Torgveien legekontor

Torgveien 2 1400 Ski

Siste vurderinger av Torgveien legekontor

Lege som ikke leser epikrise.

Lege: Imer Mecinaj Skrevet

Har flere alvorlige diagnoser. Viser seg at legen ikke leser epikriser fra sykehus/spesialister. Jeg blir bekymret når Imer ringer og spør om ting jeg vet står i epikrise fra spesialist/sykehus.Har flere eksempler på dette. Har ikke akkurat fått hjelp av han i forhold til Nav. Han sitter med nesen godt plantet i pc-en, har ikke mye kontakt med pasienten.Han er ikke der for pasienten, men for pengene. Mitt råd er styr unna denne fastlegen, om du blir alvorlig syk er det viktig med en lege som følger opp. Jeg har byttet fastlege og kjenner meg trygg på ny lege,

Fornøyd

Lege: Imer Mecinaj Skrevet

Har hatt Imer som lege i ca. 6 år og er fornøyd.
Han er flink til å henvise videre til spesialist for videre undersøkelser.
Han er kanskje ikke den som prater mest, men loggfører bra i journalsystemet.
Flink til å lytte.

For øvrig er legesekretærene på kontoret generelt ganske sure og misfornøyde. Du føler deg ikke velkommen.

Pålitelig og forutsigbar.

Lege: Imer Mecinaj Skrevet

Etter 10 år med Imer som fastlege må jeg si at jeg er meget fornøyd og at jeg har fått god hjelp. Har vært der mange ganger i disse årene og håper han holder åpent i mange år til. Har også vært der med barna og det har vært en god og trygg opplevelse.

Fantastisk!

Lege: Attaul Nasir Ahmed Skrevet

Ga opp leger da jeg følte min da verende fastlege ikke hørte på det jeg sa. Byttet da fastlege til Attual, og har aldri følt meg så tatt vare på av en lege! Han tok alt jeg sa seriøst og fulgte meg opp neste gang jeg kom til han. Han husket meg som et individ uten å måtte se på skjermen! Dette er noe jeg setter stor pris på. Rett og slett en helt fantastisk lege og absolutt til å anbefale!

Ingen bra lege

Lege: Imer Mecinaj Skrevet

Brukt han som min fastlege i mange år men han har ikke vært noe flink med å hjelpe meg der jeg har trengt hjelp, eller følgt meg opp. Alltid måtte purre på han å måtte ha med notat til han så han ikke under legetimen "glemte" hva jeg trengte hjelp til. Synd jeg lot han få så mange sjangser for han har ødelagt min kamp mot NAV også nå å det vil han ikke innrømme selv om jeg har vist han papirer på det. Bestemt mann som ikke er villig til å innse om han har gjort en feil. Styr unna om dere ønsker en god lege for han eller kona jobber ikke for deg å ditt beste men heller omvendt. Skuffet pasient som har byttet fastlege....