Vika legesenter AS

Siste vurderinger av Vika legesenter AS

Arrogant, lytter ikke

Lege: Trine Valaker Skrevet

Ikke min fastlege heldigvis men fikk henne pga. hastetime med hoft, fikk kortisonsprøyte og ble forsøkt nektet sykemelding, fikk «mast» meg til en uke. Etter dette måtte jeg få ny av fastlegen min noe jeg selvfølgelig fikk. Burde vært helt unødvendig, hadde hun lest journalen hadde hun sett hva det gikk i, men ingen interesse av å lytte. Var også brutal og lite flink å sette sprøyta. Aldri blitt behandlet så dårlig noen gang.

Veldig dyktig og seriøs

Lege: Arnfinn Kenneth Osdal Skrevet

Meget dyktig lege som tar dine utfordringer på alvor og finner gode løsninger sammen med passienten. Følger alltid opp i etterkant. God kommunikasjon.
Skal man sette fingeren på noe negativt så må det være omgivelsen han jobber i. Resepsjonistene på Vika legesenter er lite kundevennlig og har dårlige holdninger. Han er som de aller fleste andre leger litt dårlig på å holde tidsskjema, men det er helt ok når man vet hjelpen man får er topp klasse.

Stødig når det gjelder

Lege: Araceli Einang Skrevet

Hun kan virke stresset, men tar deg på alvor og henviser deg videre uten å nøle.
Men mest av alt da vi hadde en alvorlig hendelse med et av våre barn så sto hun frem som veldig stødig og støttende da det virkelig gjaldt.

En lege som er til stede for deg.

Lege: Arnfinn Kenneth Osdal Skrevet

Arnfinn Kenneth Osdal er en lege som er hyggelig og imøtekommende og veldig behagelig. Han ser og hører deg som pasient. Han tar seg god tid og lytter og forklarer og er rask til å ordne opp for å hjelpe deg.Har snart hatt ham som fastlege i et år nå og er kjempefornøyd. Ellers så er resten av staben på Vika legesenter greie og imøtekommende og en får time når en trenger det.

imøtekommende hyggelig.

Trygg, imøtekommende

Lege: Arnfinn Kenneth Osdal Skrevet

Har vært hos denne legen to ganger. Jeg opplevde en lege som var absolutt "tilstede". Han representerte den tryggheten jeg trengte der og da. Han er lett å prate med og tar poenget fort. Han gir seg god tid, lytter og gir råd. Henviser også videre om det skulle være nødvendig.