Idungården Legesenter DA

Olav Tryggvasons Gate 24C 7011 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Idungården Legesenter DA

Har tillit !

Lege: Birger Laurentius Stub Koren Skrevet

Min fastlege i 20 år. Er stort sett fornøyd. Han lytter til meg og er behjelpelig. En flink lege. Er missfornøyd med flg. Aorta i min buk har vokst og derfor skal jeg ha ultralyd skanning hver sjette måned. Legen må hver gang henvise meg til institusjon for dette. Jeg må selv følge med tiden og si ifra til legen hver gang det nermer seg 6 mnd. Siste gang jeg sa ifra fikk jeg beskjed om å vente til "neste" mnd. Derfor gikk det denne gang 7 måneder før jeg ble skannet. Litt redd av det for det er jo litt skummelt når jeg vet at aorta ved forrige skanning var passert 43 mm i diameter.

usympatisk

Lege: Marit Rønne Skrevet

Kom til legen for å teste meg for kjønnsykdommer. Hun presterte da å gi meg en lang lekse om ubeskyttet sex og hvor farlig det var. Prøvde flere ganger å fortelle at jeg ville teste meg etter en voldtekt, men hun avbrøt meg hver gang, var svært arrogant og synes jeg brukte for lang tid. Først etter at jeg brast i gråt fikk jeg testet meg og forklart problemet mitt, og hun unnskyldte seg og var etterpå svært sympatisk. Opplevde likevel og bli nærmest kastet ut av kontoret og selv om det var flere ting jeg ville ta opp var det kun én sak som kom ut der i fra mer eller mindre løst, og det var testen.

Sur og nedlatende

Lege: Marit Rønne Skrevet

Opplevde Marit som streng og bestemt, og en som ikke brukte tid på å snakke med meg om det som feilte meg. Ble avbrutt da jeg forsøkte å legge frem symptomer og egne erfaringer, og virket ikke villig til å besvare mine spørsmål. Har ofte opplevd å få en annen lege ved samme legesenter dersom akutte ting kommer opp, får time på dagen, men da med annen lege enn fastlegen.

Vår første fastlege i Trondheim

Lege: Magnus Kristinn Halldorsson Skrevet

Hele familien tok han som sin fastlege. Alle byttet til andre leger etter de første besøkene. Han var ok til og behandle halsbetennelser o.l. Ikke villig til å lytte, og til å svare på relevante spørsmål vi kom med alene, eller sammen med våre barn.

Lite tillitsvekkende lege.

Lege: Magnus Kristinn Halldorsson Skrevet

Kort sagt; en lege som er uegnet til pasientkontakt. Unødvendig brutal ved undersøkelser.