Vika legesenter AS

Langelandsveien 17 6010 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Vika legesenter AS

Dyktig, tilgjengelig og lett å like

Lege: Tore Gliddi Larsen Skrevet

Han er kunnskapsrik. Opplever å bli tatt på alvor og bli forstått. Følger tett opp og kontakter leger på sjukehus for å drøfte aktuelle problemstillinger. Er oppdatert på min sykdom, har god oversikt. Føler meg trygg og bidrar til at jeg får god behandling og tett oppfølging. Kan ikke ha en lege som gir mer støtte, oppfølging og gir trygghet.

Fantastisk lege

Lege: Trine Valaker Skrevet

Har henne som fastlege til begge døtrene mine. Jobber selv i helsevesenet, og vi er veldig fornøyd med henne. Hun fremstår alltid som lyttende, empatisk, tar seg god tid. Hun tar oss på alvor, vi føler at hun virkelig bryr seg og gjør grundige undersøkelser/ vurderinger. Henviser videre ved behov. Svarer fort om vi sender henne melding. Føler oss alltid godt ivaretatt, og hun er faglig dyktig. Har full tillit til henne, synes hun er utrolig dyktig. Heldige de som har henne som fastlege

Kjernekar

Lege: Tore Gliddi Larsen Skrevet

Hatt Tore som lege i 15år. Har alltid fått god oppfølging. Tar seg tid å forklare, veldig dyktig, kunnskapsrik. Kommer til å bli et stort savn. Håper han fortsetter etter at han har blitt pensjonist :-)

Beste legen ever

Lege: Trine Valaker Skrevet

Leste en epikrise hun skrev en gang, og aldri opplevd en lege som faktisk har lyttet så godt og absolutt fått med seg alt jeg hadde sagt. Kjenner ikke igjen noen form for at hun er arrogant, sur, uinteressert, bagataliserende eller ikkf gjør noe innsats. Heller det motsatte. Jeg har hatt skikkelig bedretne leger tidligere og så glad og takknemlig over at jeg endelig har funnet en lege som faktisk bryr seg om hva jeg sier og er omsorgsfull og empatisk.

Dyktig

Lege: Araceli Einang Skrevet

Har hatt henne som fastlege i snart 20 år. Alltid hjelpsom, faglig dyktig og villig til å lytte. Meget fornøyd.