Gløshaugen Legesenter DA

Richard Birkelands vei 5 7034 Trondheim

Siste vurderinger av Gløshaugen Legesenter DA

Vanskelig å prate med

Lege: Bjørg Aadahl Skrevet

En passiv-aggressiv dame, jeg føler meg sjelden komfortabel med å snakke med henne uansett hva jeg går til legen for, veldig lite tillitsvekkende. Hun har også utelatt å følge opp ting som hun selv burde ha fulgt opp.

Lege: Helle Kristine L'abee-Lund Skrevet

Helle er den beste legen jeg har hatt. Hun har tatt meg på alvor, uansett hva slags anledning jeg har hatt for å oppsøke lege. Jeg opplever henne som lyttende, omtenksom og veldig faglig dyktig. Alle fastleger skulle vært som henne!

Medmenneskelig, faglig dyktig og effektiv

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Jeg har vært hos Jakob Bjertnæs ved flere anledninger i løpet av ca syv år, og dekket forskjellige problemer, alt fra kneskader til psykiske problemer. Han er svært effektiv, kan kanskje virke litt direkte, men samtidig synes jeg han yter meget god service, og jeg har ved flere anledninger opplevd at han tar seg tid til å spørre de ekstra spørsmålene, selv om han åpenbart har det travelt.

I tillegg fungerer legekontoret veldig godt. Det er kort ventetid før time og hyggelige folk som jobber der.

No bullshit

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Virker veldig dyktig. Kan føle at han har litt dårlig tid, men det har han sikkert med mange pasienter. Får gjort det som trengs kjapt og greit. Ikke noe småprat, men hører på deg og tar det videre om det trengs. Effektiv og flink lege.

Superlegen

Lege: Torkel Mohn Skrevet

Har hatt Mohn i alle de år og han har alltid vært oppmerksom, interessert og tillitsvekkende. Han tar seg tiden selv om det er mange på venterommet og vet godt om min situasjon og hva vi kan gjøre for å løse problemene mine. Han legger opp behandlingsplan, henviser, purrer på henvisningene slik at jeg skal få hjelpen jeg trenger, følger opp og er rett og slett helt fantastisk. Tidenes fastlege som får meg til å føle meg trygg og ivaretatt.