Valentinlyst Legesenter

Anders Estenstads Veg 18 7046 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Valentinlyst Legesenter

Føler meg trygg og at min helse er godt ivaretatt .

Lege: Erik Paltiel Mørch Skrevet

En trygg og god doktor rett og slett. Har kommet i reperasjonsalderen og har besøkt Erik en del ganger og føler meg like godt mottatt hver gang. Han er flink til og sende meg videre til spesialiter om det er nødvendig. Er så glad for at han er fastlegen min.

God lege, dårlig legesenter

Lege: Trygve Frøysnes Skrevet

Er veldig fornøyd med Frøysnes. Han lytter til hva jeg har å komme med og er enkel å prate med. Det beste er at han skaper en avslappet atmosfære. Men legesenteret er et problem. Først og fremst er det nesten umulig å få bestilt time på dagen - både via nettløsningen deres (som oppleves mindre god), og via telefon! Jeg har brukt mye tid på å ringe de uten at det er noen som svarer, gang etter gang. Veldig vanskelig å forholde seg til. Synd at et godt lege-pasientforhold må lide under dårlig service på legesenteret.

Dyktig, omtenksom og grundig

Lege: Kristin Iren Andersen Skrevet

Veldig grundig og dyktig lege. Kristin er den beste legen jeg har hatt. Lytter på det man sier og henviser til spesialist der hun ser det nødvendig. Veldig profesjonell og man føler seg virkelig sett og hørt.

Profesjonell lege som ikke gir seg

Lege: Aina Nerdahl Skrevet

Veldig grundig. Åpen for hva hun er usikker på. Søker da råd hos ekspertise. Lyttende. Viser utvikling som lege, fra ung og usikker til trygg. Følger opp på en god måte. Kan oppleves litt kort og avvisende. Skyldes trolig litt sjenanse. Dette endrer seg når man blir bedre kjent. Har hatt henne som fastlege i noen år. For meg har hun utviklet seg fra medium til topp.

Lege: Kristin Iren Andersen Skrevet

Kunne ikke fått en bedre lege. Empatisk, flink, troverdig, lyttende og seriøs. Hun tar alle spørsmål på alvor, og med en gang hun føler at man må til spesialist ordner hun det med en gang. Tar nødvendige prøver og tilbakemelder med en gang. Har god hukommelse om historikk, og selv om alt er "loggført", klarer hun å erindre hva vi har snakket om tidligere.

Dette er en Pluss-tjeneste.