Vika legesenter AS

Siste vurderinger av behandlere ved Vika legesenter AS

Selvsikker

Lege: Tore Gliddi Larsen Skrevet

Meget selvsikker lege som ikke setter seg særlig godt inn i pastientens situasjon. Spydig og firkantet.

Effektiv

Lege: Trine Valaker Skrevet

Etter å ha byttet fastlege fordi jeg ikke ble hørt og fikk diagnoser på feil grunnlag så blir jeg endelig hørt. Jeg blir henvist til rette avdelinger for utredning istedenfor som før når jeg av fastlegen min fikk diagnoser som virker som de var tatt fra løse luften.

Lege og et godt menneske

Lege: Tore Gliddi Larsen Skrevet

Har hatt Tore som lege i snart 20 år,jeg har hatt tøft i alle dem årene og han har vært uvurderlig for meg i alle disse årene. Flink lege og et godt menneske.

Vanskelig å få kontakt og hjelp

Lege: Trine Valaker Skrevet

Det er nå ca 1,5 år siden jeg hadde Valaker som fastlege, men jeg var midt i en lengere sykemeldingsperiode pga skade i en skulder. Min fastlege ble byttet ut med Valaker, men hjelp og utredning var vanskelig å få med Valaker. Det endte opp at jeg byttet til en fastlege som ville hjelpe.

Trygg

Lege: Tore Gliddi Larsen Skrevet

Han er rolig og flink til å forklare, Han er flink til.å lytte. Synes han er effektiv uten at man føler man må skynde seg. Alle på legekontoret er hyggelig og effektiv. Ikke opplevd lang venting utover time.