Moland legesenter

Kystveien 690 4815 Saltrød

Siste vurderinger av behandlere ved Moland legesenter

Kompetent og nøye

Lege: Maria Johanna Christina Blikman Skrevet

Maria har masse kunnskap om de forskjellige plagene jeg har kommet dit med. Hun er veldig god på kommunikasjon og er seriøs nok til å henvise videre når det trengs. Hun gir meg ikke opp.

God lytter og samhandlende

Lege: Maria Johanna Christina Blikman Skrevet

Maria har en fin analytisk måte å finne frem til diagnoser på. Her er det nåde seriøsitet, kunnskap og mot som gjelder. Pasienten setter hun alltid først! Heg føler meg trygg hos Maria.

Fantastisk lege

Lege: Ida Karin Tingstveit Skrevet

Ida har klart å "Fylle skoene" etter Berit Aagedal på en fortreffelig måte. Hun utstråler energi, interesse, ro og vilje til å gjøre det beste for meg som pasient.

Jeg føler meg trygg og ivaretatt. Jeg håper inderlig at vi får beholde henne lenge. Jeg må bare tilføre at bare det å blitt møtt av så smilende ansatte og det strålende smilet til Ida, er halve veien til helbredelse.
Tusen takk😊😊😊

Følger bra opp, spesielt i passientsky

Lege: Maria Johanna Christina Blikman Skrevet

Maria er en flott familielege. God med barn og voksne. Selv om det er oss voksne som kommer på time spør hun alltid hvordan det er med barna. Hun følger opp godt, og ringer gjerne spesialist for råd om det trengs. I passientsky får man gjerne tilbakemelding på blodprøver både kvelder og helger.

Fin og flott doktordame med stort hjerte

Lege: Maria Johanna Christina Blikman Skrevet

Overraskende lett å snakke med henne om både det vonde og det pinlige. Følger meg opp nøye og alltid med en smil selv om jeg krever mye tid. Eier tålmodighet og bryr seg. Er åpen om hva hun tenker og er selvkritisk. Lar vente på seg men er verdt det.