Sjøsiden Legesenter

Telefonnummer73 80 95 0073 80 95 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Mellomila 76 7018 Trondheim

Siste vurderinger av Sjøsiden Legesenter

Lite imøtekommende og generelt negativ

Lege: Carl Asbjørn Dahl Skrevet

Generelt negativ til mine problemer med psyken. Har aldri opplevd en lege som er 50 (!!) min forsinket til time klokken 09.00, ved flere anledninger! Møter lite forståelse for mine problemer, og han bagatelliserer de og mener jeg ikke klarer å se meg selv utenfra. Raus med pilleskrinet, dessverre.

Ikke helt fornøyd

Lege: Carl Asbjørn Dahl Skrevet

Jeg hadde en negativ opplevelse når jeg var hos Carl-Asbjørn Dahl. Jeg fortalte om mine psykiske problemer som jeg trengte å få hjelp til takle. Jeg opplevde ikke å bli tatt på alvor, og følte meg ikke forstått. Det ble for meg en veldig negativ opplevelse, og jeg fikk ikke følelsen av at han egentlig hadde så mye kunnskap om psykisk helse. Jeg vil imidlertid presisere at jeg sa imot legen når han kom med uttalelser som jeg opplevde som krenkende, og fikk inntrykk av at han tok dette til etterretning. Jeg fikk den hjelpen jeg hadde behov for, men følte jeg måtte kjempe hardt for den. Jeg sluttet hos Carl-Asbjørn Dahl etter denne hendelsen. Kan hende at han fungerer godt i andre tilfeller, og kanskje leser han seg litt opp på psykisk helse, vi får håpe det.

Direkte og oppriktig

Lege: Tone Dorthe Sletten Skrevet

Opplever å bli tatt på alvor og få den hjelpen jeg trenger. Direkte, men forståelsesfull og oppriktig. Mye ventetid før man kommer inn til timen!

Får ting gjort

Lege: Tone Dorthe Sletten Skrevet

Min fastlege i 8 år, og erfaringene mine stemmer med samtlige uttalelser lest her. Positive som negative.

Dette er en spesiell lege. Garantert feil for mange, men perfekt om man liker typen. Hun kan virke skremmende ved første øyekast, og hun kaster ikke bort tiden med tørrprat. Direkte i uttalelsene, og kan oppfattes nesten frekk. Hun er alltid forsinket og travel.

Ser du forbi dette, legger inn ventetiden som en pust i bakken, og lærer henne bedre å kjenne (og motsatt- hun lærer deg å kjenne)- så har du skaffet deg en lojal, smart, kvikk og morsom fastlege med kunnskap og bein i nesa. For en ting skal sies- hun ordner opp og får ting gjort. For meg har hun vært en uvurderlig støttespiller, som jeg føler spiller på mitt lag. Hun lytter og tar mine utsagn på alvor, og det ordner seg nesten alltid slik jeg hadde ønsket på forhånd. Samtidig er hun ikke redd for å korrigere mine forslag når jeg er på villspor- ofte kort og brutalt, men med et glimt i øyet- om man tør se opp. Jeg liker henne, og er glad jeg ikke lot meg skremme de første årene.

Det beste finnes på Sjøsiden

Lege: Bjarne Austad Skrevet

En lege som ser, lytter og hjelper, om det er små eller store "skader". Han hensviser deg videre om det trengs, legger til rette for best behandling, følger opp via sms eller en telefonsamtale. Service innstilt hele veien og veldig profesjonell. Som lege for mine barn er han også utrolig tålmodig og flink med barna. Han passer på at alt skjer på barnas premisser, snakker rolig og er aldri stresset utad i hvertfall. Barna kjenner han godt og er trygge hos legen sin.
Helsa kommer først og hos Austad vet jeg at jeg er i de tryggeste hender.
Sjøsiden damene i resepsjonen og labben er også helt fantastiske og imøtekommende og hyggelige damer som gjør at vi føler oss velkommen der. De har alltid ett glimt i øyet og en gid dose humor😀