Lundamo Legesenter

Telefonnummer72 85 27 7072 85 27 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gnr 208 Bnr 7 7232 Lundamo

Siste vurderinger av Lundamo Legesenter

Ingen over

Lege: Grete Hjelmeland Skrevet

Har dessverre ofte vært til fastelegen min, men heldigvis har det vært Dr. Grete Hjelmeland. Alltid oppmerksom, følger opp og har gitt mye støtte gjennom min sykdomsperiode. Faglig dyktig og er nøyaktig. Gruer meg til den dagen hun eventuelt pensjoneres. Tar seg også tid ved akutt situasjoner. Hilsen 27 åring.

Uproffesjonell i møte med pasient

Lege: Ragnhild Skipnes Haugen Skrevet

Jeg vil ikke anbefale denne legen. Uproffesjonell og lite nyansert i sine vurderinger. Har dårlig oversikt over de helhetlige aspektene rundt pasientens behov og har lite gehør for pasientens selvopplevelse av symptomer og behov. Jeg sitter igjen med en svekket tillit etter å ha hatt henne som lege i ett år.

Enestående!

Lege: Grete Hjelmeland Skrevet

Svært behjelpelig og flink i jobben sin. Ordner alltid opp, uansett sak. Her får man alltid et ærlig svar, enten man vil eller ikke.

føler jeg ikke blir hørt

Lege: Kristin Lauglo Skrevet

virker som om hun hører det hun vil høre, jeg sier at jeg har lege skrekk og at det er derfor jeg venter ofte forlenge med og dra ditt, skulle ønske det hva litt mere forstøelse.

hyggelig men synes ikke vi passer som pasient og fast lege,

Uprofesjonell

Lege: Kristin Lauglo Skrevet

Dro inn pga. Magesmerter tok graviditetstest og urinanalyse og crp. Prøvene var fine så jeg fikk beskjed om å dra hjem selv om jeg hadde så sterke smerter at det var umulig å fungere normalt. Hun mente at det ble gjetning å finne ut hva som var galt. Fikk ingen videre henvisning, kun tips om å prøve fruktsalt. Noe som faktisk forverret situasjonen.