Borgund Legekontor

Borgund Legekontor Borgundveien 390 6015 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Borgund Legekontor

En lege som virkelig bryr seg!

Lege: Anne Marte Bye Flem Skrevet

Kan anbefale på det sterkeste. En lege som virkelig bryr seg og tar seg tid. Lett å få time! Profesjonell

Kjempelege!

Lege: Anne Marte Bye Flem Skrevet

Doktor Flem er samvittighetsfull, grundig og behagelig. Hun har alltid god tid, og hun følger godt opp både psyke og fysikk. Hun er ikke redd for å henvise videre til spesialister eller private, dersom det er behov for det. Hun er genuint interessert i både den som sitter i stolen, og andre som kan ha innvirkning på dennes helse og liv. Veldig positiv og lett å snakke med. Jeg er veldig fornøyd med henne, har hatt henne i vel ti år, og vil aldri bytte. :)

Flink og behagelig

Lege: Anne Marte Bye Flem Skrevet

Alltid god tid til pasientene sine.Føler at hun har tid til å lytte til hva jeg sier.Har hatt henne som lege i mange år.Takknemlig for at hun er fastlegen min.

Terningkast 6

Lege: John Aron Kjell Markskog Skrevet

Stiller altid opp. Tar seg tid med pasienter, lytter og tar pasienten alvorlig.

Kan varmt anbefales!

Lege: Anne Marte Bye Flem Skrevet

Vært min fastlege i årevis. En veldig rolig og behagelig person, som lytter til hva det gjelder, fremfor å stresse deg ut igjen. Bruker som oftest å få time noen dager til en uke etter bestilling, men da har det heller ikke hastet. Har fått time på dagen de gangene dette har vært nødvendig. Eneste ulempen er at det kan være ganske vanskelig å nå legekontoret per telefon. Noen ganger får man aldri svar, så bestiller nå time via tekstmelding.