Sunndal Legesenter DA

Telefonnummer71 69 40 2071 69 40 ...
Mongstugt. 5 6600 Sunndalsøra

Siste vurderinger av Sunndal Legesenter DA

Tålmodig og grundig

Lege: Kovan Rasul Skrevet

Forståelsesfull, grundig, tar seg god tid. Lytter tålmodig, spør tilbake og gir meg alltid en følelse av at jeg har gjort riktig i å oppsøke lege. Jeg slipper å gå hjem med en følelse av at jeg ikke er "syk nok". Er rask med å henvise videre hvis han ser at det er utenfor hans kompetanse, noe som har vært veldig positivt da jeg endelig har fått den hjelpa jeg har trengt så lenge. Jeg har gått til andre leger i flere år med samme problemer, men ingen har tatt det på alvor. De har heller satt en "mest sannsynlig" diagnose selv og sendt meg hjem med tips/råd/smertestillende.

Vært almennlege for lenge?

Lege: Stefan Sass Skrevet

Bruker svært lang tid å henvise videre til spesialist, og ser ikke "behovet" for dette. Gir aldri tilbakemeldinger eller følger opp, selv om han lover det. Er veldig ofte frekk eller støtende med henvisning til legning, kroppsfasong, familieforhold eller fysisk form. Blir utrolig sur om noen finner på å svare han tilbake. Da mister han interessen helt for å følge opp videre og overlater til pasienten å komme med forslag til hva som bør gjøres. Dette virker lite seriøst.

Lite interessert

Lege: Stefan Sass Skrevet

Bruker BMI/vekt/kroppsform som et verktøy til hvor seriøst han skal følge opp pasientene sine. Lover å ta kontakt når resultater foreligger på prøver etc, men gjør ikke dette. Virker totalt hjelpesløs og "lite interessert" når det dukker opp tilfeller der man ikke øyeblikkelig kan sette fingeren på hva som er problemet. Er "bare å vente" synes ut som en gjennomgangstone. Velg en annen lege om du ønsker å bli tatt seriøst uansett hva du kommer med, det gjør du ikke her.

Erfaren og forståelsesfull

Lege: Sabine Karla Sass Skrevet

Veldig fornøyd, føler meg hørt og forstått. Har forståelse for bekymringer, og gir god veiledning og forklaring så man kan gå derfra beroliget. Føler det er en lege med lang erfaring og mye kunnskap.

Manglende kompetanse innen psykisk helse

Lege: Kovan Rasul Skrevet

Når det kommer til psykisk helse viser denne legen manglende forståelse og evne til å sette seg inn i pasientens mentale helse og utfordringer. Man føler virkelig på at man ikke blir tatt på alvor etter man har vært til konsultasjon hos dr. Kovan Rasul.