Gløshaugen Legesenter DA

Telefonnummer73 59 32 8073 59 32 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Richard Birkelands vei 5 7034 Trondheim

Siste vurderinger av Gløshaugen Legesenter DA

En lege som lytter og er reell

Lege: Torkel Mohn Skrevet

Fikk Torkel som lege da jeg ble student i Trondheim. Han har vært upåklagelig flink. Dersom jeg har følt at noe har vært galt, har han sagt at vi kan undersøke det nærmere selv om hans profesjonelle mening ikke mente det var noen grunn til bekymring. Dette har gjort at jeg har følt meg hørt som pasient. Flink til å sende blodprøveresultat og kommentarer på SMS.

Litt lange ventetid før time, men det er verdt det da man ikke er så ofte innom legekontoret og får en så bra lege.

Stressende og bagatelliserende

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Jeg er sikker på at dette er en veldig kunnskapsrik mann, som er flink i faget sitt.

Men han kunne hatt mye å lære fra lege/pasient-kurset som gjennomføres på NTNU. Det handler om å ikke overkjøre pasientene sine, om å lete etter en bio-psykososial sammenheng og ikke minst: å ta seg tid.
Helst mer enn 3 minutter.

På alle mine konsultasjoner har jeg blitt helt overkjørt og ikke følt meg lyttet til i det hele tatt. Tross at jeg tydelige hadde store bekymringer, som hadde vært lett å ta tak i.

Som sagt er jeg sikker på at Jakob er kjempedyktig i faget.

Men, beklager, denne pasientbehandlingen var rett og slett for dårlig.

Med vennlig hilsen medisinstudent, som nå har byttet fastlege.

Hjelpsom og fornuftig

Lege: Torkel Mohn Skrevet

Hadde Torkel som fastlege mens jeg var student i Trondheim, og var veldig fornøyd, så han kan jeg anbefale. Det gikk som regel kort tid fra jeg ringte til jeg fikk time. Har fått utelukkende god hjelp med høy faglig kvalitet, og undersøkelsene han har gjort har vært upåklagelige. Også veldig ryddig å kunne få feks prøvesvar, råd og varsler på tekstmelding.

Lyttende og kunnskapsrik

Lege: Helle Kristine L'abee-Lund Skrevet

Hadde henne gjennom alle mine år som student i Trondheim. Med både migrene, halsbetennelser og diverse andre småting var det å ha Helle en trygghet i min studenttilværelse. Hun var lyttende, henviste videre ved behov og gjorde en grundig jobb. Kunne ikke bedt om en bedre fastlege.
Eneste som er kjipt er at ventetiden kan være rundt 2 uker for et besøk.

Godt inntrykk

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Har hatt han som fastlege i over 15 år, og har vel kanskje vært der ca 1 gang i året i snitt. Føler han bryr seg og tar seg tid til å sjekke bakgrunn samtidig som nåværende situasjon for å komme frem til en løsning. Har også opplevd at han har fulgt opp en situasjon i etterkant uten at det var forventet. Veldig fornøyd med service og omtanke.