Sykkylven legesenter

Telefonnummer70 25 50 5070 25 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haugneset 20 6230 Sykkylven

Siste vurderinger av Sykkylven legesenter

Grundig og pålitelig

Lege: Rakel Bregård Kopperstad Skrevet

Tar seg tid til å lytte og finne gode løsninger som er til det beste for pasienten. Vennlig og imøtekommende.

Pålitelig

Lege: Øystein Hove Skrevet

Dr. Hove er en pålitelig lege og ser pasienten og ikke bare Pc skjermen. Han er grundig med undersøkelser og jeg har stolt på hannes vurderinger i mange år. Med mange års erfaring kjenner han også til "familien" slik at han også tar dette med når han vurderer min situasjon. Jeg har dessverre en "ny" fastlege fordi Hove ikke har hadd ledige plasser

Dannet

Lege: Anette Elfriede Drengk Skrevet

Godt Voksen Kvinnelig Lege.
Kan være meget hyggelig.
Hun viser klare tegn på manglende kompetanse og forståelse for pasient.
Hun medisinerer uten å følge opp pasient på tilfredsstillende måte.
Hun støtter seg på Kommunelegen framfor å ta egne beslutninger basert på faglig kunnskap.

Den beste legen

Lege: Inge Andre Settemsdal Skrevet

Den beste legen jeg noen sinne har hatt. Han hører på alt du sier og tar deg alvorlig. Tar seg alltid god tid til å forklare om du lurer på noe. Han er alltid hyggelig og blid. Jeg håper jeg får ha han som fastlege lenge 😀👍

Ein flink lege

Lege: Anette Elfriede Drengk Skrevet

Eg har hatt Drengk som fastlege for meg og dottera mi, og har alltid vore nøgd med ho. Ho er hyggeleg å møte, blid og roleg, og gjer det ho skal. No må det også seiast at vi har vore heldige og har hatt få helseplager og grunnar til å møte ho, men skulle dette endre seg har eg god tru på at Drengk vil halde fram med å vere ein god fastlege for oss.