Bryggen Medisinske senter

Telefonnummer71 56 60 6071 56 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Astrupsgate 9 6509 Kristiansund N

Siste vurderinger av Bryggen Medisinske senter

Alle tider fastlege

Lege: Liv Elin Alnæs Vikene Skrevet

Hun er en alle tiders fastlege! Har tid til og lytte til meg, gi meg råd og har fått meg til og leve et bedre liv med sine kunnskaper om kosthold og livstil. Kan ikke annet enn og anbefale henne på det varmeste.

Super lege

Lege: Øivind Harald Olsen Skrevet

Han lytter, har interesse for pasienten, tar deg på alvor, kjempeflink med barn, masse humor og vet veldig mange rare ting som egentlig ikke har noe med visitten å gjøre.
Jeg bruker å si at du kan gå inn å få dødsdommen, men kommer du fra Olsen så smiler du allikevel når du kommer ut.
Olsen gjør dagen bedre! Min beste lege så langt 👍

Dyktig og bred kompetanse!

Lege: Liv Elin Alnæs Vikene Skrevet

Skulle egentlig skifte legesenter, men etter å fått en time hos Liv Elin ble jeg værende.
Grundig og dyktig samt svært god med tilbakemeldinger. Virker godt forberedt når jeg møter opp og er flink til å purre på videre behandling.

Lang Fartstid som lege og veldig kunnskapsrik

Lege: Liv Elin Alnæs Vikene Skrevet

Hun tar seg tid og utreder deg veldig grundig. Hun er Sjømmanslege, Flylege og Offshore lege og knallgrundig.

Minus på seneteret er at det ikke er ordnet rom for Konfidensielt samtaler med sekretærer, dette bør ordne raskest. Men dette er et stort minus da alle hører hva som blir sagt.

Topp lege!

Lege: Liv Elin Alnæs Vikene Skrevet

Legen er dyktig og har mye faglig kunnskap. Hun er meget behjelpelig og seriøs - med pasienten i fokus hele tiden. Får alltid god hjelp og oppfølging. En topp fastlege som jeg anbefaler på det varmeste.