Gløshaugen Legesenter DA

Richard Birkelands vei 5 7034 Trondheim

Siste vurderinger av Gløshaugen Legesenter DA

Dyktig, forklarende, tar deg seriøst

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Utrolig dyktig lege, måtte dessverre bytte grunnet flytting. Meget kunnskapsrik, flink til å berolige dersom det er noe man er bekymret for. Tar pasientene seriøst. Kort og konsis, men tar seg god tid til å forklare dersom det er noe man lurer på.

Elendig

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Byttet på dagen da jeg kom inn etter å ha vært skikkelig dårlig mange dager. Han var lite interessert i å høre hvordan jeg hadde det, og sa bare at han skulle ordne sykemelding. På den skrev han forkjølelse som grunn. Like før jeg skulle gå ut sa han at vi kunne ta en kjapp blodprøve, og da jeg kom inn på kontoret igjen sa at "oi, du har visst vært skikkelig dårlig du". No shit....
Endte med at jeg hadde lungebetennelse, noe jeg anser som ganske langt fra forkjølelse som han først sa. Irriterende å bli bagatellisert på den måten.

Trygg

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Kunnskapsrik lege som tar seg tid til å høre på deg når det trengs, og som er rask når det ikke er nødvendig med de lange samtalene. Han er flink til å forklare både med bruk av vanlige "folkelige" ord, og forklarer gjerne mer i dybden når jeg har spurt. Har kommet til han med både fysiske og psykiske plager, og føler meg godt ivaretatt. Den eneste grunnen til at jeg bytter faslege nå er at jeg flytter.

Hyggelig og dyktig

Lege: Jakob Petter Bjertnæs Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med legebesøket mitt. Jeg fikk den hjelpen jeg trengte, og han var hyggelig og brukte god tid. Han snakket også om ting som ikke har med mine problemer å gjøre, som været og ferie, som jeg liker veldig godt. Anbefales!

Et vondt minne

Lege: Torkel Mohn Skrevet

Etter legebesøket sitter man igjen med en følelse av tomhet! Ingen hjelp, ingen vei framover, og absolutt ingen medmenneskelighet.
Han har ikke tid til å reise seg fra stolen for å hilse, og jo fort du har satt deg ned er han klar for å avslutte timen. Det være seg at han da må dra føttene ned fra legepulten, noe som er en tragedie i seg selv.
Henslengt lege som ikke gir annet en en regning og betale.
ALDRI vært mer skuffet