Moland legesenter

Kystveien 690 4815 Saltrød

Siste vurderinger av behandlere ved Moland legesenter

En lege med ønske om å bli kjent med sin pasient

Lege: Maria Johanna Christina Blikman Skrevet

Opplevelse av at denne legen er grundig og nøye. Hun utførte ved min første konsultasjon, et nøye interview for å få en bedre innsikt i min helse. Følte meg trygg på at hun ville ivareta min helse.

Fornøyd

Lege: Maria Johanna Christina Blikman Skrevet

Kan virke stresset over forsinkelser i løpet av dagen, men jeg og ungene får alltid den hjelpen vi trenger. Byttet fra en annen leve til henne og jeg er veldig fornøyd. Maria fulgte meg tett når jeg var gravid og følte meg trygg.
Anbefaler henne virkelig.

Lite tilstedeværende, følger ikke opp pasientene sine

Lege: Maria Johanna Christina Blikman Skrevet

Dr. Blikman gir inntrykkk av, å aldri være forberedt til time, hun virker stresset og overarbeidet. . For LAR - Pasienter er det ingen vits i å ha henne som lege, - da hun ikke er i stand til å ta avgjørelser selv til det beste for pasienten sin, eller så kan hun love ting, - og så går tilbake på dette senere. Anbefaler LAR Pasienter om å bruke andre leger, istedenfor å bruke 200 kr; på en time, for å bli konfrontert med at man er forhenværende narkoman, og sendt ut igjen, uten hjelp i nødsituasjoner, som f.eks sterke smerter som tilsier at man trenger øyeblikkelig medisinsk hjelp, - der Blikman heller foreslår å høyne A-preparat dosen på Opiat-substitutter, istedenfor å gi egnet medisin i form av tilgjengelige b-preparater. Er man diagnostisert med alvorlige fysiske, og psykiske lidelser, - vil ikke Dr. Blikman være til hjelp/Støtte for sine pasienter, eller kunne tilby et adekvat tilbud om smertelindring.

Påpasselig og samvittighetsfull

Lege: Maria Johanna Christina Blikman Skrevet

Maria er meget dyktig og påpasselig. Henviser til spesialister når det er nødvendig og følger opp påbegynt behandling og kontroll. Er hyggelig og kommuniserer godt med pasientene.

Den snille legen

Lege: Maria Johanna Christina Blikman Skrevet

min sønn kaller maria for den snille legen. hun dobbelsjekker alt, er forståelsesfull, tar seg tid til deg og kjenner sine begrensninger som fastlege og henviser gjerne videre.
Maria er den beste legen jeg har hatt!