Gløshaugen Legesenter DA

Richard Birkelands vei 5 7034 Trondheim

Siste vurderinger av Gløshaugen Legesenter DA

Lite empatiske evner

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Det er helt ok, og i mange sammenhenger greit å være direkte, men man må ikke glemme at man jobber med pasienter som ofte kan være i sårbare situasjoner. Min tidligere lege var brutalt ærlig, så jeg er vant til en røff legestil, men det er ikke alle som kan ta den rollen. Fikk følelsen av at Bjertnæs er lei av å høre om andre sine utfordringer og han svarer med å være overkjørende, forutinntatt og noe nedlatende.

Perfekt lege!

Lege: Helle Kristine L'abee-Lund Skrevet

Overskriften er dekkende, jeg har ingenting å utsette på Helle. Føler meg ivaretatt. Alltid litt ventetid for å få time, men det er ikke rart når hun er så dyktig :)

Må komme klar med egen diagnose

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Pasienten må selv komme med diagnose og svar på sin sykdom. Nekter også å sjekke vanlige skader som for eksempel sene betennelse. Sier at mange kommer med det derfor orker han ikke å sjekke det.

Dyktig lege som er rett på sak

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Effektiv og flink lege, men for å sette pris på ham som lege må en nok helst ønske en lege som er rett på sak. Han kan av og til konkludere litt raskt dersom han er sikker på hva som er diagnosen, noe som nok kan gjøre at man opplever å ikke ha fortalt ham alle detaljene om problemet.

For meg passet dette fint. Likte også at jeg alltid kom raskt frem på telefonen og alltid fikk rask time. Jeg opplevde at han holdt det han avtalte og fulgte meg opp på telefon i etterkant av en time hos ham.

Han er flink, og er nok ikke en lege som passer for alle.

Den beste

Lege: Lars Erik Halvorsen Skrevet

Lars Erik er en hyggelig lege, en tur til han er aldri anspent eller stressende. Selv potensielt pinlige temaer føles ikke problematisk å ta opp. Han er en en trygg og kompetent person som hører på deg.