Idungården Legesenter DA

Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Idungården Legesenter DA

Uempatisk og frekk

Lege: Marit Rønne Skrevet

Får meg til å føle meg dum og til bry som sitter der på kontoret hennes. Opplever henne som irritert på meg og at det jeg sier er feil, dumt eller ikke så ille som jeg skal ha det til. Ble ikke tatt seriøst. Føler hun ville bli ferdig og ha meg ut av rommet så fort som mulig for å få neste pasient inn. Som en industri. Manglende empati. Står på venteliste til ny fastlege.

Lite imøtekommende

Lege: Marit Rønne Skrevet

Hun tar ikke pasientene sine seriøst. Jeg opplevde å måtte mase på henne for å få henne til å sjekke meg grundig en gang jeg ikke følte at ting var som de skulle. Jeg ble møtt med en utrolig negativ og avvisende holdning.

Trygg, kunnskapsrik

Lege: Birger Laurentius Stub Koren Skrevet

Her har mange leger noe å lære av Dr.Koren
Han tar sine pasienter på alvor, flink å lytte, tar seg tid til å høre , reagerer fort om det er behov for å søke pasient inn til feks sykehus/spesialister for videre undersøkelser
Han er også rask å gi svar på prøvesvar via sms eller igjennom Pasientsky
Veldig dyktig og flink lege
Anbefales

Effektiv, grundig og tydelig lege.

Lege: Marit Rønne Skrevet

Marit er en dyktig og trygg lege. Jeg kom til Marit med skumle symptomer vinteren 2022. Hun fikset henvisning veldig raskt og vi fant til slutt ut at det var den store stygge ulven, kreft. Under hele forløpet har jeg fått god og rask hjelp, ikke minst godt oppfølging etter behandling. Jeg er veldig fornøyd med Marit, hun daller og duller ikke, hun er direkte og tydelig. Jeg tror at mange ikke tåler dette, hence, lav score her inne på legelisten, å det synes jeg er urettferdig. Uansett, takk Marit.

Trygg kunnskapsrik

Lege: Birger Laurentius Stub Koren Skrevet

Jordnær. Fin fyr . God på psykisk lidelser.
Anbefaler alle som sliter med angst og depresjon. Lenge siden jeg var der,men han fikk roet meg ned.