Bryggen Medisinske senter

Telefonnummer71 56 60 6071 56 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Astrupsgate 9 6509 Kristiansund N

Siste vurderinger av Bryggen Medisinske senter

Bryr seg om

Lege: Erik Hasselø Ingeberg Skrevet

Opplever dr. Ingeberg som en person som har omsorg for pasientene sine.
Blir tatt på alvor, og han sender raskt videre til utvidet undersøkelse!
Bra!

Verdens beste lege!

Lege: Øivind Harald Olsen Skrevet

Jeg har aldri hatt en så bra lege siden 2008 da jeg kun hadde ham som Turnuslege, og jeg kommer fra Sunndalsøra. Et bedritent system som ikke fungere skal du sjå lengre til på sunndalsøra!
Jeg nølte ikke og tok Øivind videre i Kristiandsund 2015. Jeg er den første og lengste pasienten hans og han skal jeg ha til jeg dauer. Han har hjulpet mere en hva de andre legene fra da jeg var født.
Alltid hyggelig og mest morsomste og hjelper fort det som skal til. Rart han ikke ble overlege fra dag 1 på Sunndalsøra.
Bedre Lege finner du ikke i Møre og Romsdal.

Alle tider fastlege

Lege: Liv Elin Alnæs Vikene Skrevet

Hun er en alle tiders fastlege! Har tid til og lytte til meg, gi meg råd og har fått meg til og leve et bedre liv med sine kunnskaper om kosthold og livstil. Kan ikke annet enn og anbefale henne på det varmeste.

Super lege

Lege: Øivind Harald Olsen Skrevet

Han lytter, har interesse for pasienten, tar deg på alvor, kjempeflink med barn, masse humor og vet veldig mange rare ting som egentlig ikke har noe med visitten å gjøre.
Jeg bruker å si at du kan gå inn å få dødsdommen, men kommer du fra Olsen så smiler du allikevel når du kommer ut.
Olsen gjør dagen bedre! Min beste lege så langt 👍

Dyktig og bred kompetanse!

Lege: Liv Elin Alnæs Vikene Skrevet

Skulle egentlig skifte legesenter, men etter å fått en time hos Liv Elin ble jeg værende.
Grundig og dyktig samt svært god med tilbakemeldinger. Virker godt forberedt når jeg møter opp og er flink til å purre på videre behandling.