Gløshaugen Legesenter DA

Telefonnummer73 59 32 8073 59 32 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Richard Birkelands vei 5 7034 Trondheim

Siste vurderinger av Gløshaugen Legesenter DA

Må komme klar med egen diagnose

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Pasienten må selv komme med diagnose og svar på sin sykdom. Nekter også å sjekke vanlige skader som for eksempel sene betennelse. Sier at mange kommer med det derfor orker han ikke å sjekke det.

Dyktig lege som er rett på sak

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Effektiv og flink lege, men for å sette pris på ham som lege må en nok helst ønske en lege som er rett på sak. Han kan av og til konkludere litt raskt dersom han er sikker på hva som er diagnosen, noe som nok kan gjøre at man opplever å ikke ha fortalt ham alle detaljene om problemet.

For meg passet dette fint. Likte også at jeg alltid kom raskt frem på telefonen og alltid fikk rask time. Jeg opplevde at han holdt det han avtalte og fulgte meg opp på telefon i etterkant av en time hos ham.

Han er flink, og er nok ikke en lege som passer for alle.

Den beste

Lege: Lars Erik Halvorsen Skrevet

Lars Erik er en hyggelig lege, en tur til han er aldri anspent eller stressende. Selv potensielt pinlige temaer føles ikke problematisk å ta opp. Han er en en trygg og kompetent person som hører på deg.

Dyktig og kunnskapsrik lege

Lege: Torkel Mohn Skrevet

Har hatt Torkel som fastlege det siste året, og kunne ikke vært mer fornøyd. Er sjelden til legen, men hver gang jeg har vært hos Torkel har jeg blitt tatt på alvor og han har ein trygg og god framtoning og er virkelig kunnskapsrik. Alltid hyggelig å være hos han, og føler jeg får veldig god hjelp.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Torkel Mohn Skrevet

Fikk Torkel som lege da jeg flyttet til Trondheim som student, og skulle ønske jeg kunne ta han med i flyttelasset da jeg dro fra byen. Vennlig, profesjonell, og tok meg alltid på alvor. Kan varmt anbefale Torkel videre til andre studenter!