GMS Legekontoret

Trondheimsvegen - Jessheim 60 2050 Jessheim

Siste vurderinger av behandlere ved GMS Legekontoret

Bra lege, gammeldags senter

Lege: Kishananth Velauthapillai Skrevet

En rolig og helt ok lege, har ikke brukt ham så mye men han ga et godt inntrykk. Dessverre for ham er det ingenting annet som funker. Legesenterets lokaler er gamle og utslitte, 40 min venting når du er den eneste på venterommet og pasienten før deg ikke møtte opp er alt for mye. Det er vanskelig å komme gjennom på telefon, man må komme tilbake en annen dag for å ta en enkel blodprøve, og ikke minst: MAN MÅ BETALE KONTANT. Jeg har ikke opplevd noe annet sted i helsenorge at de ikke vil bruke kortleser, det er 2015 tross alt. Å betale kontant, til legen ikke resepsjonsdama, uten å få noen kvittering, er unødvendig gammeldags og tungvint.

Lite forståelsesfull lege!

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Føler hun bagatelliserer problemene mine og ikke tar meg på alvor. Nedlatende og arrogant mot meg. Synes ikke hun har evnen til å sette seg inn i andres situasjon.
Nekter å skrive ut medisiner som er "vanedannende". Får til svar at disse preparatene er kun for eldre???
Tar ikke dobbeltime om man føler man har mye på hjertet.
Bytter fastlege etter kun å hatt henne 1,5 år.
Synd de flinke og forståelsesfulle legene ikke har ledige plasser..

Synes også den ene sekretæren der kunne ha tatt seg et servicekurs eller to, frekk på tlf da jeg ønsket å endre timen jeg hadde fått.

Dyktig!

Lege: Mona Helen Ringstad Skrevet

En dyktig og grei lege!
Lytter til d du har å si og hjelper deg videre med henvisninger..
Vikaren synes jeg ikke noe om.. Håper mona er tilbake nå...

Savner denne legen etter at jeg flyttet.

Lege: Inge Nessiøy Skrevet

Jeg måtte bytte lege da jeg flyttet fra kommunen for åtte år siden, men jeg savner denne legen enda. Følte at jeg kunne stole på han og at han brydde seg. Det betyr mye. Han strakk seg innimellom lenger enn det man kan forvente av en lege for å hjelpe, og jeg var i en situasjon der jeg trengte myyye hjelp. Om jeg noen gang kommer tilbake til Jessheim håper jeg det dukker opp en åpning, så jeg kan få han tilbake, men det tror jeg skal godt gjøres. Han er populær. Da jeg var pasient der var også konen hans helsesekretær der, og hun er verdens søteste. Varme personer begge to.

En veldig dyktig og god lege

Lege: Inge Nessiøy Skrevet

Bare med enkle ord: Jeg er kjempeglad for at jeg har Inge Nessiøy som fastlege!!