Sunndal Legsenter

Telefonnummer71 69 40 2071 69 40 ...
Mongstugt. 5 6600 Sunndalsøra

Siste vurderinger av behandlere ved Sunndal Legsenter

Lite forståelse og kommunikasjon svikt!

Lege: Ellen Mollan Skrevet

Føler meg misforstått og ukomfortabel som pasient!
Gruer meg hver gang jeg skal inn til fastlegen min!
Om du forklarer din situasjon,psykisk som fysisk høre hun.
Men føler att legen overhodet ikke lytter!
Legen går det overhodet ikke ann å diskutere med, om du sier deg uenig med behandlingen
Som å møte en murvegg!
Prøvde å si det til henne,men det ble i mottatt med arroganse og null empati!

Empatisk og kunnskapsrik

Lege: Ellen Mollan Skrevet

Utrolig hyggelig lege, med både store mengder empati og kunnskaper. Møter deg alltid med et smil! Tar seg alltid god tid til å forklare slik at man som pasient forstår sykdommen/lidelsen sin bedre. Opplever å bli hørt og at hun genuint ønsker å hjelpe. Beste legen jeg har vært hos!

Eneste "negative" er at hun er svært populær og at det er noe ventetid på timene.

Kjempeflink lege

Lege: Stefan Sass Skrevet

Jeg lever med en veldig sjelden diagnose, og jeg føler han tar meg på største alvor. Han sier vi på passe eksta godt på deg pga din grunnsykdom. Forstår når jeg har sterke smerter pga diagnosen, og er ikke restriktiv med å skrive ut lindrende medisiner, som gjør at jeg kan ha bedre livskvalitet hjemme og slipper innleggelse på sykehus så ofte. Han er flink til å oppdatere medisinlisten min og ordne med resepter og søknader til Helsenorge.
Han er også flink til å si ifra når han syns jeg må innlegges på sykehus, og siden min diagnose er livstruende i perioder, vet han når jeg trenger helikopter.
Kunnskapsrik og dyktig. Anbefales virkelig.

Kunnskapsrik, interessert og trygg

Lege: Ellen Mollan Skrevet

Dr Mollan er imøtekommende og blid, er en kunnskapsrik lege som viser omsorg, og det kjennes trygt å ha henne som fastlege. Ikke bare sørger hun for riktig behandling og følger opp, men hun utfordrer deg og stiller spørsmål med oppriktig interesse for å kunne hjelpe best mulig.

Super fornøyd

Lege: Stefan Sass Skrevet

Har hatt han i mange år nå. Han er grundig, snill, og tar tid til snakke. Han sendte meg videre når jeg ble bekymret om ting. Jeg var alvorlig deprimert en stund og jeg er her i dag på grunn av han.