Valentinlyst Legesenter

Telefonnummer73 82 97 9773 82 97 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Anders Estenstads Veg 18 7046 Trondheim

Siste vurderinger av Valentinlyst Legesenter

Arrogant, frekk og nedlatende

Lege: Aina Nerdahl Skrevet

Aina Nerdal er tilbake etter permisjon, dessverre! Jeg hadde dårlige opplevelser med henne før videreutdanningspermisjonen, men ga henne en ny sjanse. Hun er akkurat som før, like arrogant, hører ikke på deg, overhodet ingen kommunikasjon. Verre lege tror jeg ikke en kan få! Trist fordi legesenteret ellers er så hyggelig og imøtekommende.

Fraværende, mangler empati

Lege: Aina Nerdahl Skrevet

Da har dessverre Aina kommet tilbake etter ett år med videreutdanning. I det året som hun var borte var vi så heldig å ha en vikarlege som var en engel. Hun lyttet, forsto, tok deg på alvor, brydde seg om deg som menneske.
Jeg har nettopp hatt en time til Aina, da jeg kom inn på kontoret fikk jeg følgende spørsmål. Ka gjør du her? med en lite hyggelig tone. Aina mangler vanlig folkeskikk. Hennes kunnskap som lege skal jeg ikke uttale meg om, hun kan sikkert jobben sin, men mangler medmenneskelighet. Det virker som om klokka betyr mer enn pasienten. Hun lytter dårlig til det du har å fortelle, blir avbrutt, fullstendig mangel på empati. Hadde en veldig dårlig opplevelse med henne før hun gikk ut i permisjon.
Det har nå gått over ett år og jeg tenkte hun skulle få en ny sjanse. Dessverre du fyller ikke kravene jeg forventer av en lege. Takk for meg. (Etter 30 år på Valentinlyst legesenter) Det er mange dyktige leger i Trondheim så jeg finner sikkert en ny.

Dyktig og oppdatert

Lege: Erik Paltiel Mørch Skrevet

Erik er en ung og dyktig lege som er hyggelig å prate med og gjerne deler kunnskap. Jeg fikk særlig god hjelp med ankebehandling, da han ga meg resept på en relativt ny velfungerende krem som tidligere fastlege ikke visste om. Man føler seg alltid godt ivaretatt av Erik.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Synnøve Hølmo Skrevet

Synnøve er en lege som ser deg, fra hun håndhilser før du kommer inn døra til du tar et hyggelig farvel.
Hun har en utrolig evne til å lytte til hva du sier.
Hun er forståelsesfull.

Den verste legen jeg har hatt

Lege: Ingjald Åm Skrevet

Den verste legen jeg har hatt. Byttet han ut etter 34 år. Gikk med ryggplager i mange år, men ble ikke tatt alvorlig. Fikk etter mange år tigget til meg til røntgen, selv om han sa at det ikke var noen vits. Kom ikke med en eneste unnsjylning når det viste seg at jeg måtte gjennom en omfattende ryggoperasjon. Skiftet lege og fikk en som både var imøtekommende, hyggelig og tok meg alvorlig.