Bryggen Medisinske senter

Astrupsgate 9 6509 Kristiansund N

Siste vurderinger av behandlere ved Bryggen Medisinske senter

Fantastisk lege!

Lege: Kiva Shandra Mcfetridge Skrevet

Etter å ha mistet fastlegen jeg hadde i over 11 år satte jeg meg på venteliste hos Kiva Shandra og å ha fått henne som min fastlege er jeg overlykkelig over! Hun er veldig imøtekommende, forståelsesfull og gir deg gode svar på det du lurer på.
Første gang jeg virkelig føler meg hørt av fastlegen min og ikke føler at jeg må komme meg fort ut igjen.

Forståelsesfull og effektiv

Lege: Kiva Shandra Mcfetridge Skrevet

Hun er den desidert beste legen jeg har hatt. Hun tar deg på alvor med problemene man tar opp. Hun er behjelpelig på alle punkter og får ting gjort veldig raskt og effektivt. Har aldri følt meg til bry eller «jagd ut» fortest mulig. Hun svarer på alt man lurer på med et smil og forklarer i dybde. Man merker at dette er en lege som bryr seg. Det er nesten så jeg ikke vil skrive vurdering på henne for jeg vil ha henne for meg selv, men hun fortjener det.

Forståelsesfull lege med tålmodighet

Lege: Liv Elin Alnæs Vikene Skrevet

Fantastisk lege. Er oppdatert på ny kunnskap og får pasienten til å føle seg forstått og hørt. Hun sørger for at pasienten følges opp ordentlig.

Hold dere unna henne....

Lege: Liv Elin Alnæs Vikene Skrevet

Hun prater bare om seg selv. Kom til henne for å få en legeerklæring ang ryggproblemer på jobb. Fikk som svar at hun hadde mye viktigere ting å gjøre. Redde liv osv... Hun forteller mye om seg selv at hun ikke har tid til å trene eller dra på ferier. Fikk beskjed at jeg plaget henne av å komme til henne for en slik erklæring. Hun hører ikke på pasienten.

Kunnskapsrik og flink

Lege: Egidio Niclas D'angelo Skrevet

Flott lege som bryr seg om sine pasienter og som tar seg tid og er nøye når han sjekker deg som pasient