Saupstad legesenter

Telefonnummer72 59 45 0072 59 45 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Reier Søbstads veg 22 7078 Saupstad

Siste vurderinger av Saupstad legesenter

Dyktig og effektiv, men travel mann

Lege: Roger Askim Skrevet

Har bare gode ting å si om Askim som lege, men må henge meg på vogna med de andre som synes ventetida på time ofte blir for lang. Går som regel ikke til legen uten at jeg må, og da synes jeg flere ukers ventetid blir for mye, selv om det ikke er noe helt akutt. Blir gjerne så jeg drar til Aleris, dessverre må jeg vel si.

Fantastisk mann,anbefales!

Lege: Ketil Rygg Haanæs Skrevet

Trenger du en lege som er både dyktig og genuint interessert i å hjelpe,er dette en av få jeg har møtt i norsk helsevesen.Han er seriøs,pålitelig og utrolig empatisk.Vil anbefale Ketil på det sterkeste,thats for sure!

Veldig flink lege

Lege: Mai-Helene Pedersen Skrevet

Kan ikke si annet enn at hun er en helt fantastisk fastlege. Hun fremstår bestandig som blid og smilende. Hun tar seg tid til å lytte og har kontroll på faget sitt.

Travel, men kunnskapsrik

Lege: Jan Richard Unnvik Skrevet

Kunnskapsrik og mye god erfaring, men opplever han dessverre som travel og til tider krass. Opplever også oftere i der siste at han ikke tar mine plager på alvor.

Takk til deg!!

Lege: Jan Richard Unnvik Skrevet

Idag fikk jeg et brev i posten som forteller at du slutter som lege på S.L. Du har vært fastlegen min i 37 år!!, så det kom litt brått på,men det er vel en tid for alt. Jeg har i mine 60 år på denne jorda vært velsignet med en god helse,så jeg har ikke slitt ned dørstokken til deg,men når jeg har søkt din hjelp har du alltid tatt meg på alvor,og behandlet ` problemet` på en profesjonell måte,takk for gode samtaler,med mye latter og glimt i øyet,ønsker deg all mulig lykke til med hva du nå enn skal fylle tiden og dagene med!! 💐🍾