GMS Legekontoret

Trondheimsvegen - Jessheim 60 2050 Jessheim

Siste vurderinger av behandlere ved GMS Legekontoret

Liten tillit.....

Lege: Kishananth Velauthapillai Skrevet

Når legen søker etter sykdomstegn / symptomer på nett etter å ha fått vite hva det ønskes hjelp med (i legetimen), reduserer det min tillit til vedkommende lege. Når man får en utskrift fra nettet (som like gjerne kunne blitt lest hjemmefra), stiller man seg spørsmål om hvor trygg / sikker legen er i sin faglige vurdering. I tillegg søk etter hvilke blodprøver / hvilke undersøkelser videre.....Godt mulig dette ble gjort for ikke å glemme noe (leger er også mennesker...), men virket ikke spesielt betryggende.

veldig dyktig

Lege: Mona Helen Ringstad Skrevet

Hun er hyggelig og grei. Hører altid på hva du har å si... flink til å ta en bra vurdering av symptomer og gir deg bra behandling, sender ofte henvisning vidre selv. Vikaren var ikke noe særlig... men er super fornøyd med Mona.

Kjempe koselig lege

Lege: Kishananth Velauthapillai Skrevet

Dyktig og koselig lege. Tar seg god tid til pasienter og ikke så veldig forsinket. Tar pasienten på alvor ..

Seriøs og imøtekommende

Lege: Kishananth Velauthapillai Skrevet

Enkelt og greit, den beste legen jeg noen gang har hatt.
Veldig hyggelige ansatte på kontoret. Kan være veldig vanskelig å få tak i på telefonen, men får relativt rask tilbakemelding på SMS

Veldig fornøyd

Lege: Mona Helen Ringstad Skrevet

Hun er alltid blid og koselig og hører på hva du sier. Det er ingenting jeg har sagt til henne som har blitt ignorert eller sett på som hypokonderi, hun tar meg alltid seriøst. Trives utrolig godt med henne som lege.