Sunndal Legsenter

Telefonnummer71 69 40 2071 69 40 ...
Mongstugt. 5 6600 Sunndalsøra

Siste vurderinger av behandlere ved Sunndal Legsenter

Utrolig flink og kunnskapsfull!

Lege: Sabine Karla Sass Skrevet

Sabine Karla Sass er en lege som jeg personlig føler trygghet til og at hun gir deg den hjelpen som trengs.

Hun viser mye medmenneskelighet og empati og tar seg veldig god tid til å snakke med pasienten sin samt at hun er en veldig livlig og snill dame,
samtidig tar hun ting på alvor når det trengs.

Hun er veldig flink til å komme med mye gode råd og tips som kan forbedre ting på generelt basis, veldig flink til å følge opp blodprøver samt andre behov.

kan virkelig anbefale henne på det sterkeste. kjempe flott dame!

Dyktig og veldig kunnskapsrik lege.

Lege: Sabine Karla Sass Skrevet

Sabine Sass er en veldig dyktig lege som evner og se den enkelte pasientens behov og forstår at ikke alle pasienter kan tilnærmes på samme måte.

Hun er generelt en veldig god lege og jeg kan virkelig anbefale henne.

Et møte ved akutt låsning

Lege: Stefan Sass Skrevet

Jeg fikk time med Stefan ifb med låsinger i rygg /ribbein. Jeg vet av erfaring at kiropraktorer ser helst at man ved slike tilfeller har vært til lege først for å konstatere at det ikke er noe annet galt. det var ekstremt vanskelig å puste så smertefullt at tårene rant ukontrollert. Jeg ble møtt med kommentar at må ikke være hysterisk du dør ikke. Klarte å svare at hysterisk er jeg ikke men at smertene er ubeskrivelig vonde. Det ble konstantert at lungene var ok og dro til kirpraktor som med en gang spurte har du vært til lege først for å konstatere at det ikke er noe annet galt. Hun fant fant låsinger i alle segmenter fra skuldre til nakke samt låsing til ribbein. Hun opplyste om at hvis jeg ikke allerede hadde tatt sterke opiater på grunn av ryggproblemer hadde hun ikke klart å hjelpe meg, men nettopp det klarte hun. Tok 1 måned før jeg klarte å løse opp alle steder å puste normalt igjen. Trist å bli møtt med en slik arroganse.Virker uprofesjonelt.

Erfaren og forståelsesfull

Lege: Sabine Karla Sass Skrevet

Veldig fornøyd, føler meg hørt og forstått. Har forståelse for bekymringer, og gir god veiledning og forklaring så man kan gå derfra beroliget. Føler det er en lege med lang erfaring og mye kunnskap.

Meget hjelpsom

Lege: Sabine Karla Sass Skrevet

Har fått mye hjelp hos henne.Lytter til pasienten og er meget hjelpsom. Er kanskje litt lang ventetid for å komme inn til timen.Men det er forståelig når en ser på det store presset det er på legene