Gløshaugen Legesenter DA

Richard Birkelands vei 5 7034 Trondheim

Richard Birkelands vei 5 7034 Trondheim

Siste vurderinger av Gløshaugen Legesenter DA

Medmenneskelig, faglig dyktig og effektiv

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Jeg har vært hos Jakob Bjertnæs ved flere anledninger i løpet av ca syv år, og dekket forskjellige problemer, alt fra kneskader til psykiske problemer. Han er svært effektiv, kan kanskje virke litt direkte, men samtidig synes jeg han yter meget god service, og jeg har ved flere anledninger opplevd at han tar seg tid til å spørre de ekstra spørsmålene, selv om han åpenbart har det travelt.

I tillegg fungerer legekontoret veldig godt. Det er kort ventetid før time og hyggelige folk som jobber der.

No bullshit

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Virker veldig dyktig. Kan føle at han har litt dårlig tid, men det har han sikkert med mange pasienter. Får gjort det som trengs kjapt og greit. Ikke noe småprat, men hører på deg og tar det videre om det trengs. Effektiv og flink lege.

Superlegen

Lege: Torkel Mohn Skrevet

Har hatt Mohn i alle de år og han har alltid vært oppmerksom, interessert og tillitsvekkende. Han tar seg tiden selv om det er mange på venterommet og vet godt om min situasjon og hva vi kan gjøre for å løse problemene mine. Han legger opp behandlingsplan, henviser, purrer på henvisningene slik at jeg skal få hjelpen jeg trenger, følger opp og er rett og slett helt fantastisk. Tidenes fastlege som får meg til å føle meg trygg og ivaretatt.

Alltid presis og oppdatert

Lege: Bjørg Aadahl Skrevet

Legen følger alltid opp det hun sier. Er alltid presis i forhold til bestilt time. Hun er kunnskapsrik og behjelpelig med både små og store problem.

Veldig fornøyd!

Lege: Lars Erik Halvorsen Skrevet

Jeg har hatt Lars Erik som lege siden 2010. Han er uten tvil den beste jeg har hatt. Han tar seg god tid til å forklare hva som foregår i kroppen og svare på spørsmål, han spør om det er flere ting man ønsker å vite/sjekke og han er lett å prate med. Ingen moralpreken, heller sunn fornuft og forståelse.