Torgveien legekontor

Telefonnummer64 85 09 0564 85 09 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torgveien 2 1400 Ski

Siste vurderinger av Torgveien legekontor

Fantastisk!

Lege: Attaul Nasir Ahmed Skrevet

Ga opp leger da jeg følte min da verende fastlege ikke hørte på det jeg sa. Byttet da fastlege til Attual, og har aldri følt meg så tatt vare på av en lege! Han tok alt jeg sa seriøst og fulgte meg opp neste gang jeg kom til han. Han husket meg som et individ uten å måtte se på skjermen! Dette er noe jeg setter stor pris på. Rett og slett en helt fantastisk lege og absolutt til å anbefale!

Ingen bra lege

Lege: Imer Mecinaj Skrevet

Brukt han som min fastlege i mange år men han har ikke vært noe flink med å hjelpe meg der jeg har trengt hjelp, eller følgt meg opp. Alltid måtte purre på han å måtte ha med notat til han så han ikke under legetimen "glemte" hva jeg trengte hjelp til. Synd jeg lot han få så mange sjangser for han har ødelagt min kamp mot NAV også nå å det vil han ikke innrømme selv om jeg har vist han papirer på det. Bestemt mann som ikke er villig til å innse om han har gjort en feil. Styr unna om dere ønsker en god lege for han eller kona jobber ikke for deg å ditt beste men heller omvendt. Skuffet pasient som har byttet fastlege....

Uprofesjonell og lite imøtekommende

Lege: Imer Mecinaj Skrevet

Hadde Toril Lutnæs som fastlege, men etter at hun ble sykemeldt måtte jeg gå til Imer.
For meg fremstår han som en veldig uprofesjonell lege. Han sier nesten ingenting og sitter bare å stirrer inn i data skjermen. Jeg føler meg rett og slett litt dum når jeg går til han. Han er absolutt ikke imøtekommende og virker som om han er dritt lei jobben sin.
Sekretæren på huset burde også vært byttet ut. Svært lite imøtekommende der også. Stort sett sur og svarer deg frekt når man spør om noe. Tror jeg aldri har sett er smil på hun. Et utrolig dårlig legekontor. Styr unna hvis du kan.

Finnes ikke bedre lege i Norge

Lege: Imer Mecinaj Skrevet

Imer er meget yrkeskunnig og har et stort hjerte.
Ingen lege stiller opp så mye for sine pasienter som han gjør.

Lydhør, effektiv og dyktig lege.

Lege: Attaul Nasir Ahmed Skrevet

Dette er en lege som virkelig følger deg opp. Jeg har erfart det med både meg selv og barna. Han er ikke redd for å henvise videre eller ta kontakt med andre instanser for at man skal få best mulig og ikke minst riktig hjelp! Svarer raskt på henvendelser på edialog. Det er sjelden vanskelig å få timer og han er alltid presis. Jeg kan virkelig anbefale han på det sterkeste! Dette er en lege du kan stole på!