Torgveien legekontor

Torgveien 2 1400 Ski

Siste vurderinger av Torgveien legekontor

Lite hjelp og forståelse for sykdommen

Lege: Attaul Nasir Ahmed Skrevet

Jeg fikk veldig lite hjelp og forståelse for sykdommen. Jeg kunne få sykemelding men ikke medisiner. Jeg vurderer å bytte fastlegen så snart som mulig

Veldig dyktig lege

Lege: Attaul Nasir Ahmed Skrevet

Utrolig trivelig og faglig dyktig fastlege. Han er veldig effektiv og nøye. Har aldri opplevd å måtte vente på timen.
Anbefales.

Eminent fastlege

Lege: Imer Mecinaj Skrevet

Flink fastlege som alltid lytter til dine problemer og han henviser raskt videre til spesialist når det er behov for det

Lege som ikke leser epikrise.

Lege: Imer Mecinaj Skrevet

Har flere alvorlige diagnoser. Viser seg at legen ikke leser epikriser fra sykehus/spesialister. Jeg blir bekymret når Imer ringer og spør om ting jeg vet står i epikrise fra spesialist/sykehus.Har flere eksempler på dette. Har ikke akkurat fått hjelp av han i forhold til Nav. Han sitter med nesen godt plantet i pc-en, har ikke mye kontakt med pasienten.Han er ikke der for pasienten, men for pengene. Mitt råd er styr unna denne fastlegen, om du blir alvorlig syk er det viktig med en lege som følger opp. Jeg har byttet fastlege og kjenner meg trygg på ny lege,

Fornøyd

Lege: Imer Mecinaj Skrevet

Har hatt Imer som lege i ca. 6 år og er fornøyd.
Han er flink til å henvise videre til spesialist for videre undersøkelser.
Han er kanskje ikke den som prater mest, men loggfører bra i journalsystemet.
Flink til å lytte.

For øvrig er legesekretærene på kontoret generelt ganske sure og misfornøyde. Du føler deg ikke velkommen.