Legene Råheim og Vågsholm AS

Telefonnummer70 11 77 9070 11 77 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sundgt. 12A 6003 Ålesund

Siste vurderinger av Legene Råheim og Vågsholm AS

Lege: Geir Arve Råheim Skrevet

Har vært familiens fastlege siden midt på 90 tallet. Savner han veldig og forventer at han snart er på plass igjen.
Han er en lege som virkelig bryr seg om sine pasienter.

Den beste legen

Lege: Geir Arve Råheim Skrevet

Den beste legen jeg noensinne har hatt. Jeg savner han enormt og håper han kommer tilbake. Profesjonell til 100%, men lett og snakke med. Han virket alltid genuint interessert i hvordan du har det. Følget alltid opp med prøvesvar og liknende. Henviste alltid videre til spesialist/sykehus hvis det trengtes. Du fikk alltid time samme dag hvis det var akutt, seint på ettermiddagen hvis det ikke fantes andre ledige timer (da de fleste andre leger allerede satt hjemme i godstolen sin).

Dyktig,grundige,ansvarlig,bryr seg

Min fastlege i 25 år Alle fortjener en fastlege som
Råheim.Man kan vel trygt si at en dyktig fastlege er en livsnødvendighet.........Fikk alltid grundig skriftlig tilbakemelding etter legebesøk

En meget dyktig lege, både medisinskfaglig og medmenneskelig.

Lege: Geir Arve Råheim Skrevet

Både som pasient selv, og som pårørende for både syk forelder og barn med medfødt lyte, har jeg kun opplevt profesjonalitet i møte med denne legen. Han er grundig, reflekterende og viser stor grad av empati. Han er engasjert i arbeidet sitt, og utover gjennomsnittet profesjonell. Han har han min fulle tillit, etter over 25 års erfaring med ham som fastlege.

Jeg håper han kommer tilbake snart!

Lege: Geir Arve Råheim Skrevet

Jeg har blitt godt fulgt opp gjennom flere problematiske svangerskap, og ungene våre har blitt fulgt opp med sine små og store problemer, både på kontoret, og på helsestasjonen. Alltid hyggelig og profesjonell, og alltid rask med tilbakemeldinger på prøver i pasientsky.