Saupstad legesenter

Telefonnummer72 59 45 0072 59 45 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Reier Søbstads veg 22 7078 Saupstad

Siste vurderinger av Saupstad legesenter

Fantastisk mann,anbefales!

Lege: Ketil Rygg Haanæs Skrevet

Trenger du en lege som er både dyktig og genuint interessert i å hjelpe,er dette en av få jeg har møtt i norsk helsevesen.Han er seriøs,pålitelig og utrolig empatisk.Vil anbefale Ketil på det sterkeste,thats for sure!

Veldig flink lege

Lege: Mai-Helene Pedersen Skrevet

Kan ikke si annet enn at hun er en helt fantastisk fastlege. Hun fremstår bestandig som blid og smilende. Hun tar seg tid til å lytte og har kontroll på faget sitt.

Travel, men kunnskapsrik

Lege: Jan Richard Unnvik Skrevet

Kunnskapsrik og mye god erfaring, men opplever han dessverre som travel og til tider krass. Opplever også oftere i der siste at han ikke tar mine plager på alvor.

Takk til deg!!

Lege: Jan Richard Unnvik Skrevet

Idag fikk jeg et brev i posten som forteller at du slutter som lege på S.L. Du har vært fastlegen min i 37 år!!, så det kom litt brått på,men det er vel en tid for alt. Jeg har i mine 60 år på denne jorda vært velsignet med en god helse,så jeg har ikke slitt ned dørstokken til deg,men når jeg har søkt din hjelp har du alltid tatt meg på alvor,og behandlet ` problemet` på en profesjonell måte,takk for gode samtaler,med mye latter og glimt i øyet,ønsker deg all mulig lykke til med hva du nå enn skal fylle tiden og dagene med!! 💐🍾

Faglig Dyktig, observerbar, omtenksom!

Lege: Duc Cuong Le Do Skrevet

Har hatt tre fastleger før han, og mener han ikke kan sammenlignes med de andre, fordi han har de forutsetningene som enhver pasient trenger for å bli frisk og arbeidsfør raskt. Han viser respekt og ivaretar deg som menneske og pasient. Han har fanatiske kommunikasjonsferdigheter og kan sitt fag fra A til Å. Leter du etter en hyggelig og faglig dyktig, altså den «beste» som ivaretar din psyke og soma, anbefaler deg å velge han!