Torgveien legekontor

Telefonnummer64 85 09 0564 85 09 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torgveien 2 1400 Ski

Siste vurderinger av Torgveien legekontor

Effektiv

Lege: Thomas Martin Alexander Forsberg Skrevet

Nøye og lyttende lege. Opplevde besøket som bra og jeg fikk hjelp til det jeg trengte. Men noe stressende da man kun får 15 minutter til besøket, men å andre siden blir det da heller ikke lang ventetid/forsinkelser, noe jeg synes det er altfor mye av hos andre leger.

Hyggelig, vennlig, betryggende og flink.

Lege: Thomas Martin Alexander Forsberg Skrevet

Første møte på sensommeren. Opplevd han som behagelig og nøye. Kan anbefales. Jeg likte hans moderne vri på kontoret uten stoler. Det er en benk til å legge seg ned på når det er nødvendig.

Gir "samlebånd-følelse" - helst fort inn og fort ut etter noen tastetrykk på datamaskinen.

Lege: Thomas Martin Alexander Forsberg Skrevet

Antakelig faglig og teoretisk dyktig, men mangler etter mitt syn kvaliteter som bygger tillit mellom lege og pasient, og det er svært vesentlig.

Uprofesjonell og lite imøtekommende

Lege: Imer Mecinaj Skrevet

Hadde Toril Lutnæs som fastlege, men etter at hun ble sykemeldt måtte jeg gå til Imer.
For meg fremstår han som en veldig uprofesjonell lege. Han sier nesten ingenting og sitter bare å stirrer inn i data skjermen. Jeg føler meg rett og slett litt dum når jeg går til han. Han er absolutt ikke imøtekommende og virker som om han er dritt lei jobben sin.
Sekretæren på huset burde også vært byttet ut. Svært lite imøtekommende der også. Stort sett sur og svarer deg frekt når man spør om noe. Tror jeg aldri har sett er smil på hun. Et utrolig dårlig legekontor. Styr unna hvis du kan.

Finnes ikke bedre lege i Norge

Lege: Imer Mecinaj Skrevet

Imer er meget yrkeskunnig og har et stort hjerte.
Ingen lege stiller opp så mye for sine pasienter som han gjør.