Brevik Legesenter

Tlf: 64 98 25 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Brevik Legesenter

Seriøs, morsom, småstresset

Lege: Morten Laudal Skrevet

Har alltid tid til å lytte. Spør hvordan det har gått siden sist, med "problemet" jeg hadde forrige gang. Har nærmest 100% tillit fra min side. Mye jeg kunne sagt om legen min, men det blir "krise" hvis jeg mister ham.

Tydelig, ærlig og direkte.

Lege: Morten Laudal Skrevet

Får time når jeg trenger til både meg og barna.
Liker at han er direkte og profesjonell, føler meg trygg.
Føler noen ganger at han stoler for mye på første prøveresultat, og går ikke videre med det. Kan da være vanskelig å si at det ønskes grundigere undersøkelse. MEN når det kommer til barna er han super grundig- stort pluss!

Litt synd at kontoret ofte har en eller flere stengte dager i uken. Men når du først er der brukes det god tid!

Veldig fornøyd pasient

Lege: Morten Laudal Skrevet

Han tar seg tid, lytter, gir konkrete tilbakemeldinger og følger opp. Opplever at jeg har fått veldig god oppfølging hos denne legen, både i forhold til fysisk sykdom og andre belastninger.

Kjempe hyggelig - tydelig - klar

Lege: Eivind Myhre Skrevet

Har brukt ham Snart I 8 år. Flink, god til å forklare uten fagspråk.
Bestiller alltid første time, kl 08.30 - presis
Bruker ham proaktivt 2 ganger i året.

Son sin beste lege!

Lege: Eivind Myhre Skrevet

Har vært hos mange leger opp igjennom årene, og tro meg, dette er den beste i området! Tydelig og presis.

Dyktig og interessert i å holde deg frisk.

Lege: Morten Laudal Skrevet

Lyttende, liker å diskutere nyere forskning, god "psykolog" og tar seg alltid god tid. Har kun gode erfaringer med han, og jeg føler at han bryr seg om meg.

Hyggelig og dyktig lege

Lege: Eivind Myhre Skrevet

Jeg har hatt denne legen i rundt 15 år.
De siste årene har jeg har opplevd han som en hyggelig, lyttende, og forståelsesfull lege, som alltid har hjulpet meg med mine problemer.
Må også skryte av resepsjonen som også er svært hyggelig.

til bry

Lege: Eivind Myhre Skrevet

Sentralbord tjenesten gir klart inntrykk av at pasienter er til bry. Ved bestilling av time med to oppgaver blir det gitt beskjed om at vedkommende sannsynligvis ikke rekker å se på 2 ting i samme legetime. Dermed ønsket jeg naturlig nok å bestille en dobbelt time for å unngå ta fri to ganger fra jobben, noe som heller ikke lar seg gjøre.

Timebestilling er noe bortkastet siden alle timer likevel er kraftig forsinket.

Dyktig, åpen og direkte - veldig bra!

Lege: Morten Laudal Skrevet

Jeg liker at han er tydelig, direkte og ikke går rundt grøten. Han er åpen for innspill og ser kroppen i en helhet. Virker som han forventer at livet innebærer at alt ikke er bra hele tiden, og ikke alt skal fikses med en pille. Og at livet skal nytes. Smart med timebestilling på nett.

Uinteressert

Lege: Morten Laudal Skrevet

Prototypen på en norsk almenlege anno 2015: Lite interessert i pasienten, rask på reseptblokka, ingen oppfølging.

Veldig fornøyd

Lege: Morten Laudal Skrevet

Har vært fastlegen min i over 10 år.
En veldig behagelig og lyttende lege med tonnevis av kunnskap. Har en særinteresse for det psykiske, og kognitiv terapi. Har lært mye om meg selv fra han.
Tar seg alltid god tid.

Tilgjengeligheten er ikke helt på topp da han også er kommunelege.

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Morten Laudal Skrevet

Har alltid tid. Lytter til mine betraktninger. Sender meg videre hvis det trengs. Følger alltid opp.

Føler at jeg som pasient er til bry....

Lege: Eivind Myhre Skrevet

Føler meg ikke trygg på at prøver og henvisninger blir følgt opp.
Må følge opp selv for å ha sikkerhet for at ting "glipper"

Klar og tydelig. Kunnskapsrik

Lege: Eivind Myhre Skrevet

Meget fornøyd. Tar seg tid til og lytte. Klart prinsipp om at kroppen selv er den beste lege, men tar likevel action om nødvendig. Meget betryggende holdning.

Fornøyd

Lege: Eivind Myhre Skrevet

Kunne ikke vært mer fornøyd. Stort pluss at han har litt sosiale antenner som gjør at legebesøkene går litt fortere. Forståelsesfull lege som tar seg tid til deg.

God lege!

Lege: Eivind Myhre Skrevet

Har hatt han i mange år, og jobben blir alltid gjort. I tilegg er han veldig hyggelig å snakke med.

Anbefaler ikke denne legen!

Lege: Morten Laudal Skrevet

Det er min klare mening!
Har egne erfaringer med denne legen; og jeg skulle gjerne ønskt at det var noe helt annet en det det er, men det er det ikke dessverre!

Tja

Lege: Morten Laudal Skrevet

Både og. Forventer en tøffhet som ikke alle innehar. F. eks setter lokalbedøvelse og setter i gang med småinngrep før det virker. Kan fort legge skylden for en tillstand på pasienten selv. Men er man litt tøff, får han jo ting gjort

Blir ikke fulgt opp.

Lege: Eivind Myhre Skrevet

Dr. Myhre skriver ut resepter på medisiner. Men byttet da jeg følte at jeg ikke fikk god nok oppføling og føelsen av at ikke var syk.

ubrukelig

Lege: Eivind Myhre Skrevet

Totalt ubrukelig lege. Har overhode ingen intr av sine pasienter. Tror ikke på det du sier. Bare dårlige erfaringer med denne legen.