Vika legesenter AS

Langelandsveien 17 6010 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Vika legesenter AS

Elendig lege, engasjerer seg ikke i det hele tatt.

Lege: Araceli Einang Skrevet

Dette er en lege som ikke engasjerer seg i pasienten sin. Virker sur og fraværende. Ikke å anbefale!

Styr unna!

Lege: Trine Valaker Skrevet

Jeg har hatt Trine Valaker som fastlege i 1,5 år, men nå er tålmodigheten min oppbrukt og jeg har byttet til en annen lege.

Jeg vil ikke anbefale Valaker som fastlege. Jeg syns ikke hun er sympatisk, hun lytter ikke og virker i det hele tatt uinteressert i hvorfor du er kommet eller hva du har på hjertet. Hun er nok solid faglig og kan det hun skal kunne, men når hun ikke evner å se pasienten hun har foran seg, så er det ikke nok for min del. Min erfaring er at hun har lett for å generalisere og bagatelisere, og dessuten er terskelen hennes skyhøy for å henvise videre til spesialister etc.

Det som fikk begeret til å renne over for min del er at hun (i tillegg til alt dette) ikke legger seg flat når hun tar feil, og for min del har det skjedd flere ganger - ikke fordi hun er kunnskapsløs, men fordi hun ikke ser eller hører på den som sitter i stolen på andre siden av bordet.

Ikke å anbefale

Lege: Trine Valaker Skrevet

Hatt en stor operasjon å div komplikasjoner med såret i ettekant + div annet.Viser ikke interesse for å se verken såret eller ringe når hun får besjed om det.Ingen tillit.Skiftet til Medi 3 å fikk den hjelpen jeg skulle ha :)

Tillitsvekkende fremtreden

Lege: Tore Gliddi Larsen Skrevet

Legen er til og stole på

Pasient kan kjenne seg trygg under behandling over lang tid

Irritasjonsmoment, henvisning, økonomi er hindring
a) den norske stat ( sykehus utenbys) (Vestlandet)
b) (overseas)
Dette punkt er årsak til at allmennlegen ikke kan oppnå 5 stjerner

7.01.2016

ikke å anbefale

Lege: Trine Valaker Skrevet

mener at gåturer kan løse alle ens problemer.... føler ikke å bli tatt på alvor av denne legen. bytter derfor til en annen.