Gløshaugen Legesenter DA

Richard Birkelands vei 5 7034 Trondheim
Tlf: 73 59 32 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Gløshaugen Legesenter DA

Dyktig, forklarende, tar deg seriøst

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Utrolig dyktig lege, måtte dessverre bytte grunnet flytting. Meget kunnskapsrik, flink til å berolige dersom det er noe man er bekymret for. Tar pasientene seriøst. Kort og konsis, men tar seg god tid til å forklare dersom det er noe man lurer på.

Empatisk og engasjert

Lege: Torkel Mohn Skrevet

Jeg har gleden å ha hatt ham som lege siden 2009. Uten tvil den beste legen jeg har hatt! Jeg opplever å tatt på alvor, og han flink til å få meg til å føle meg sett og forstått. I tillegg tar han seg alltid god tid. Jeg må bytte fastlege nå grunnet flytting, og jeg synes det er vanvittig synd å miste en lege som er så flink både på det faglige og det medmenneskelige.

Hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Bjørg Aadahl Skrevet

Tar pasientene sine veldig seriøst. Er veldig hyggelig og virker som hun bryr seg om pasientene sine. Lytter til det man har og si, og er respektfull og ærlig. En behagelig person å snakke med, en man stoler på. Kan faget sitt.

Elendig

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Byttet på dagen da jeg kom inn etter å ha vært skikkelig dårlig mange dager. Han var lite interessert i å høre hvordan jeg hadde det, og sa bare at han skulle ordne sykemelding. På den skrev han forkjølelse som grunn. Like før jeg skulle gå ut sa han at vi kunne ta en kjapp blodprøve, og da jeg kom inn på kontoret igjen sa at "oi, du har visst vært skikkelig dårlig du". No shit....
Endte med at jeg hadde lungebetennelse, noe jeg anser som ganske langt fra forkjølelse som han først sa. Irriterende å bli bagatellisert på den måten.

Trygg

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Kunnskapsrik lege som tar seg tid til å høre på deg når det trengs, og som er rask når det ikke er nødvendig med de lange samtalene. Han er flink til å forklare både med bruk av vanlige "folkelige" ord, og forklarer gjerne mer i dybden når jeg har spurt. Har kommet til han med både fysiske og psykiske plager, og føler meg godt ivaretatt. Den eneste grunnen til at jeg bytter faslege nå er at jeg flytter.

Hyggelig og dyktig

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med legebesøket mitt. Jeg fikk den hjelpen jeg trengte, og han var hyggelig og brukte god tid. Han snakket også om ting som ikke har med mine problemer å gjøre, som været og ferie, som jeg liker veldig godt. Anbefales!

Et vondt minne

Lege: Torkel Mohn Skrevet

Etter legebesøket sitter man igjen med en følelse av tomhet! Ingen hjelp, ingen vei framover, og absolutt ingen medmenneskelighet.
Han har ikke tid til å reise seg fra stolen for å hilse, og jo fort du har satt deg ned er han klar for å avslutte timen. Det være seg at han da må dra føttene ned fra legepulten, noe som er en tragedie i seg selv.
Henslengt lege som ikke gir annet en en regning og betale.
ALDRI vært mer skuffet

Høres ut som en klisjé: Beste legen jeg har hatt

Lege: Torkel Mohn Skrevet

Jeg har hatt Torkel Mohn som fastlege siden jeg flyttet opp til Trondheim for 4 år siden. Han er en lege som tar deg seriøst, han lytter til det du har å si og han er utrolig trivelig å prate med (skulle gjerne tatt en pils med han).

Jeg vil anbefale Torkel Mohn på det sterkeste, og dersom han får en ledig plass på listen sin så må du bare kjøre på! Noen forsinkelser kan oppstå da han har en meget hektisk dag, men det blir bare pirk.

Mohn for president!

- Mann 26

Faglig dyktig lege

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Dette er en lege du enten liker veldig godt eller ikke liker i det hele tatt. Han fremstår som faglig dyktig og du får den hjelpen du trenger, men heller ikke noe mer enn det. Han gjennomfører alle undersøkelser og tar alle prøver som trengs, men alt skjer kjapt og effektivt. Han kan virke litt arrogant og avfeiende for eventuelle bekymringer eller innvendinger man måtte ha.

Jeg har alltid følt meg trygg på å ta opp spørsmål om kvinnehelse og å gjennomføre gynekologiske undersøkelser, og han virker kunnskapsrik på dette området (noe han også har presisert at han er mange ganger). Det er ingen problemer å snakke om pinlige problemer med han.

Det jeg ikke liker er at det virker som han ikke husker meg fra gang til gang, selv om jeg i perioder har vært der ofte. Han unskylder seg med at han har mange pasienter (noe som er sant), men det er litt irriterende å måtte minne han på om de samme tingene gang på gang.

Som regel må jeg vente ei uke for å få time, men får på dagen om det er nødvendig. Selve legekontoret har jeg ikke mye sansen for, spesielt synes jeg at jeg får dårlig service ved timebestilling.

Skulle gjerne hatt han som min fastlege

Lege: Torkel Mohn Skrevet

Uhøytidlig og jordnær lege. Bruker god tid på hver gang, og er oppriktig interessert i pasientens beste. Føler meg ivaretatt og sett. Går derfra med et smil om munnen og latter i magen.

Super-lege!

Lege: Bjørg Aadahl Skrevet

Bjørg har vært min fastlege, og har vært hos henne ved 2 anledninger. Første gangen tok hun seg god tid, lyttet, og spurte meg om hvem jeg var og hva jeg drev på med ellers (ikke medisinsk relatert). Virket viktig for henne å danne en relasjon, hvilket hun klarte svært godt! Hun er hurtig, profesjonell samtidig som hun er en god lytter! Er selv student, og virker som Bjørg har god forståelse i problematikkene man kan støte på som student. Bjørg har mine varmeste anbefalinger - en utrolig varm, dyktig og kompetent lege!

Veldig flink lege

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Jakob Petter Bjertnæs er flink faglig og flink til å lytte. Man får følelsen av å bli tatt på alvor. Anbefales.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Torkel Mohn Skrevet

Brukte Torkel de fem årene jeg var student i Trondheim, og var svært fornøyd. Ble tatt på alvor enten jeg hadde fysiske plager eller satt og gråt ned kontoret hans. Tipp topp, savner han i Oslo!

Vanskelig å prate med

Lege: Bjørg Aadahl Skrevet

En passiv-aggressiv dame, jeg føler meg sjelden komfortabel med å snakke med henne uansett hva jeg går til legen for, veldig lite tillitsvekkende. Hun har også utelatt å følge opp ting som hun selv burde ha fulgt opp.

Lege: Helle Kristine L'abee-Lund Skrevet

Helle er den beste legen jeg har hatt. Hun har tatt meg på alvor, uansett hva slags anledning jeg har hatt for å oppsøke lege. Jeg opplever henne som lyttende, omtenksom og veldig faglig dyktig. Alle fastleger skulle vært som henne!

Medmenneskelig, faglig dyktig og effektiv

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Jeg har vært hos Jakob Bjertnæs ved flere anledninger i løpet av ca syv år, og dekket forskjellige problemer, alt fra kneskader til psykiske problemer. Han er svært effektiv, kan kanskje virke litt direkte, men samtidig synes jeg han yter meget god service, og jeg har ved flere anledninger opplevd at han tar seg tid til å spørre de ekstra spørsmålene, selv om han åpenbart har det travelt.

I tillegg fungerer legekontoret veldig godt. Det er kort ventetid før time og hyggelige folk som jobber der.

No bullshit

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Virker veldig dyktig. Kan føle at han har litt dårlig tid, men det har han sikkert med mange pasienter. Får gjort det som trengs kjapt og greit. Ikke noe småprat, men hører på deg og tar det videre om det trengs. Effektiv og flink lege.

Superlegen

Lege: Torkel Mohn Skrevet

Har hatt Mohn i alle de år og han har alltid vært oppmerksom, interessert og tillitsvekkende. Han tar seg tiden selv om det er mange på venterommet og vet godt om min situasjon og hva vi kan gjøre for å løse problemene mine. Han legger opp behandlingsplan, henviser, purrer på henvisningene slik at jeg skal få hjelpen jeg trenger, følger opp og er rett og slett helt fantastisk. Tidenes fastlege som får meg til å føle meg trygg og ivaretatt.

Alltid presis og oppdatert

Lege: Bjørg Aadahl Skrevet

Legen følger alltid opp det hun sier. Er alltid presis i forhold til bestilt time. Hun er kunnskapsrik og behjelpelig med både små og store problem.

Veldig fornøyd!

Lege: Lars Erik Halvorsen Skrevet

Jeg har hatt Lars Erik som lege siden 2010. Han er uten tvil den beste jeg har hatt. Han tar seg god tid til å forklare hva som foregår i kroppen og svare på spørsmål, han spør om det er flere ting man ønsker å vite/sjekke og han er lett å prate med. Ingen moralpreken, heller sunn fornuft og forståelse.