Gløshaugen Legesenter DA

Richard Birkelands vei 5 7034 Trondheim

Siste vurderinger av Gløshaugen Legesenter DA

Vi digger Torkel

Lege: Torkel Mohn Skrevet

Både jeg og mannen min og nå etter hvert barna har Torkel som fastlege, og vi håper å fortsette med det. Jeg har hatt han som fastlege helt siden jeg flyttet hjemmefra og begynte å studere, så han har fulgt meg halve livet mitt. Torkel har vennlig og profesjonelt hjulpet meg med store og små problemer gjennom både studietid, svangerskap og småbarnsperiode. Han har alltid tatt seg tid til meg og alltid hatt en god anekdote på lur. Til og med min lille gutt som er ekstremt skeptisk til alt av leger, tannleger ol likte Torkel og stolte på han!

Hyggeligste fastlegen jeg har hatt

Lege: Bjørg Aadahl Skrevet

En varm og hyggelig fastlege som bryr seg, samt er effektiv og kunnskapsrik. Må nå bytte fordi jeg flytter, og håper på en fastlege som er halvparten så hyggelig å gå til som henne.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Helle Kristine L'abee-Lund Skrevet

God å snakke med, og meget kunnskapsrik. Effektiv, men tar seg samtidig nok tid til å lytte og forklare.
Full score på alle områder, fra meg.

Gir tillit og trygghet

Lege: Helle Kristine L'abee-Lund Skrevet

Hun tar mine utfordringer på alvor og sørger for grundige undersøkelser. Hun er også blitt flink til å holde tidsplanen for dagen. Dette er den beste legen jeg har hatt noen gang.

Bra

Lege: Lars Erik Halvorsen Skrevet

Bra
Hører godt etter.
Han er altid i tide og er omtenksom.
anbefaler denne legen sterkt. Veldig erfaren.