Klipra legesenter

Telefonnummer70 16 30 7070 16 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fjellgaten 49 6003 Ålesund

Siste vurderinger av Klipra legesenter

Veldig fornøyd!!!

Lege: Aina Haaland Skrevet

Hun "ser" pasientene sine og jeg føler meg ivaretatt på en god og trygg måte. Anbefaler henne gjerne til andre

Beste legen

Lege: Jørn Hetzger Skrevet

Beste legen i hele byen. imøtekommende og hjelpsom. Oppfyller alle kriterier som en god lege skal ha!!

Flink og nøye lege !

Lege: Hermod Tandstad Skrevet

Veldig flink og nøye, tar seg tid til pasienten og hører på alt man har å si! Er fastlege til både meg og min datter. Faglig oppdatert og er flink til å henvise til andre dersom har er i tvil om noe eller ønsker en grundigere sjekk 😊
Ting tar litt tid, men at han tar seg tid til hver enkelt pasient er verdt ventetiden.
Absolutt å anbefale!

Erfaren lege

Lege: Hermod Tandstad Skrevet

Hermod Tandstad er en erfaren og selvsikker lege. Han virker faglig oppdatert og er ikke redd for å henvise deg videre hvis det er nødvendig, han tar seg også tid til å belære pasient om sykdom, medisin og statistikk- noe som kan virke betryggende for de fleste pasienter og det er ofte en føler at det er en selv som avslutter legebesøket.

Jeg oppfatter Hermod som lett tilgjengelig, får som oftest time innen 3-4 dager når jeg bestiller. Legesenteret har god service og et hyggelig personale, ting kan lett ordnes over telefon.

Lang ventetid på timer

Lege: Aina Haaland Skrevet

Ventetid på ca 30 dager på behandling fra en har ringt om behov for legetime. Lite oppfølgende og dårlig tid til sine pasienter.