Myrvåg Legesenter

Telefonnummer70 08 03 0070 08 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dragsundveien 11 6080 Gurskøy

Siste vurderinger av Myrvåg Legesenter

God lege

Lege: Lina Brandal Skrevet

Hun er tålmodig og lytter til samtalen. Er god til å stille spørsmål og vidresender til behandling. Meget hyggelig og jordnær lege :)

Legevakt

Lege: Torstein Bjørndal Skrevet

Kjekt å komme til lege som er flink å gjør det som trengst :)
Fikk sydd hake på 12 åring på kveldstid, kjempe flink å sy🌟

Veldig dyktig, men hjelper lite når man aldri får time

Lege: Torill Myklebust Skrevet

Torill er en veldig dyktig lege, hun tar seg tid, er rolig og balansert menneske. Men det er veldig vanskelig å få time hos fastlegen om du har henne til fastlegen, og da blir du istede sendt videre til turnusleger som ikke har den samme kompetansen som henne.

Arrogant og lite empatisk

Lege: Torstein Bjørndal Skrevet

Denne "legen" Valgte å stoppe en human ordinering av smertestillende mot periodevis sterke smerter.
Dette skjedde etter innleggelse ved annen institusjon, hvor det ble en helse forverring som bla krevde økt smertelindring.
Eks: på ca 2 uker, ble jeg haste innlagt m ambulanse 2 ganger. Denne tilstanden heter: hydronefrose!!
Og er svært smertefull!!

Da jeg kom hjem og tilbake fra institusjonen, valgte han å brått stoppe m ekstra medisineringen!! Til tross for det fortsatte forverret helseproblemet.
Jeg ba på mine kne fordi dette er så vondt.
Men til ingen nytte!!
Vi ringte tilbake til
Legen på institusjonen, men han kunne ikke gjøre noe så lenge jeg nå va utskrevet fra dem og da va d fastlegen som bestemte!!

Og ja, jeg bytter fastlege asap!!
I tillegg leverer jeg klage til fylkeslegen.

En lege som har alt

Lege: Torstein Bjørndal Skrevet

Er så dyktig det er fristende å si han er håpløs slik jeg kan få han for meg selv.

Er også meget serviceinnstilt og tar seg alltid tid når man trenger det. En lege som virkelig har valgt yrket for å hjelpe, og ikke bare for pengene. For meg har det vært noe av det viktigste.

Jeg har mye å takke denne legen for.

Takk!