Myrvåg Legesenter

Dragsundveien 11 6080 Gurskøy

Siste vurderinger av Myrvåg Legesenter

Dyktig

Lege: Håvard Ramsli Skrevet

Flink lege som tar pasientene alvorlig og går i dybden i problemene. Jordnær, trygg og enkel å snakke med.
Uten tvil den legen jeg har hatt mest tillit til. 😊

God lege

Lege: Lina Brandal Skrevet

Hun er tålmodig og lytter til samtalen. Er god til å stille spørsmål og vidresender til behandling. Meget hyggelig og jordnær lege :)

Legevakt

Lege: Torstein Bjørndal Skrevet

Kjekt å komme til lege som er flink å gjør det som trengst :)
Fikk sydd hake på 12 åring på kveldstid, kjempe flink å sy🌟

Veldig dyktig, men hjelper lite når man aldri får time

Lege: Torill Myklebust Skrevet

Torill er en veldig dyktig lege, hun tar seg tid, er rolig og balansert menneske. Men det er veldig vanskelig å få time hos fastlegen om du har henne til fastlegen, og da blir du istede sendt videre til turnusleger som ikke har den samme kompetansen som henne.

Arrogant og lite empatisk

Lege: Torstein Bjørndal Skrevet

Denne "legen" Valgte å stoppe en human ordinering av smertestillende mot periodevis sterke smerter.
Dette skjedde etter innleggelse ved annen institusjon, hvor det ble en helse forverring som bla krevde økt smertelindring.
Eks: på ca 2 uker, ble jeg haste innlagt m ambulanse 2 ganger. Denne tilstanden heter: hydronefrose!!
Og er svært smertefull!!

Da jeg kom hjem og tilbake fra institusjonen, valgte han å brått stoppe m ekstra medisineringen!! Til tross for det fortsatte forverret helseproblemet.
Jeg ba på mine kne fordi dette er så vondt.
Men til ingen nytte!!
Vi ringte tilbake til
Legen på institusjonen, men han kunne ikke gjøre noe så lenge jeg nå va utskrevet fra dem og da va d fastlegen som bestemte!!

Og ja, jeg bytter fastlege asap!!
I tillegg leverer jeg klage til fylkeslegen.