Moa Legesenter AS

Vestmoa 6 6018 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Moa Legesenter AS

DRØMMELEGEN

Lege: Merete Kvisvik Skrevet

Hva skulle jeg gjort uten denne fastlegen? Hatt henne siden jeg var baby og gruer meg så inderlig til hun skal gå av (håper dette ALDRI skjer)
En mer godhjerta, forståelsesfull, empatisk og dyktig lege skal du lete langt og lenge etter!
Oppdatert faglig og kommer med råd og forslag til hvordan DU skal kunne ha det bra.
Lytter aktivt til dine problem og tar deg på alvor. Føler meg trygg på henne som lege og kan dele alt med henne. ANBEFALES ABSOLUTT! Og ventetiden er verdt det!

kunnskapsrik, forberedt !

Lege: Merete Kvisvik Skrevet

Altid klar og opdateret på patienten.
Venlig og oplagt. Godt orienteret på det sidste nye, hurtig til at sætte en korrekt diagnose og korrekt behandling. Kan varmt anbefales til unge og gamle!!

Eksemplarisk fastlege

Lege: Merete Kvisvik Skrevet

Utrolig glad jeg har Kvisvik som fastlege. Hun fremstår som svært kunnskapsrik innenfor faget sitt. Hun tar seg alltid tid til å lytte og forklarer ting på en god og pedagogisk måte! Stoler fult og helt på hennes vurderinger.

Lyttende, flink og tar deg på alvor

Lege: Merete Kvisvik Skrevet

Hun har vært min lege i 20 år og hun tar meg alltid på alvor.
Sender meg raskt videre når det er behov for det. Valgene hun gjør for meg har fungert veldig godt.
Følger opp tidligere problem-stillinger ved senere konsul-tasjoner. Alltid hyggelig og imøtekommende.

Dyktig lege som ser deg og følger deg opp.

Lege: Merete Kvisvik Skrevet

En kunnskapsrik lege som er imøtekommende, tillitsfull og som henviser deg videre når det er behov for det.