Lundamo Legesenter

Telefonnummer72 85 27 7072 85 27 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gnr 208 Bnr 7 7232 Lundamo

Siste vurderinger av Lundamo Legesenter

Trygg og omsorgsfull

Lege: Line Sistiaga Nielsen Skrevet

En lege som alltid tar seg tid til pasienten, og lytter og forstår, og tar pasienten på alvor! Beste legen!

Helt forferdelig

Lege: Kristin Lauglo Skrevet

Først og fremst kommer man ALDRI inn til timen man har, selv om man har time klokka 9.00. Det vil si ventetid på 40 - 70 minutter.

Lege virker ikke å ha så veldig mye kunnskaper om barn og deres plager. Får liksom ikke klare råd, og absolutt ingen medforståelse

Ingen over

Lege: Grete Hjelmeland Skrevet

Har dessverre ofte vært til fastelegen min, men heldigvis har det vært Dr. Grete Hjelmeland. Alltid oppmerksom, følger opp og har gitt mye støtte gjennom min sykdomsperiode. Faglig dyktig og er nøyaktig. Gruer meg til den dagen hun eventuelt pensjoneres. Tar seg også tid ved akutt situasjoner. Hilsen 27 åring.

Uproffesjonell i møte med pasient

Lege: Ragnhild Skipnes Haugen Skrevet

Jeg vil ikke anbefale denne legen. Uproffesjonell og lite nyansert i sine vurderinger. Har dårlig oversikt over de helhetlige aspektene rundt pasientens behov og har lite gehør for pasientens selvopplevelse av symptomer og behov. Jeg sitter igjen med en svekket tillit etter å ha hatt henne som lege i ett år.

Enestående!

Lege: Grete Hjelmeland Skrevet

Svært behjelpelig og flink i jobben sin. Ordner alltid opp, uansett sak. Her får man alltid et ærlig svar, enten man vil eller ikke.