Torgveien legekontor

Torgveien 2 1400 Ski

Siste vurderinger av Torgveien legekontor

Dyktig lege !

Lege: Imer Mecinaj Skrevet

Har hatt Imer som fastlege i mange år. Han er dyktig, har tatt alle nødvendige skritt da jeg måtte fjerne 8 mm. forkalkning i skulder , konsultasjon , MR, operasjon, - alt etter læreboka. Er svært fornøyd med Imer når det gjelder andre konsultasjoner også.

Trygg og rolig

Imer er en flink lege.
Henviser raskt til andre ved behov og alltid lyttende til hva jeg har å si. Er rolig,kunnskapsrik og trygg.
Barna trives også hos Imer.

Følger opp

Lege: Toril Lutnæs Skrevet

Jeg ringte en morgen, og fikk komme med en gang til vikaren. Jeg hadde vært dårlig lenge, men hadde ikke tatt meg tid til legebesøk pga mye arbeid. Jeg ble fulgt opp, også på sykdomstegn jeg ikke selv hadde nevnt, ble sendt til spesialister og har nå fått oppsummerende tilbakemeldinger fra vikarlegen. For noen år siden opplevde jeg det samme med fastlegen.

Ikke fornøyd

Lege: Toril Lutnæs Skrevet

Vikaren til Toril Lutnæs forsøkte å gi meg et håndtrykk som kun rakk meg til fingrene, visste ikke at de type utredningene jeg hadde gjort fantes og mente at man ikke kunne slite med depresjon dersom man ikke ble medisinert for dette. I tillegg føler man ikke at hun har særlig kontakt med deg under konsultasjonen. Hun er ignorant overfor psykiske lidelser og får deg til å føle, slik hun selv sa, at "det er en mindre betydelig problemstilling". Dette er uprofesjonelt og uelegant som lege. Anbefales ikke.

Lite hyggelig lege

Lege: Imer Mecinaj Skrevet

Jeg har vært hos Imer ettersom Toril Lutnæs som var min fastlege var sykemeldt og nå har sluttet. Han er lite imøtekommende. Snakker såvidt med deg og fremstår utrolig uprofesjonell. Ubehagelig å komme til han med "flaue" problemstillinger. Bytter legekontor uten tvil! Orker ikke å grue meg til å gå til legen ettersom jeg da kommer til han. Damene i skranken er også veldig sure og lite imøtekommende!