Gløshaugen Legesenter DA

Richard Birkelands vei 5 7034 Trondheim

Siste vurderinger av Gløshaugen Legesenter DA

Super-lege!

Lege: Bjørg Aadahl Skrevet

Bjørg har vært min fastlege, og har vært hos henne ved 2 anledninger. Første gangen tok hun seg god tid, lyttet, og spurte meg om hvem jeg var og hva jeg drev på med ellers (ikke medisinsk relatert). Virket viktig for henne å danne en relasjon, hvilket hun klarte svært godt! Hun er hurtig, profesjonell samtidig som hun er en god lytter! Er selv student, og virker som Bjørg har god forståelse i problematikkene man kan støte på som student. Bjørg har mine varmeste anbefalinger - en utrolig varm, dyktig og kompetent lege!

Veldig flink lege

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Jakob Petter Bjertnæs er flink faglig og flink til å lytte. Man får følelsen av å bli tatt på alvor. Anbefales.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Torkel Mohn Skrevet

Brukte Torkel de fem årene jeg var student i Trondheim, og var svært fornøyd. Ble tatt på alvor enten jeg hadde fysiske plager eller satt og gråt ned kontoret hans. Tipp topp, savner han i Oslo!

Vanskelig å prate med

Lege: Bjørg Aadahl Skrevet

En passiv-aggressiv dame, jeg føler meg sjelden komfortabel med å snakke med henne uansett hva jeg går til legen for, veldig lite tillitsvekkende. Hun har også utelatt å følge opp ting som hun selv burde ha fulgt opp.

Lege: Helle Kristine L'abee-Lund Skrevet

Helle er den beste legen jeg har hatt. Hun har tatt meg på alvor, uansett hva slags anledning jeg har hatt for å oppsøke lege. Jeg opplever henne som lyttende, omtenksom og veldig faglig dyktig. Alle fastleger skulle vært som henne!