Bryggen Medisinske senter

Astrupsgate 9 6509 Kristiansund N

Siste vurderinger av behandlere ved Bryggen Medisinske senter

Forståelsesfull lege med tålmodighet

Lege: Liv Elin Alnæs Vikene Skrevet

Fantastisk lege. Er oppdatert på ny kunnskap og får pasienten til å føle seg forstått og hørt. Hun sørger for at pasienten følges opp ordentlig.

Hold dere unna henne....

Lege: Liv Elin Alnæs Vikene Skrevet

Hun prater bare om seg selv. Kom til henne for å få en legeerklæring ang ryggproblemer på jobb. Fikk som svar at hun hadde mye viktigere ting å gjøre. Redde liv osv... Hun forteller mye om seg selv at hun ikke har tid til å trene eller dra på ferier. Fikk beskjed at jeg plaget henne av å komme til henne for en slik erklæring. Hun hører ikke på pasienten.

Alle tider fastlege

Lege: Liv Elin Alnæs Vikene Skrevet

Hun er en alle tiders fastlege! Har tid til og lytte til meg, gi meg råd og har fått meg til og leve et bedre liv med sine kunnskaper om kosthold og livstil. Kan ikke annet enn og anbefale henne på det varmeste.

Dyktig og bred kompetanse!

Lege: Liv Elin Alnæs Vikene Skrevet

Skulle egentlig skifte legesenter, men etter å fått en time hos Liv Elin ble jeg værende.
Grundig og dyktig samt svært god med tilbakemeldinger. Virker godt forberedt når jeg møter opp og er flink til å purre på videre behandling.

Lang Fartstid som lege og veldig kunnskapsrik

Lege: Liv Elin Alnæs Vikene Skrevet

Hun tar seg tid og utreder deg veldig grundig. Hun er Sjømmanslege, Flylege og Offshore lege og knallgrundig.

Minus på seneteret er at det ikke er ordnet rom for Konfidensielt samtaler med sekretærer, dette bør ordne raskest. Men dette er et stort minus da alle hører hva som blir sagt.