Torgveien legekontor

Tlf: 64 85 09 05 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Torgveien legekontor

Dyktig lege !

Lege: Imer Mecinaj Skrevet

Har hatt Imer som fastlege i mange år. Han er dyktig, har tatt alle nødvendige skritt da jeg måtte fjerne 8 mm. forkalkning i skulder , konsultasjon , MR, operasjon, - alt etter læreboka. Er svært fornøyd med Imer når det gjelder andre konsultasjoner også.

Trygg og rolig

Imer er en flink lege.
Henviser raskt til andre ved behov og alltid lyttende til hva jeg har å si. Er rolig,kunnskapsrik og trygg.
Barna trives også hos Imer.

En dyktig og hyggelig lege

Lege: Thomas Martin Alexander Forsberg Skrevet

Var hos Forsberg for første gang i dag. Han var meget dyktig. Tok meg virkelig på alvor. Jeg er glad for at jeg har fått en flink og ansvarsfull lege. Anbefales

Lite hyggelig lege

Lege: Imer Mecinaj Skrevet

Jeg har vært hos Imer ettersom Toril Lutnæs som var min fastlege var sykemeldt og nå har sluttet. Han er lite imøtekommende. Snakker såvidt med deg og fremstår utrolig uprofesjonell. Ubehagelig å komme til han med "flaue" problemstillinger. Bytter legekontor uten tvil! Orker ikke å grue meg til å gå til legen ettersom jeg da kommer til han. Damene i skranken er også veldig sure og lite imøtekommende!

Dyktig lege

Lege: Thomas Martin Alexander Forsberg Skrevet

Må få si jeg var skeptisk til ny fastlege. Men må få si at han er en flink og dyktig lege . Føler meg trygg og godt ivaretatt ,lytter og veldig flink til å forklare hva hva ting er. Så jeg er super fornøyd 😊 og syns han fortjener ros for jobben han har

En meget hyggelig og imøtekommende lege.

Lege: Thomas Martin Alexander Forsberg Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Martin Forsberg. Følte med en gang en trygghet. Tok meg på alvor, og skal hjelpe meg videre med mine plager. Blid og lyttende. For meg ble det en god opplevelse med ny fastlege. Min mann har også fått han, men har ikke vært der enda.

Oerhört missförnöjd!

Lege: Imer Mecinaj Skrevet

Hade egentligen Torill som fastlege och hon var helt suverän! Men efter hon blev sjukskriven och därefter slutat så har jag varit tvungen att gå till Imer, något som jag absolut inte rekommenderar!

Som lege är han oerhört ointresserad. Han är väldigt fåordig och ser inget annat än på sin datorskärm. Han frågar inte heller om sjukhistoria eller undersöker dig. Han sänder en snabbt vidare till andra leger undan att pröva finna ut vad sjukdommen/besvären orsakas av och visar mer intresse att få dig fort ut och fort in med pengar.

Han väljer sjukskrivning framför att försöka hjälpa en att bli frisk, han vidaresänder inte patienter till psykolog utan det får du själv pröva finns fram..
Blev senast idag sänt vidare till hudlege i MOSS(!!) eftersom han menar att det inte finns någon i Ski, något som är ren lögn. Dessutom ringde han och bokade tid utan att höra vilken dag eller tid som passar mig, vilket inte gjorde! Jag bad om telefonnummer till huslegen, men som svar så fick jag "jag vet inte, du får googla det"

Ingen tvivel om att jag byter legekontor!!!!!!

Gjennomført utrivelig!

Lege: Imer Mecinaj Skrevet

Jeg har hatt Imer som lege i snart ti år.
Eneste grunn til at jeg ikke har byttet lege tidligere er at jeg knapt har hatt behov for han. De få gangene jeg har vært innom har jeg blitt møtt av en svært lite imøtekommende resepsjonist som kan fremstå nærmest frekk.
Når det kommer til Imer, opplever jeg han som en mann av få ord. Han fremstår for meg fullstendig uinteressert og uengasjert, han ser aldri på deg (100% fokusert på tastaturet og skjermen sin) og ellers lite imøtekommende.

meget hygelig lege er han i tvil sender han meg til

Lege: Imer Mecinaj Skrevet

til spesialist jeg har ikke noe og sette fingern på .så jeg er veldig fornøyd. Har vært pasient hos han i 10år

Veldig ok lege

Lege: Imer Mecinaj Skrevet

Jeg brukte Imer i mange år, sluttet fordi jeg flyttet langt unna, og kunne ikke tenke meg å bruke annen lege. Han er myndig, nøktern, henviser deg kjapt videre til spesialist om nødvendig, menneskelig og imøtekommende. Og han har humor. Lett å forholde seg til. Man fikk time raskt.

Ikke svært profesjonell

Lege: Imer Mecinaj Skrevet

Har hatt han som fastlege i over 8 år, og har sørget for å ikke være syk. Han kommuniserer dårlig og fremstår som lite empatisk. De 2 gangene jeg har vært der har jeg måttet stille diagnose selv. Venteværelse/sekretærordningen fungerer heller ikke - stadig vekk avbrytes konsultasjonen av sekretær, og like mye må legen forlate pasienten forlate pasienten for å ta seg av andre ting. Styr unna hvis du kan!

dårlig lege

Lege: Imer Mecinaj Skrevet

vil ha bare penge , inn og ut ...ingen interesse i menneske... sekretæren hans --også kona hans , er svært frekk og gjør ting vanskelig i alle områder, stormer inn på kontoret hans mens man snakker om private saker

Finn.no

Lege: Imer Mecinaj Skrevet

Jeg var hos denne legen, og satt og forklarte problemet mitt. Han hørte ikke på meg engang, og satt heller på finn.no... Han fortalte meg hva problemet kunne være, men var ikke sikker, og likevel fikk jeg noen medisiner mot det problemet. Ville heller ønsket at han kunne på en måte sjekket problemet nærmere istedenfor å si:" ja, jeg TROR det er det, her har du en resept på de medisinene som hjelper. Hadebra. "

Usympatisk

Lege: Imer Mecinaj Skrevet

Var hos denne legen for andre gang i dag, med min engelske kjæreste. Skal nå ramse opp mitt inntrykk.

- snakker ikke engelsk
- moren din er døende ja? Det får du bare komme over, ikke snakk om det, alle dør jo.
- kan du henvise til psykolog? Nei, det får du betale sjøl. Det har jeg desverre ikke råd til. Svaret : da får du feste mindre!
( jeg har 4 barn, dårlig råd og fester ikke)...
- slesk.

En god lege som er ydmyk i forhold til egen kompetanse

Lege: Imer Mecinaj Skrevet

For min del fungerer Imer optimalt, da han ikke nøler med å søke kompetanse på områder hvor han ikke har riktig kompetanse.

Imer gjør en god jobb!

Svingdør til kontoret

Lege: Imer Mecinaj Skrevet

Legesekretærene kommer bussene inn på kontoret med pasienten til stede. Dette oppleves som ubehagelig og uforutsigbart. Dette viser liten respekt for pasienten.

Ikke lege for barn

Lege: Imer Mecinaj Skrevet

Barna mine har aldrig vært redd for legen, men denne legen gjør barna redd. Han er ikke mye vennlig mot barn og er mer opptatt av å få pasienten så fort som mulig ut av kontoret. Han prøver å være vennlig, men det er veldig falsk.

Skiller klienten fra hveten

Lege: Imer Mecinaj Skrevet

Etter flere legebesøk med sønnen vår, var Imer den eneste som tok dette på alvor, og sendte oss rett til barneakuttennbpå sykehuset. Der fikk han en diagnose!!
Etter dett byttet jeg til meg han som fastlege, og de to gangene jeg har vært der som det virkelig har hastet, har han ringt direkte til sykehuset og ordnet time. (Har vært der flere ganger eller også). Han har også vist seg å være et medmenneske og gi en oppfølging som få andre ville gjort. Han er fageligvdyktig, og skjønner når noe er farlig v

Sjokkrende opplevelse

Lege: Imer Mecinaj Skrevet

Vi var nye på et sted for fikk tildels fastlege. Jeg var hos han en gang dengang han praktiserte på Siggerud, og fikk akkurat som de andre en negative opplevelse. Dårlig tid, uinteressert, på sett og vis "ekkel" uten at jeg helt klarer å sette fingrene på akkurat hva. Men ubehagelig lege i alle fall.
Og en gang jeg var så vondt og låsning i nakken at jeg ikke kunne kjøre bil, samt at jeg ikke hadde råd til taxi de nesten nesten fire milene frem og tilbake, lo han av meg i telefonen da jeg fortalte det. Han lo og sa at "da er jeg ikke mye syk hvis jeg ikke klarer å komme meg til han".
En slik oppførsel finner jeg meg ikke i, og sa det at jeg ikke ønsket å ha en lege som hån-ler av pasientene sine.
Dermed var han en saga blott for vår del.
Til gjengjeld var et faslege skifte det beste som kunne skje oss. Vi fikk i stedet en svært oppegående og interessert lege som tok oss på alvor å har vært til fabelaktig hjelp hver gang vi har trengt en legge. Så takket være hans ufine oppførsel og lite forståelse, fikk vi en lege vi elsker over alt på jord. Jeg vil aldri aldri tilbake til Imer.
Er du ikke fornøyd, så kan det lønne seg å bytte. Vi angrer ikke på bytte av lege!

Ingen menneskekjenner

Lege: Imer Mecinaj Skrevet

Jeg flyttet til ski da jeg var 13 år, og da min far hadde Imer som fastlege, trodde vi at jeg og min bror fulgte med over til Imer da pappa byttet fastlege. jeg gikk til Imer i mange år, uten at han sa noe om at vi ikke hadde han som fastlege.
Og da jeg ble 20, skulle jeg til legen for å stadfeste en graviditet og da så han på meg og sa :"Hvorfor kommer du hit egentlig? Jeg er ikke fastlegen din. og jeg får ikke betalt noe for at du kommer hit."
glad jeg har byttet til et mye bedre legekontor i Ski.