Ringve Legesenter

Harald Hårfagresgate 2 7041 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Ringve Legesenter

Kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Dag Blix-Nilsen Skrevet

Jeg har vært veldig glad for å ha Dag som fastlege. Jeg har følt meg trygg og sett og fått den hjelp og støtte som jeg har trengt.

Fantastisk

Lege: Dag Blix-Nilsen Skrevet

Beste legen jeg har hatt, og håper han aldri slutter. Han tar seg god tid, og gruer meg aldri til å ha en time hos han. Tar seg god tid og legger hele hjertet sitt i jobben med å hjelpe på en god måte. Veldig flink til å følge opp og føler aldri noe er for lite eller dumt å ta opp av problemer eller behov.

Kunnskapsrik og empatisk

Lege: Dag Blix-Nilsen Skrevet

En kunnskapsrik, engasjert og empatisk lege, som lytter til pasienten. Du kan ikke få en bedre lege enn Dag.

En ypperlig fastlege

Lege: Dag Blix-Nilsen Skrevet

Har vært gjennom flere fastleger etter at jeg flyttet til Trondheim. Men Dag har jeg og resten av familien beholdt, til tross for at han ikke er nærmest. Han tar deg seriøst, er imøtekommende og nøye. Han følger alltid opp prøver, og man får ikke følelsen av at han har dårlig tid.
En skikkelig flink fastlege, rett og slett.

En lege som tar seg tid og er veldig tilstede

Lege: Marthe Kjeldstad Skrevet

Jeg (og min datter) har hatt Marte som fastlege i omtrent 7 år, og er veldig fornøyde. Vi har alltid fått time raskt. Marte tar seg alltid god tid til å både lytte og forklare, og har mye kunnskap. Jeg føler meg trygg på at jeg får den oppfølgingen som er riktig. I tillegg er hun blid og har humor og glimt i øyet. Marte var svært dyktig og en viktig støtte for meg i en periode der jeg hadde det tøft psykisk. Det er virkelig verdifull kompetanse/egenskap for en fastlege.