Borgund Legekontor

Borgund Legekontor Borgundveien 390 6015 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Borgund Legekontor

En flott lege, morsom og dyktig og ikke minst hygelig

Lege: John Aron Kjell Markskog Skrevet

Alltid tid til pasientene. Han er dyktig og gir gode meldinger tilbake til pasienten som er lette og forstå. Ikke minst humoren gjør pasientene glad . En meget flott person som virkelig passer sitt yrke og er en fryd å oppsøke når man trenger hjelp

Den beste legen noen kan få:-)

Lege: John Aron Kjell Markskog Skrevet

Dette er mannen med stor M og L. Han er en super dyktig lege han tar deg som pasient alvorlig uansett problem. Han er ett ekte med meneske, respekterer dine grenser selv om han vet at han er proff.
Denne mannen er helt fantastisk, beste legen jeg noen gang har hatt.
Ja lang vente tid på vente rommet men dette er også vært det. Han tar seg også tid til deg på sin fritid, ringer sine pasienter bare for å høre hvordan det går eller om det er noe så kan vi ringe ham privat til og med i helgene.

FLOTT OG FANTASTISK LEGE!!!!!

Engasjert lege som tør å være annerledes!

Lege: John Aron Kjell Markskog Skrevet

Han tar seg tid og forstår samtidig som han er bestemt og tydelig. Han har en fantastisk humor og det ser ut som om han trives i jobben. Virker faglig flink og er medmenneskelig som en prest:) En fantastisk kombinasjon for folk som sliter. Her blir du både sett og hørt og tatt på alvor. Har aldri sett at han ser på klokken. Tror folk velger å vente litt for de vet han bruker god tid på alle. Det er iallefall den beste legen jeg har vært hos noen gang!

Den beste legen i byen.

Lege: Anne Marte Bye Flem Skrevet

Anne Marte Bye Flem er en dyktig, grundig, elskverdig og kunnskapsrik lege. Hun opptrer rolig, behaglig og tillitsvekkende. Hun er lett å prate med og hun viser omsorg og genuin interesse for pasienten. Jeg jobber selv som sykepleier, og er ikke i tvil at hun er en av de dyktigste legene i byen. Sender man tekstmelding til legekontoret for å fornye resepter ol. er det ikke noe problemer. Man får svar senere samme dag, og resepten blir sendt elektronisk og kan hentes dagen etter. Legesekretærene på senteret er flinke, behagelige og ytterst serviceinnstilte. Det er gjerne litt forsinkelse ifht timen, men når man først kommer til så er det verdt det. Hun tar seg tid til deg som pasient. Engang bestemoren min var alvorlig og akutt syk var vi inne hos henne i over en time før hun ble lagt inn på sykehuset.

Den beste og mest fantastiske legen jeg har hatt!

Lege: John Aron Kjell Markskog Skrevet

Følger opp sine pasienter gjerne med telefon på kveldstid, og viser omsorg!