Valentinlyst Legesenter

Telefonnummer73 82 97 9773 82 97 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Anders Estenstads Veg 18 7046 Trondheim

Siste vurderinger av Valentinlyst Legesenter

Aina,

Lege: Aina Nerdahl Skrevet

Mitt barn har vært syk og vært til legen, dessverre virker legen fraværende og observerer dårlig hva som skjer i rommet og spør gjenntatte ganger om det er noe vi legger merker til(!)

Det er jo litt rart for det var jo forklart i de første minuttene vi møter legen.

Super lege!

Lege: Trygve Frøysnes Skrevet

Hatt samme lege siden jeg ble født, alltid fått den hjelpen jeg har hatt behov for!
Føler dette er en lege som bryr seg og tar seg god tid med meg som pasient.

Dårlig

Lege: Aina Nerdahl Skrevet

Har ventet over 30 min for å komme inn, og når jeg kommer inn blir jeg ikke tatt på alvor, og er så rask i vurdering at hun ikke får med seg alt

Verdens beste fastlege!

Lege: Erik Paltiel Mørch Skrevet

Har aldri vært så fornøyd som jeg er med Erik. Viser mye omsorg, humor og er veldig lett å prate med. Anbefales på det sterkeste!

Profesjonell

Lege: Aina Nerdahl Skrevet

Legen er grundig og undersøker nøye så den mest effektive diagnosen/behandlingen kan bli gitt. Hun forstår problematikken og er opptatt av pasientens egen oppfatning av situasjonen.

Det er ofte lang ventetid for å komme inn på ordinær time. Dette pga at legen er booket opp lang tid i forveien.

Akuttimer er alltid tilgjengelige samme dag om man ringer tidlig på morgenen samme dag.