Torgveien legekontor

Torgveien 2 1400 Ski

Siste vurderinger av Torgveien legekontor

Dyktig lege !

Lege: Imer Mecinaj Skrevet

Har hatt Imer som fastlege i mange år. Han er dyktig, har tatt alle nødvendige skritt da jeg måtte fjerne 8 mm. forkalkning i skulder , konsultasjon , MR, operasjon, - alt etter læreboka. Er svært fornøyd med Imer når det gjelder andre konsultasjoner også.

Trygg og rolig

Imer er en flink lege.
Henviser raskt til andre ved behov og alltid lyttende til hva jeg har å si. Er rolig,kunnskapsrik og trygg.
Barna trives også hos Imer.

En dyktig og hyggelig lege

Lege: Thomas Martin Alexander Forsberg Skrevet

Var hos Forsberg for første gang i dag. Han var meget dyktig. Tok meg virkelig på alvor. Jeg er glad for at jeg har fått en flink og ansvarsfull lege. Anbefales

Lite hyggelig lege

Lege: Imer Mecinaj Skrevet

Jeg har vært hos Imer ettersom Toril Lutnæs som var min fastlege var sykemeldt og nå har sluttet. Han er lite imøtekommende. Snakker såvidt med deg og fremstår utrolig uprofesjonell. Ubehagelig å komme til han med "flaue" problemstillinger. Bytter legekontor uten tvil! Orker ikke å grue meg til å gå til legen ettersom jeg da kommer til han. Damene i skranken er også veldig sure og lite imøtekommende!

Dyktig lege

Lege: Thomas Martin Alexander Forsberg Skrevet

Må få si jeg var skeptisk til ny fastlege. Men må få si at han er en flink og dyktig lege . Føler meg trygg og godt ivaretatt ,lytter og veldig flink til å forklare hva hva ting er. Så jeg er super fornøyd 😊 og syns han fortjener ros for jobben han har