Gløshaugen Legesenter DA

Richard Birkelands vei 5 7034 Trondheim

Siste vurderinger av Gløshaugen Legesenter DA

Hyggeligste fastlegen jeg har hatt

Lege: Bjørg Aadahl Skrevet

En varm og hyggelig fastlege som bryr seg, samt er effektiv og kunnskapsrik. Må nå bytte fordi jeg flytter, og håper på en fastlege som er halvparten så hyggelig å gå til som henne.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Helle Kristine L'abee-Lund Skrevet

God å snakke med, og meget kunnskapsrik. Effektiv, men tar seg samtidig nok tid til å lytte og forklare.
Full score på alle områder, fra meg.

Gir tillit og trygghet

Lege: Helle Kristine L'abee-Lund Skrevet

Hun tar mine utfordringer på alvor og sørger for grundige undersøkelser. Hun er også blitt flink til å holde tidsplanen for dagen. Dette er den beste legen jeg har hatt noen gang.

Bra

Lege: Lars Erik Halvorsen Skrevet

Bra
Hører godt etter.
Han er altid i tide og er omtenksom.
anbefaler denne legen sterkt. Veldig erfaren.

Ikke mellommenneskelig kompetent

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Bjertnæs framsto som en klassisk ovenfra-og-ned type i møte med meg som pasient. Lite interessert i å lytte eller vise forståelse for situasjonen jeg var i, og fikk heller ikke følelsen av å komme til en behandler med et ektefølt ønske om å hjelpe. Den tilliten man er avhengig av å gi sin fastlege var det dermed vanskelig å finne. Spesielt sært opplevdes dette i mitt første møte ham. Da hadde jeg en sensitiv sak å ta opp som jeg grudde meg til å dele til en helt fremmed. Å da komme til en fyr som Bjertnæs, som verken evnet å skape en fortrolig situasjon eller å vise respekt og interesse, var ikke en god opplevelse.

Opplevde også flere ganger at legekontoret ga meg ny time på tidspunkt jeg hadde meldt fra om at ikke gikk, for deretter å møte sur og lite hjelvennlig person på telefonen.