Gløshaugen Legesenter DA

Richard Birkelands vei 5 7034 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Gløshaugen Legesenter DA

Flink lege

Lege: Helle Kristine L'abee-Lund Skrevet

She is an exceptional doctor.
I consulted her for ten years. She listened to me, adviced me, and sent me for extra examinations whenever in doubt. She does all her best for her patients and she works overtime to catch up with the demand. Several times she sent me exam results with explanations outside working hours. I need to thank her for her contribution especially when I first came in Norway.
I am still sad I had to leave but the waiting time of at least 3 weeks for regular appoitments is too much.

The people in the lab are friendly, too.

What the center could improve is not to hinder people of getting the help they need in the reception booth.
Also they could get a two way online communication with the doctors. As for now, my doctor could reach me but it was not possible to reply in any of the available platforms.

profesjonell, kunnskapsrik og menneskelig

Lege: Torkel Mohn Skrevet

Torkel er eksepsjonelt dyktig. Godt oppdatert i forkant, direkte, humoristisk og veldig presis i diagnoser og råd. Jeg og resten av familien på fem har veldig høy tillit til ham. Han er ikke en som hiver seg på reseptblokken og skriver ut farmasøytiske produkter med skumle bivirkninger. Han tar de nødvendige testene og finner løsninger som kroppen ordner opp i på egen hånd. Uten ham ville jeg vært betydelig invalidisert, men på grunn av gode råd er jeg frisk og i toppform.

Effektiv, kompetent og kapabel

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Jakob Petter har vært min, min ektefelle og mine barns fastlege i mange år.

Han har vist seg å være kompetent, høflig, imøtekommende og i de få tilfeller hvor han har vært i tvil har han vært rask på labben med å sende oss til nødvendig spesialist, eller konferere med en kollega; altså er han ikke arrogant men heller ydmyk og kapabel. Han har alltid tatt oss seriøst, og gitt meget god hjelp. Merk at han som regel ikke driver med small-talk, men er effektiv variant. Dette er kanskje ikke noe alle liker like godt, men selv er jeg meget glad for akkurat det.
Vi kan varmt anbefale Jakob Petter.

Lyttende, imøtekommende, trygg og kunnskapsrik

Lege: Katrina Forberg Aasen Skrevet

Kan ikke se for meg at det finnes noen som er bedre egnet til å være fastlege enn Katrina. Hele hennes vesen oser av omsorg og viser tydelig at hun tar deg på alvor og at her kan du si alt. Det er jo av og til man går til legen og gruer seg litt for hvordan man skal legge fram noe, men med en gang du kommer inn døra til Katrina er de vanskeligste spørsmål lette å legge fram. Jeg har tidligere bare hatt gode fastleger, men Katrina er i en helt annen liga.

Tok meg på alvor

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Jeg hadde Bjertnæs som fastlege i 5 år mens jeg studerte i Trondheim, og jeg hadde bare gode erfaringer. Meg hjalp han utmerket å starte prosessen med prolapsoperasjon, og ikke minst tok han meg 100% på alvor da jeg forklarte at jeg hadde gravd meg helt ned med sosial angst og depresjon, og fikk meg inn på Østmarka på veldig kort tid. Han var også veldig støttende og oppmuntrende da jeg bare så skyer, i den tiden. Så stor takk til Jakob. Forstår at noen personer vil kunne oppleve han som kald og stresset, fordi han helt klart ønsker å være effektiv. Det skyldes at det er en drøss andre pasienter som venter på å komme inn. Men man kan ikke klage på lang ventetid, samtidig som man klager på at legen stresser. Jeg opplevde han aldri som stresset selv.

Dette er en Pluss-tjeneste.