Gløshaugen Legesenter DA

Tlf: 73 59 32 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Gløshaugen Legesenter DA

Disappointed

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Came there in very bad condition. He said it's a high infection. Gave me an antibiotic for 10 days and no sick leave... I work in a very busy restaurant, had to ask people to swap shifts so I can rest at least one more day.

Flink lege!

Lege: Torkel Mohn Skrevet

Veldig tillitsskapende, ser deg både fysisk, psykisk og opplever at han forstår mine behov. Særs god oppfølging i etterkant av timer også, sjelden vare hos leger.

Litt overfladisk og stresset

Lege: Bjørg Aadahl Skrevet

Spør alltid om «hva kan jeg hjelpe deg med i dag», selv om dette er beskrevet ved bestilling av time. Eller at hun selv har innkalt meg til time. Føler at jeg selv må stille diagnose og medisinering. Hyggelig dame, men litt overfladisk.

Kunnskapsrik, konkret og veldig omsorgsfull

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Har vært til han en gang, og jeg er veldig fornøyd. Han var rett på sak, og veldig konkret. Det beste var at han var omsorgsfull og faktisk prøvde å se min situasjon!

Anbefaler!

Hjelpsom og støttende

Lege: Bjørg Aadahl Skrevet

Bjørg Aadahl er den beste fastlegen jeg har hatt. Jeg var utslitt og syk og hun tok meg på alvor og strakk seg flere ganger langt for å hjelpe meg og skaffe meg best mulig hjelp andre steder. Hun kan være ganske direkte om du har gravd deg for langt ned i egen selvmedlidenhet.

Trygg og tillitsvekkende

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Effektiv, hyggelig, seriøs. Lytter til deg, og tar seg som regel god tid. Har ingenting vondt å si om Jakob Petter.

Fantastisk lege!

Lege: Helle Kristine L'abee-Lund Skrevet

Helle var min fastlege i 8 år, og jeg har vært strålende fornøyd med henne. Ikke bare er hun faglig dyktig, men også en som genuint lytter til problemene dine. Hun bryr seg genuint om deg. Det eneste negative er at det kan ta litt tid før man får time (typisk en uke), men jeg har også fått hastetimer hos en annen lege ved legekontoret dersom det var en legeattest jeg måtte ha på kort varsel.

Dyktig, forklarende, tar deg seriøst

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Utrolig dyktig lege, måtte dessverre bytte grunnet flytting. Meget kunnskapsrik, flink til å berolige dersom det er noe man er bekymret for. Tar pasientene seriøst. Kort og konsis, men tar seg god tid til å forklare dersom det er noe man lurer på.

Empatisk og engasjert

Lege: Torkel Mohn Skrevet

Jeg har gleden å ha hatt ham som lege siden 2009. Uten tvil den beste legen jeg har hatt! Jeg opplever å tatt på alvor, og han flink til å få meg til å føle meg sett og forstått. I tillegg tar han seg alltid god tid. Jeg må bytte fastlege nå grunnet flytting, og jeg synes det er vanvittig synd å miste en lege som er så flink både på det faglige og det medmenneskelige.

Hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Bjørg Aadahl Skrevet

Tar pasientene sine veldig seriøst. Er veldig hyggelig og virker som hun bryr seg om pasientene sine. Lytter til det man har og si, og er respektfull og ærlig. En behagelig person å snakke med, en man stoler på. Kan faget sitt.

Elendig

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Byttet på dagen da jeg kom inn etter å ha vært skikkelig dårlig mange dager. Han var lite interessert i å høre hvordan jeg hadde det, og sa bare at han skulle ordne sykemelding. På den skrev han forkjølelse som grunn. Like før jeg skulle gå ut sa han at vi kunne ta en kjapp blodprøve, og da jeg kom inn på kontoret igjen sa at "oi, du har visst vært skikkelig dårlig du". No shit....
Endte med at jeg hadde lungebetennelse, noe jeg anser som ganske langt fra forkjølelse som han først sa. Irriterende å bli bagatellisert på den måten.

Trygg

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Kunnskapsrik lege som tar seg tid til å høre på deg når det trengs, og som er rask når det ikke er nødvendig med de lange samtalene. Han er flink til å forklare både med bruk av vanlige "folkelige" ord, og forklarer gjerne mer i dybden når jeg har spurt. Har kommet til han med både fysiske og psykiske plager, og føler meg godt ivaretatt. Den eneste grunnen til at jeg bytter faslege nå er at jeg flytter.

Hyggelig og dyktig

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med legebesøket mitt. Jeg fikk den hjelpen jeg trengte, og han var hyggelig og brukte god tid. Han snakket også om ting som ikke har med mine problemer å gjøre, som været og ferie, som jeg liker veldig godt. Anbefales!

Et vondt minne

Lege: Torkel Mohn Skrevet

Etter legebesøket sitter man igjen med en følelse av tomhet! Ingen hjelp, ingen vei framover, og absolutt ingen medmenneskelighet.
Han har ikke tid til å reise seg fra stolen for å hilse, og jo fort du har satt deg ned er han klar for å avslutte timen. Det være seg at han da må dra føttene ned fra legepulten, noe som er en tragedie i seg selv.
Henslengt lege som ikke gir annet en en regning og betale.
ALDRI vært mer skuffet

Høres ut som en klisjé: Beste legen jeg har hatt

Lege: Torkel Mohn Skrevet

Jeg har hatt Torkel Mohn som fastlege siden jeg flyttet opp til Trondheim for 4 år siden. Han er en lege som tar deg seriøst, han lytter til det du har å si og han er utrolig trivelig å prate med (skulle gjerne tatt en pils med han).

Jeg vil anbefale Torkel Mohn på det sterkeste, og dersom han får en ledig plass på listen sin så må du bare kjøre på! Noen forsinkelser kan oppstå da han har en meget hektisk dag, men det blir bare pirk.

Mohn for president!

- Mann 26

Faglig dyktig lege

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Dette er en lege du enten liker veldig godt eller ikke liker i det hele tatt. Han fremstår som faglig dyktig og du får den hjelpen du trenger, men heller ikke noe mer enn det. Han gjennomfører alle undersøkelser og tar alle prøver som trengs, men alt skjer kjapt og effektivt. Han kan virke litt arrogant og avfeiende for eventuelle bekymringer eller innvendinger man måtte ha.

Jeg har alltid følt meg trygg på å ta opp spørsmål om kvinnehelse og å gjennomføre gynekologiske undersøkelser, og han virker kunnskapsrik på dette området (noe han også har presisert at han er mange ganger). Det er ingen problemer å snakke om pinlige problemer med han.

Det jeg ikke liker er at det virker som han ikke husker meg fra gang til gang, selv om jeg i perioder har vært der ofte. Han unskylder seg med at han har mange pasienter (noe som er sant), men det er litt irriterende å måtte minne han på om de samme tingene gang på gang.

Som regel må jeg vente ei uke for å få time, men får på dagen om det er nødvendig. Selve legekontoret har jeg ikke mye sansen for, spesielt synes jeg at jeg får dårlig service ved timebestilling.

Skulle gjerne hatt han som min fastlege

Lege: Torkel Mohn Skrevet

Uhøytidlig og jordnær lege. Bruker god tid på hver gang, og er oppriktig interessert i pasientens beste. Føler meg ivaretatt og sett. Går derfra med et smil om munnen og latter i magen.

Super-lege!

Lege: Bjørg Aadahl Skrevet

Bjørg har vært min fastlege, og har vært hos henne ved 2 anledninger. Første gangen tok hun seg god tid, lyttet, og spurte meg om hvem jeg var og hva jeg drev på med ellers (ikke medisinsk relatert). Virket viktig for henne å danne en relasjon, hvilket hun klarte svært godt! Hun er hurtig, profesjonell samtidig som hun er en god lytter! Er selv student, og virker som Bjørg har god forståelse i problematikkene man kan støte på som student. Bjørg har mine varmeste anbefalinger - en utrolig varm, dyktig og kompetent lege!

Veldig flink lege

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Jakob Petter Bjertnæs er flink faglig og flink til å lytte. Man får følelsen av å bli tatt på alvor. Anbefales.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Torkel Mohn Skrevet

Brukte Torkel de fem årene jeg var student i Trondheim, og var svært fornøyd. Ble tatt på alvor enten jeg hadde fysiske plager eller satt og gråt ned kontoret hans. Tipp topp, savner han i Oslo!