Moa Legesenter AS

Telefonnummer70 16 46 0070 16 46 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Moa Helsehus 6018 Ålesund

Siste vurderinger av Moa Legesenter AS

Beste legen jeg har hatt

Lege: Solveig Ulstein Skrevet

Beste legen jeg har hatt, jeg har flyttet så er veldig dumt at hun ikke kan være min fastlege fortsatt. Jeg fikk timer når jeg trengte, hun er snill, omsorgsfull, fått god hjelp og informasjon som jeg trengte. Kan virkelig anbefale henne.

Lyttende, flink og tar deg på alvor

Lege: Merete Kvisvik Skrevet

Hun har vært min lege i 20 år og hun tar meg alltid på alvor.
Sender meg raskt videre når det er behov for det. Valgene hun gjør for meg har fungert veldig godt.
Følger opp tidligere problem-stillinger ved senere konsul-tasjoner. Alltid hyggelig og imøtekommende.

Dyktig lege som ser deg og følger deg opp.

Lege: Merete Kvisvik Skrevet

En kunnskapsrik lege som er imøtekommende, tillitsfull og som henviser deg videre når det er behov for det.

Kjempebra!

Lege: Roar Pedersen Skrevet

Fantastisk lege han hjalp meg mer på en time enn den forrige har gjort på et år. Han ser på meg og ikke bare dataskjermen og virker faktisk oppriktig interisert i hva jeg har å si og er lett å be om hjelp hvis du begrunner behovet.

Den beste legen jeg noen gang har hatt!

Lege: Roar Pedersen Skrevet

Familielegen vår gjennom mange år, har kjent dr. Roar selv i ca. to tiår. Han er en menneskekjenner av rang og en mann med ett stort hjerte. Sender dr. Roar varme tanker.