Bryggen Medisinske senter

Astrupsgate 9 6509 Kristiansund N

Siste vurderinger av behandlere ved Bryggen Medisinske senter

Hold dere unna henne....

Lege: Liv Elin Alnæs Vikene Skrevet

Hun prater bare om seg selv. Kom til henne for å få en legeerklæring ang ryggproblemer på jobb. Fikk som svar at hun hadde mye viktigere ting å gjøre. Redde liv osv... Hun forteller mye om seg selv at hun ikke har tid til å trene eller dra på ferier. Fikk beskjed at jeg plaget henne av å komme til henne for en slik erklæring. Hun hører ikke på pasienten.

Trygg, behagelig, kunnskapsrik og kjernekar

Lege: Erik Hasselø Ingeberg Skrevet

Har vist forståelse, støtte, og omtanke ved alle besøk. Eneste gangen han snur seg vekk fra meg under konsultasjon er når han må plotte inn i formasjon i pasientjournalen eller henvendelser. Dersom han ikke har tid til å gå over alt så, inviterer han til å bestille en time så vi kan ta en videre samtale og snakke om det vi ikke rakk. Jeg har ikke ett vondt ord om Erik. Beste doktoren jeg noen gang har hatt

God service og hun lytter til deg

Lege: Vilde Marie Kolvik Skrevet

Hun er kjempe flink lege. Jeg ventet lenge med svar fra sykehuset og var i utredning feil tidligere. Hun ringte sykehuset og sendte meg på riktige utredninger. Skal bli deilig å bli ferdig etter 11 år i utredning. Jeg kan anbefale henne til andre. Hun gjør en god jobb. Derfor får hun 5 stjerner.

Stresset

Lege: Vilde Marie Kolvik Skrevet

Veldig stresset og virket sur
Virket ikke som hun var interessert i det jeg sa og ville ha meg ut fortest mulig

Flott lege

Lege: Erik Hasselø Ingeberg Skrevet

Lege, kunnskapsrik og med stor omsorg for sine pasienter.
Har full tillit til ham som lege og har fått støtte i for meg vanskelige tider.