Bryggen Medisinske senter

Astrupsgate 9 6509 Kristiansund N

Siste vurderinger av behandlere ved Bryggen Medisinske senter

Fin måte å være på .....

Lege: Liv Elin Alnæs Vikene Skrevet

Fin måte å være på som gjør at det er lett å samtale om det meste !
Lett tilgjengelig legeservice til avtalt tid
Alt i alt god, ja mykje god fastlege

Litte intereressert i pasientens problemer

Lege: Liv Elin Alnæs Vikene Skrevet

Er ikke interessert i pasientens problemer,informerer ikke om undersøkelse resultat som ble sendt til pasienten fra sykehuset,har ikke tid for å høre om pasientens problemer i det hele tatt.

Fantastisk lege

Lege: Kenneth Swan Skrevet

Han er så forståelsesfull, bryr seg virkelig om pasientene sine.
Tar seg god tid til å høre på hva jeg sier, undersøker meg grundig og sørger for at jeg får best mulig behandling. Kunne ikke vært mer fornøyd.
Også en veldig god lege å snakke med psykiske problemer om. Skulle hatt han som psykolog også!

Kan ikke få bedre fastlege og burde vært spesialist.

Lege: Kenneth Swan Skrevet

At jeg siden 1999 etter å blitt kronisk syk er fulgt opp selv om jeg ikke bor i kommunen siste 14årene.Men synd legesenteret ikke har telefontd lengre så misforståelser gjennom hjemmesykepleie og beskjeder fra kunne vært unngått.Men kan ikke bo i byen så straffes av regler om at jeg må om alvorlige ting skjer bruke legevakter fra øyer ute i havet å da kan ta alt for lang tid.Men bedre omsorg og forståelse å faglig dyktig pluss får sine hevisninger gjennom der han sender dem å det er ikke normalt lengre i landet for enkelte som ikke er mobil eller har familie i nærheten som kan kjøre deg.Så håper det i fremtiden igjen innføres telefon tid så de som ikke klarer å dra dit om man blir alvorlig syk.Men bedre fastlege må man nok håpe på om ikke du har din gamle fra da du ble tatt hand om første gangen og utredet skikkelig.

Dyktig og trivelig.

Lege: Kenneth Swan Skrevet

Dr.Swan tar deg på alvor og virker faglig dyktig og oppdatert. Han lytter til pasienten, er empatisk og er raskt til å sende pasienter videre til utredning. Han forsøker å hjelpe med alle tilgjengelige midler. Anbefales.