Vika legesenter AS

Langelandsvegen 17 6010 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Vika legesenter AS

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Araceli Einang Skrevet

Alltid lyttende og ønsker virkelig å finne de riktige løsningene.
Opplever at hun har bred og kompetent kunnskap og erfaring

Faglig dyktig og hyggelig lege

Lege: Tore Gliddi Larsen Skrevet

Tore har vært min fastlege i svært mange år nå, og jeg ser ikke frem til den dagen han går av med pensjon. Faglig dyktig, hyggelig og empatisk, sender henvisning til spesialist ved den minste tvil og tar seg god tid til hver pasient. Det er en grunn til at han har fulle lister.

Ærlig og kunnskapsrik fastlege

Lege: Araceli Einang Skrevet

Vært min fastlege siden jeg var en liten guttunge. Har alltid blitt tatt seriøst, og snakker både tydelig og rett fram !

Er flink til å henvise til spesialister om det er en nødvendighet for det.

Anbefales IKKE

Lege: Trine Valaker Skrevet

Valaker er sur, arrogant, uinterresert, og hun er absolutt ikke flink til å lytte. Stiller samme spørsmål flere ganger, uten å få med seg svaret. Jeg har kommet til time, for kun å få beskjed om at hun ikke har tid til undersøkelsen, for hun ligger litt etter den dagen, så jeg må komme tilbake en annen dag. (Enda resepsjonen setter av riktig tid til avtalt undersøkelse). Jeg har fått resept uten anvisning på bruk, og når jeg etterlyste «bruksanvisning» fikk jeg en stor faktura med denne. Jeg har satt meg opp til time med annen lege nå i tiden i påvente på ny fastlege. (Både Gliddi og Einang er utrolig grundig, flink og hyggelig). Jeg anbefaler ikke Valaker, men jeg har fått henvisninger, når det har vært nødvendig.

Selvsikker

Lege: Tore Gliddi Larsen Skrevet

Meget selvsikker lege som ikke setter seg særlig godt inn i pastientens situasjon. Spydig og firkantet.