Clinica Smile Tannlegesenter Frogner

Bygdøy Allé 18 0262 Oslo
Clinica Smile Tannlegesenter Frogner holder til i Oslo

Siste vurderinger av Clinica Smile Tannlegesenter Frogner

Fantastisk behandling, resultat og tannlege!

Tannlege: Seo-Ih Jon Skrevet

Veldig fornøyd med både behandling og resultat! Kjempe dyktig og får det å gå til tannlegen til å være gøy! Alt har føltes veldig trygt og vi holdt på helt til jeg var fornøyd ! Veldig glad for at jeg valgte clinica smile og Seo-Ih som tannlege!! Sitter igjen med en veldig bra opplevelse av hele invisalign-reisen min!

Fant endelig favoritt tannlege

Tannlege: Seo-Ih Jon Skrevet

Veldig dyktig, profesjonell og hyggelig. Hun utfører behandlinger veldig grundig og forklarer hva som skjer underveis. Følte meg veldig trygg. Anbefales på det sterkeste!

The very best!!!

Tannlege: Elsa Cristina Ingebrigtsvold Skrevet

Im so grateful for this angel on saving my broken and in so bad shape tooth! Life saver! And so kind, friendly, warm and honest! I’ll never go to any other dentist ever again! Amazing results, I couldn’t be any happier! Highly recommend! She also speaks Norsk, Español and English!

10/10

Tannlege: Kotryna Vipartaitė Skrevet

Kjempediktig, serviceinnstilt, gjør alt for at pasienten kunne føle seg ivaretatt så godt som mulig.
Anbefales på det sterkeste.

Tannlege: Seo-Ih Jon Skrevet

Sliter med tannlege skrekk, men hun utførte behandlingen så smertefritt og skånsomt som mulig så vi kom oss igjennom den planlagte behandlings planen.
Fikk gode råd og veiledning for videre vedlikehold og behandling og resultatet ble perfekt.
Alt i alt kunne ikke vært bedre.