Skåla Legekontor

Telefonnummer71 11 39 5071 11 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kaptein Dreyers vei 13 6456 Skåla

Siste vurderinger av Skåla Legekontor

Både og..

Lege: Benedikte Liepelt Skrevet

Hatt henne som lege de siste årene. Hun var veldig flink, hyggelig, imøtekommen, ærlig og flink de første årene og ga god hjelp, men de siste gangene jeg har kommet med problemer/sykdom har hun bare avfeid det kjapt. Arrogante svar, til tider frekk og overkjøring før man får fortalt ferdig. Jeg byttet.

Kan ikke få en bedre fastlege!

Lege: Benedikte Liepelt Skrevet

Jeg har hatt Benedikte som fastlege i snart ti år, og er mer enn fornøyd. Hun er interessert, lyttende, kommer med gode råd, forklarer ting på en særdeles god måte, og gjør at jeg føler meg veldig godt ivaretatt.
Jeg får alltid time kjapt, og god oppfølging på prøvesvar og lignende.
Jeg kjører gjerne 20 minutter hver veg for å gå til henne. Til gjengjeld er det en sjeldenhet at jeg ikke kommer inn til tiden for timen min. Har til og med kommet inn før tiden et par ganger.
Anbefales virkelig!

Anbefales ikke

Lege: Ingeborg Grimsmo Skrevet

Legen får du fort time hos om det måtte være noe, videre føler jeg at hun gjerne vil ha deg fort ut av kontoret igjen. Min opplevelse er at legen er lite lyttende. Hun har noen uttalelser til pasienter som er upassende å si som lege.

Forståelsesfull

Lege: Ingeborg Grimsmo Skrevet

Jeg har hatt Ingeborg i ca 10 år og har lite og utsette på henne. Hun tar raskt kontakt på tlf hvis jeg legger igjen beskjed, og det virker som hun tar plager på alvor uten å avfeie dem.

Flink og omsorgsfull

Lege: Benedikte Liepelt Skrevet

Hun lytter og svarer undervegs. Alltid positiv og man føler at hun ønsker deg alt vel. Flere i familien bruker samme legen og alle er kjempe fornøyd! Må bytte på grunn av flytting, men bytter gjerne tilbake hvis jeg flytter hjem igjen.