Moa Legesenter AS

Vestmoa 6 6018 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Moa Legesenter AS

God lege

Lege: Sara Roald Skrevet

Sara er min nye fastlege. Hun lytter og undersøker og gir svar på alt du spør om. Hun er tydelig og dirrekte - rask og effektiv. Jeg var svært fornøyd med min gamle fastlege med lang erfaring men jammen har nyutdannede leger også en fordel. Håper du fortsetter her lenge Sara!

Vår fulle tillit på alle områder

Lege: Merete Kvisvik Skrevet

Mor og voksen datter har hatt Kvisvik som fastlege siden fastlegeordningen startet. Dyktig på alle felt. Henviser videre når nødvendig og er alltid etterrettlig. Håper hennes plan er å arbeide mange år enda. Fantastisk flink og kjekk lege.

DRØMMELEGEN

Lege: Merete Kvisvik Skrevet

Hva skulle jeg gjort uten denne fastlegen? Hatt henne siden jeg var baby og gruer meg så inderlig til hun skal gå av (håper dette ALDRI skjer)
En mer godhjerta, forståelsesfull, empatisk og dyktig lege skal du lete langt og lenge etter!
Oppdatert faglig og kommer med råd og forslag til hvordan DU skal kunne ha det bra.
Lytter aktivt til dine problem og tar deg på alvor. Føler meg trygg på henne som lege og kan dele alt med henne. ANBEFALES ABSOLUTT! Og ventetiden er verdt det!

kunnskapsrik, forberedt !

Lege: Merete Kvisvik Skrevet

Altid klar og opdateret på patienten.
Venlig og oplagt. Godt orienteret på det sidste nye, hurtig til at sætte en korrekt diagnose og korrekt behandling. Kan varmt anbefales til unge og gamle!!

Eksemplarisk fastlege

Lege: Merete Kvisvik Skrevet

Utrolig glad jeg har Kvisvik som fastlege. Hun fremstår som svært kunnskapsrik innenfor faget sitt. Hun tar seg alltid tid til å lytte og forklarer ting på en god og pedagogisk måte! Stoler fult og helt på hennes vurderinger.