GMS Legekontoret

Trondheimsvegen - Jessheim 60 2050 Jessheim

Siste vurderinger av behandlere ved GMS Legekontoret

Veldig bra lege

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Jeg må takke henne for at hun med rette sparket meg i "ræva" så jeg kom igang med trening! Selv om jeg var der med skulder kommenterte hun at jeg kunne gå ned ett par kilo, jeg ble inspirert, da hun har helt rett! Nå løper jeg 4 ganger i uka, og formen begynner å bli veldig bra! Dette er en lege som også krever litt egen innsats , så om du har tenkt å sitte på ræva å syte, foreslår jeg en annen!

Den beste Flylegen

Lege: Inge Nessiøy Skrevet

Genuint intressert, tar seg tid, er hyggelig, kommer med gode forslag, dyktig. Synd han ikke har ledig plass på lista!

Arrogante og krenkende

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Hvis du er ikke helt tynn, bør du aldri komme til henne. Hun VET helt sikkert at det er vekten bak en ulykke -- uten å bli villig å høre hva skjedde. Hvis du er ikke veldig tynn, har du ingen verdighet til henne.

Det er andre leger på GMS som er bra, men de har ikke tilgjengelig plasser.

Upassende i sin jobb

Lege: Trine Berg Larsen Skrevet

Jeg har hatt samme fastlege et stykke unna der jeg bor i 24 år, og vært utrolig fornøyd. Men gledet meg til å få ny fastlege der jeg bor. Har i dag vært hos henne for første gang, og jeg er helt i sjokk!! ! Etter å ha forhørt min livshistorie, og sykdomsbilde i slekta mi, hadde hun ikke tid til å hjelpe meg med det jeg var der for! Gikk ut derfra, med beskjed om å gjøre noe med livet mitt!!!! Og en uke sykemelding! Hun skulle ALDRI hatt den jobben hun har! Arrogant, nebbete og ingen evne til å behandle levende mennesker, er min mening! Søker ny fastlege etter første besøk her.

En veldig god lege.

Lege: Maria Vøyvik Skrevet

Jeg har vært hos Maria Vøyvik 1-2 ganger i måneden det siste året pga. langtidssykdom.
Hun tar seg alltid god tid når det trengs, jeg har aldri følt at hun har hastverk, selv ikke når vi har overskredet timen betydelig.
Hun er nøyaktig, og er det noe hun er usikker på ringer hun til spesialister mens jeg er tilstede.
Hun vekker tillit og har aldri tvilt på noe jeg har sagt.
Det virker som om hun virkelig bryr seg om pasientene
En veldig god fastlege å ha!