Sunndal Legesenter DA

Telefonnummer71 69 40 2071 69 40 ...
Mongstugt. 5 6600 Sunndalsøra

Siste vurderinger av behandlere ved Sunndal Legesenter DA

Lite kommunikasjon og behjelpelig

Lege: Mushtak Alsaadi Skrevet

Føler at han ikke lytter eller tar ting alvorlig. Tar beslutninger fort i fra sine egne meninger. Har lite forståelse for hvordan ting kan være vanskelig i hverdagen eller helse relatert og tar ting ganske lettvint og føler han har vanskelig for å kommunisere med andre leger eller andre personer som kan ha en innvirkning til en sak. Kjenner kommunikasjonen er på null og at jeg har prøvd lenge å opparbeide et forhold til han. Føler han har gjort enkelte ting vanskeligere enn enklere og jeg kommer nokk til å skifte fastlege ganske snart fordi jeg orker ikke ha det slikt med en fastlege der jeg gruer meg for å gå til legen fordi jeg ikke blir verken hørt eller sett på noen som helst måte

Dyktig og veldig kunnskapsrik lege.

Lege: Sabine Karla Sass Skrevet

Sabine Sass er en veldig dyktig lege som evner og se den enkelte pasientens behov og forstår at ikke alle pasienter kan tilnærmes på samme måte.

Hun er generelt en veldig god lege og jeg kan virkelig anbefale henne.

Et møte ved akutt låsning

Lege: Stefan Sass Skrevet

Jeg fikk time med Stefan ifb med låsinger i rygg /ribbein. Jeg vet av erfaring at kiropraktorer ser helst at man ved slike tilfeller har vært til lege først for å konstatere at det ikke er noe annet galt. det var ekstremt vanskelig å puste så smertefullt at tårene rant ukontrollert. Jeg ble møtt med kommentar at må ikke være hysterisk du dør ikke. Klarte å svare at hysterisk er jeg ikke men at smertene er ubeskrivelig vonde. Det ble konstantert at lungene var ok og dro til kirpraktor som med en gang spurte har du vært til lege først for å konstatere at det ikke er noe annet galt. Hun fant fant låsinger i alle segmenter fra skuldre til nakke samt låsing til ribbein. Hun opplyste om at hvis jeg ikke allerede hadde tatt sterke opiater på grunn av ryggproblemer hadde hun ikke klart å hjelpe meg, men nettopp det klarte hun. Tok 1 måned før jeg klarte å løse opp alle steder å puste normalt igjen. Trist å bli møtt med en slik arroganse.Virker uprofesjonelt.

Eg anbefaler ikke

Lege: Mushtak Alsaadi Skrevet

Dårlig erfaring, ikke bare med ham. Jeg forsto ikke hvorfor sunndal legesenter de ikke ville få gode leger.

Behjelpelig og lyttende

Lege: Mushtak Alsaadi Skrevet

En lege til å stole på, og er alltid der for meg. Min sykdomssituasjon krever en lege som alltid er på, og lytter. Foretar de rette valg og behandlinger, gir egentlig aldri opp. Som regel veldig presis til time.