Moa Legesenter AS

Vestmoa 6 6018 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Moa Legesenter AS

Rolig og forståeligsfullt

Lege: Roar Pedersen Skrevet

Fastlegen min i snart 6 år. Tar hensikt til eienvurdering. Rolig og greit med gode råd og anbefalinger. Virkelig en støtteperson når du trenger dette.
Av og til vanskelig å nå ekspedisjon, måtte noe ganger ringe 30 ganger for å få kontakt, men dette er pga problemer med komunale telefonsentrale.

Beste fastlegen jeg har hatt.

Lege: Marie Flem Sørbø Skrevet

Marie ser deg som person, ikke bare pasient, og jeg følte jeg ble tatt seriøst fra første møte. Hun lytter, er hensynsfull når det kommer til undersøkelser som ikke er så trivelige, og gjør sitt beste for at man forlater legekontoret med flere svar enn spørsmål.

Uinteressert og avvisende

Lege: Marie Flem Sørbø Skrevet

Mot meg virket hun uinteressert i problemene jeg hadde og var avvisende mot ting jeg slet med. Det var en veldig uhyggelig opplevelse.

Tillitsvekkende

Lege: Marie Flem Sørbø Skrevet

Opplever at hun gir seg god tid og lytter til meg som pasient.
Føler at hun ser meg som menneske og jeg opplever å ha full tillit til henne.
Gir henne mine varmeste anbefalinger

DRØMMELEGEN

Lege: Merete Kvisvik Skrevet

Hva skulle jeg gjort uten denne fastlegen? Hatt henne siden jeg var baby og gruer meg så inderlig til hun skal gå av (håper dette ALDRI skjer)
En mer godhjerta, forståelsesfull, empatisk og dyktig lege skal du lete langt og lenge etter!
Oppdatert faglig og kommer med råd og forslag til hvordan DU skal kunne ha det bra.
Lytter aktivt til dine problem og tar deg på alvor. Føler meg trygg på henne som lege og kan dele alt med henne. ANBEFALES ABSOLUTT! Og ventetiden er verdt det!