Borgund Legekontor

Borgund Legekontor Borgundveien 390 6015 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Borgund Legekontor

Skuffende

Lege: John Aron Kjell Markskog Skrevet

Som det sies i flere tidligere anmeldelser, Aron er en jordnær og hyggelig lege som gjerne småprater med pasientene sine. Sikkert en topp lege for de som trenger en samtalepartner, eller de som trenger en lege-unnskyldning for å slippe unna jobben, og trives med å bruke god tid (gjerne 2 timer) til både venterom og legetime. Kan føles som om han helst vil pasienten skal komme til legen og fortelle hva de selv tror diagnosen er. Det er verre om pasienten ikke vet diagnose, men forklarer symptomer og plager. Er han ikke enig, gir han uttrykk for det. Ofte tar det over en uke etter du har vært på legetime, før man får sykemelding, i verste fall kan det ta over to uker. Har du Aron som lege, kan man også bli kontaktet pr telefon både sent på kvelden (mellom kl 19-22) og i helgedagene.
Tar du prøver som skal sendes til sykehuset, får du ingen tilbakemelding om svar er kommet fra laboratoriet, eller hva prøven viste, dersom Aron ikke mener det er viktig.
Synes du dette er riktig lege for deg, er han sikkert helt topp!
For de som trenger en lege som er litt mer ryddig i strukturen, som kutter ned på hyggepraten for å ha fokus på det medisinske, liker å finne ut hva pasientens plager skyldes, og er opptatt av friskmelding, finnes det heldigvis andre fastleger som er gode på det.

En god mann og ikke minst God lege

Lege: John Aron Kjell Markskog Skrevet

Slutter meg til alle med totalvurdering ***** (5 stj)
Ikke topp på klokken da , men når jeg skal til Aron så avsetter jeg alltid 1-2 time ekstra, man vet aldri der, så da går det helt toppers . P.S Har selv en stressende dag , hvor kalenderen er full,, men avsett tid og tenk på at du slipper og sitte i ett trøtt møte . Jeg sitter på veeeenterommet leser litt mail, sender litt mail, satt inngående telefoner på AV,, Helt topp !
Rekker å lese de fleste aviser også . Lurer på om jeg skal få meg en fastavtale med Aron ,, 1-2 ganger i uken ?

Er svært dyktig, kunnskapsrik og hardtarbeidende

Lege: Anne Marte Bye Flem Skrevet

Anne Marte Bye Flem er meget dyktig og svært sterk faglig. Hun gir seg ikke før hun finner et svar. Hun er god til å lytte, og har et nydelig vesen.

Pålitelig, ærlig og interessert i deg som pasient.

Lege: Shiva Badiee Skrevet

Tar pasienten på alvor, ønsker alltid å hjelpe, tror på pasienten og henviser videre dersom hun ikke selv kan hjelpe.

Er alltid forberedt og alltid til stede. Har flere ganger opplevd at hun har ringt til meg for å høre hvordan jeg har det dersom det ikke har vært mulig å få time.

Håper at hun fortsetter som fastlege og ikke blir utbrent og slutter slik som mange av hennes kolleger dessverre ser seg nødt til å gjøre med den situasjonen som er for fastlegene i Norge i dag.

Kan ikke komme på noe som jeg vil kristsere om henne som fastlege.

Et fantastisk menneske og lege!

Lege: Shiva Badiee Skrevet

Den beste fastlegen jeg har hatt til nå. "Så" meg som pasient fra første sekund. Står opp og støtter 100%. Er utrolig fint til stede og følge opp både mennesket og pasienten. Hun skulle fått blomst på døra hver dag!