilgjengelig

Lege: Bror Olav Håvardsrud Skrevet

Nesten umulig å få tak i. Lite behjelpelig. Masse surr med resepter. Uendelig lang tid før telefonen blir besvart av sekretærene. Dårlig og skuffende.

Utilgjengelig og treig

Lege: Jatinder Pal Singh Skrevet

Dårligste fastlegen jeg har hatt på lenge. Lang ventetid, nesten helt utilgjengelig til tross for mange ledige pasientplasser og veldig dårlig kommunikasjon.

Verst var det nok da han ikke sendte henvisning før det hadde gått 3 måneder, selv om jeg ble lovet at den skulle bli sendt samme dag som jeg var der. Jeg måtte purre mange ganger før han endelig gjorde det.

Styr unna!

Empatisk og kunnskapsrik

Lege: Einar Magne Walaker Skrevet

En veldig flott fastlege. Empatisk,hyggelig og lyttende. Jeg føler meg alltid ivaretatt hos min fastlege. Rask til å følge opp via helsenorge og rask med tilbakemeldinger.

Dalende kvalitet

Lege: Bror Olav Håvardsrud Skrevet

For stor bruk av vikarer. Merker en solid nedgang i kvalitet når dette er tilfelle. Vikar bruker over 2 uker for å få en resept riktig. Da blir man lei. Heldigvis enkelt å bytte fastlege. Farvel