GMS Legekontoret

Trondheimsvegen - Jessheim 60 2050 Jessheim

Siste vurderinger av behandlere ved GMS Legekontoret

Venter på pensjon

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Har prøvd noen medisiner som egentlig er på resept til noen andre enn meg selv, og for første gang fant jeg noe som funket.
Gikk så til denne legen og fortalte at jeg har prøvd og funnet ut at dette funket for meg, og ville gjerne ha en resept. Ble blankt avvist og fikk beskjed om at de medisinene skulle jeg hvertfall IKKE bruke!
Har senere fått lest bruksanvisningen på medisinene og de er faktisk til den sykdomen!! Ble ikke overrasket når jeg så andre dårlige anmeldelser dessverre.
Styr unna!

Lege Kishananth Velauthapillai

Lege: Kishananth Velauthapillai Skrevet

Føler han diagnoserer i hytt og pine og svarer nesten før spørsmålet er stilt. Han hører ikke etter og spør gjentatte ganger om det samme.
Hver gang jeg er der, skal jeg ta blodprøver - dette vet de godt, allikevel må jeg komme tilbake dagen etter for å få gjort dette.
Har man en time halv ni, er det litt dumt at legen ikke kommer før nærmere ni / kvart over, gjentatte ganger. Har du time etter ti/elleve, kan du regne med å sitte der å vente myyyye leeenger.

Flink lege som tar meg på alvor

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med denne legen. Hun er lyttende og tar meg på alvor. Hun krever egeninnsats, noe jeg synes er bra. Vil anbefale henne til andre

Kjempebra!

Lege: Kishananth Velauthapillai Skrevet

Legen kommuniserer meget bra med pasienten og fremstår som kunnskapsrik. Om det er noe som er negativt, er det selve legekontoret. Må betale med kontanter..

OK ung lege

Lege: Kishananth Velauthapillai Skrevet

Ung lege med lite arbeidserfaring. men han prøver. helt ok lege men som en lyttende lege vil jeg gi han ett minus.. det jeg ikke liker med plassen raufoss legesenter er laaang ventetid. de absolutte fleste ganger har jeg ventet fra 30 minutt til 1.5 time over timen. dette er altfor drøyt. er også veldig lang ventetid for time. alt fra 1-4 uker ender opp med att en ikke gidder og ikke får tilstreklig hjelp i tide gjør att man må oppsøke annen hjelp. også. legesenteret er meget gammelt og antikk. må også betale med kontanter. noe som gjør att man må ta ut penger hver gang man skal ha time der. det er på tide med forbedringer mener jeg når vi er i 2015.