Borgund Legekontor

Borgund Legekontor Borgundveien 390 6015 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Borgund Legekontor

God og pålitelig lege

Lege: John Aron Kjell Markskog Skrevet

Alltid veldig hyggelig å komme dit, med hva det enn skulle være. Veldig flink og følger opp gjerne med telefon på kveldstid, mail, har og fått snakket med han per telefon på legekontoret. Ja, det tar lang tid på venterommet, men vel verdt det! Godt humør og føler meg alltid ivaretatt.

FANTASTISK LEGE

Lege: Anne Marte Bye Flem Skrevet

En lege som virkelig har tid til å hjelpe deg på alle mulige måter. Tar deg alvorlig og er flink til å lytte. Flink til å forklare hva som er feil og hvordan rette på det. Er nøye med oppfølging. Har virkelig godt humør og er morsom. Det er en fryd å gå til legen og ikke noe skremmende.

Profesjonelt

Lege: Anne Marte Bye Flem Skrevet

Vært innom legesenteret fire ganger, Anne Marte tre siden 2005. Det fordi første gange jeg var der etter hun ble min fastlege hadde hun ferie, men ferievikaren var flink.

Vært innom tre ganger i ettertid, med to forskjellige "problemer". Hun har vært meget dyktig, stilt gode spørsmål og svart godt på mine spørsmål. Ser ikke på meg selv som en person som nødvendigvis stoler på alle "fagfolk", men her har jeg ingen bekymringer.

fantastisk lege

Lege: John Aron Kjell Markskog Skrevet

en lege som lytter, og ikke minst gir gode råd. Er direkte, og gir gode råd.
Er interessert i helheten og tar seg god tid til pasientene.

En flott lege, morsom og dyktig og ikke minst hygelig

Lege: John Aron Kjell Markskog Skrevet

Alltid tid til pasientene. Han er dyktig og gir gode meldinger tilbake til pasienten som er lette og forstå. Ikke minst humoren gjør pasientene glad . En meget flott person som virkelig passer sitt yrke og er en fryd å oppsøke når man trenger hjelp