Saupstad legesenter

Telefonnummer72 59 45 0072 59 45 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Reier Søbstads veg 22 7078 Saupstad

Siste vurderinger av Saupstad legesenter

Arrogant

Lege: Duc Cuong Le Do Skrevet

Viser etterhvert en arrogant og hissig side. Mulig han er intellektuell, men har lite sosiale ferdigheter.

God lege, men lang ventetid

Lege: Roger Askim Skrevet

Veldig god lege, tar seg tid til deg, men skal man bestille seg en time så tar det noen uker før man kommer dit, med mindre man får overtalt de i telefonen at det haster. Noe som er ganske vanskelig.

Dyktig og effektiv, men travel mann

Lege: Roger Askim Skrevet

Har bare gode ting å si om Askim som lege, men må henge meg på vogna med de andre som synes ventetida på time ofte blir for lang. Går som regel ikke til legen uten at jeg må, og da synes jeg flere ukers ventetid blir for mye, selv om det ikke er noe helt akutt. Blir gjerne så jeg drar til Aleris, dessverre må jeg vel si.

Fantastisk mann,anbefales!

Lege: Ketil Rygg Haanæs Skrevet

Trenger du en lege som er både dyktig og genuint interessert i å hjelpe,er dette en av få jeg har møtt i norsk helsevesen.Han er seriøs,pålitelig og utrolig empatisk.Vil anbefale Ketil på det sterkeste,thats for sure!

Veldig flink lege

Lege: Mai-Helene Pedersen Skrevet

Kan ikke si annet enn at hun er en helt fantastisk fastlege. Hun fremstår bestandig som blid og smilende. Hun tar seg tid til å lytte og har kontroll på faget sitt.